amoj schreef:Bij Tinder heb ik het idee dat het echt een vleeskeuring is, of valt dat wel mee? Ik bedoel, hoe iemand er uit ziet speelt natuurlijk wel mee maar iemand alleen beoordelen op basis van een foto, weet niet of ik daar goed in ben...
Ik ben niet echt een stapper. Ik ben nogal saai. Eigenlijk altijd aan het werk (veehouderij) en paarden dan, hoewel ik daarin ook niks actiefs doe. Puzzelen doe ik graag, maar echt hobby's heb ik niet...
Het is idd de vage persoon waar ik het over heb. Zou voor de meesten wel genoeg zijn als ik dat zeg. Ik heb er hier op bokt nogal wat verhalen van gemaakt, maar om kort te zijn is het iets voor de fun wat vooral hij leuk vindt en wat mij steeds verdriet doet. Tuurlijk zijn eer leuke momenten, maar ook zoveel kwetsende en verdrietige dingen. Als we een x alleen zijn gaat het hem maar om 1 ding. Ik probeer de leuke, lieve zorgzame vrouw/vriendin uit te hangen maar het loopt steeds uit op teleurstelling. Ik hoop op dingen die ik niet mag hopen.
Hij zou nooit eens zelf een arm om me heen slaan, hij vind me al vervelend als ik iets uit zn haar haal of als ik hem knuffel.
Een ongezonde situatie maar kom er maar niet uit.
Goed, beetje offtopic misschien. Maar ik voel me gewoon af en toe eenzaam en mis relatie dingetjes.
Zoals lekker met zn twee savonds relaxen of samen ergens naar toe leven.
Ben best wel onzeker en vind mezelf niet veel waard. Dat helpt natuurlijk ook niet echt.
Oké. Als jij iets serieus wilt en deze gast wilt dat niet? Dumpen die handel. Hij wilt alleen seks en als jij daar geen behoefte aan hebt dan is het ook gewoon klaar. Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet uit zichzelf z'n arm om je heen slaat, vooral als je nooit duidelijk hebt gemaakt dat je meer wilt dan alleen wat scharrelen.
Daarbuiten is iemand ontmoeten altijd afhankelijk van hoe je er zelf in staat. Ja, Tinder is een vleeskeuring, maar ik heb er een enorm leuke relatie aan overgehouden, ook al was dat niet gepland. Als je gewoon duidelijk aangeeft dat het je om meer gaat dan alleen maar een snelle wip, dan is er toch geen probleem?