Ongewenst single zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:48

Cayenne schreef:
amoj schreef:
Tja, wist niet zo goed hoe ik het anders moet noemen. Maar zo voelt het wel.

Vandaag is weer eens zo'n dag. Zo'n dag dat alles tegenzit. Ik ben moe, heb geen weekend gehad, werk weer keihard en voel me only lonely.
Volgende maand wordt ik 20, nog nooit een relatie gehad.

Huh? Nog geen twee weken geleden zaten we samen in een topic waar je vol liefde over je vriend sprak inclusief hartjes? :o?
Waar had je het toen dan over?

Ik ben toch niet de enige die zich herinnert dat TS meer dan eens over een vriend geschreven heeft...

Gentlegiant

Re: Ongewenst single zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:59

Vervelend maar je zat laatst in n topic en sprak je over je vriend
Effe zoeken

Edit:

amoj schreef:
Als ik een serieus gesprek wil beginnen gaat hij vaak met zn telefoon prutsen.

Soms als ik hem wil zoenen en hij heeft daar geen zin in laat hij mij er niet bij (hij is een kop groter dan mij).

Troep die ik opruim en weggooi gaan uitzoeken of er niet iets bij zit wat toch niet weg mag.

Altijd alles bewaren.

In smerige overalls rondlopen terwijl ik schone heb liggen voor hem.

Verder is ie heel lief hoor <3

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:00

Ayasha schreef:
Cayenne schreef:

Huh? Nog geen twee weken geleden zaten we samen in een topic waar je vol liefde over je vriend sprak inclusief hartjes? :o?
Waar had je het toen dan over?

Ik ben toch niet de enige die zich herinnert dat TS meer dan eens over een vriend geschreven heeft...

Was dat niet gewoon die vriendschap met de man die haar stagebegeleider/baas/vriend/familie was?

Edit: dat hierboven lijkt wel echt op een relatie- vriend idd :P
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 29-02-16 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:01

ergens snap ik bovenstaande reacties en quote van ts wel. op internet is het makkelijker om je voor te doen als iemand anders.. dus ook op bokt is het makkelijk om even een reactie te zetten zodat je jezelf beter voelt. anderen kunnen toch niet ruiken of het waar is of niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:03

Prima maar dan moet je ook niet boos zijn als anderen gaan twijfelen aan wat dan wel waar is. :+

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:05

Dat topic was/is in elk geval bedoelt en doelend op rare dingen van je partners/vriend/man
Dus niet collega of whatever

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:05

Ik had ook nog nooit een relatie gehad, maar vorig jaar (was 19) ineens iemand tegen gekomen op de verjaardag van een vriendin (nee, ik heb niet bakken vol vrienden). Nu al weer een half jaar samen :)

Je kan voorzichtig gaan zoeken? Maar een eigen sociaal leven opbouwen is ook belangrijk (moet ik nodig zeggen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:07

Zal straks uitgebreider reageren.
Dat was niet echt relatie materiaal, dat is iemand die ik soms opzoek als wij beiden de behoefte hebben.
Maar dat is geen serieuze relatie te noemen. En met hem heb ik ook geen toekomst, tis meer voor de fun.
Maar daar ben ik ook klaar mee, dat is niet iets voor mij. Ik heb ook behoefte aan een luisterend oor, de knuffel en savonds samen op de bank zitten.
Dat kan met hem niet.

Ik ga niet geforceerd zoeken, maar ik heb gewoon de behoefte soms. En de angst dat het met mij niet goed komt en dat ik alleen oud wordt.
Het zou voor mij ook geen invulling zijn, maar aanvulling. Ik heb het druk genoeg en met meerdere dingen bezig, tis niet zo dat ik denk he ik heb niks te doen, laat ik eens een leuke jongen opscharrelen.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:09

Ik ben 36 3 kids en sinds ruim half jaar single

Zou ook niet weten waar ik iemand tegen moet komen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:15

amoj schreef:
Zal straks uitgebreider reageren.
Dat was niet echt relatie materiaal, dat is iemand die ik soms opzoek als wij beiden de behoefte hebben.
Maar dat is geen serieuze relatie te noemen. En met hem heb ik ook geen toekomst, tis meer voor de fun.
Maar daar ben ik ook klaar mee, dat is niet iets voor mij. Ik heb ook behoefte aan een luisterend oor, de knuffel en savonds samen op de bank zitten.
Dat kan met hem niet.

Gaat dit over je baas waar je al eerder over schreef dat je zo close met hem bent? Want in dat geval lijkt me dat inderdaad geen toekomst hebben.
Ga je weleens uit? Anders is Tinder misschien een idee voor je?
Of ga sporten. Op een sportschool kun je ook contacten leggen. Ik werk veel thuis en zie mijn collega's dus amper, maar op de sportschool praat ik tegen iedereen aan :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:16

Tinder, zeer zeker een succesverhaal hier! :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:17

Hier was Relatieplanet het middel om aan de vent te komen.
Een abonnement voor 3 maanden afgesloten, maar de eerste dag was het meteen raak. Inmiddels zijn we getrouwd :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:20

TS, wat zijn verder je interesses? Wat zoek je in een partner? Als je zelf geen stapper bent, is de kans dat je jouw ideale man in een club tegenkomt ook niet zo groot. Als je een lezer bent heb je meer kans op leuke mannen in de bibliotheek, muziekliefhebbers bij livebandjes en platenzaken etc...

Het 'als je gaat zoeken komt er juist niemand' geloof ik niet zo in. Je ideale man komt echt niet op een dag aan je deur kloppen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:28

Ik heb nu ruim 1.5 week geleden een date via Tinder gehad met succes.
Het heeft ff geduurt hoor, zeker drie maanden matches dat ik dacht: dit is het niet of gewoon gasten die enkel lol wilden.
Nu lijkt het in een date echt raak, en ik kom verder ook nergens anders als op stal door ziekte.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:33

Er is alleen een verschil tussen actief opzoek en passief opzoek gaan.
Als je actief gaat zoeken ga je waarschijnlijk niks vinden nee. Dat is een beetje hetzelfde als ik zoek een broek met dit model in deze maat en deze kleur en voor deze prijs. En ik ga nu winkelen en hem vinden.
Als je alleen gewoon je dagelijks leven lijdt en daarbij in je achterhoofd houd dat je opzoek bent is het al gelijk heel anders.

Hoe sociaal ben je zelf? Ik ben zelf zo'n persoon die niet op anderen durft af te stappen. Misschien helpt het je bewust van zoiets te worden. Weet het nu van mezelf en dwing mezelf dan ook sneller een praatje met anderen aan te gaan, en dit is twee tellen "eng" (zeg maar uit mijn comfort-zone) maar daarna niet meer. Maar dit begint al bij een praatje beginnen met andere meiden. Ik denk eerlijk dat je eerst beter opzoek kan gaan naar een stel leuke vriendinnen dan naar een vriend.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:34

Ik denk eerder dat je idd eerst je hoofd op orde moet hebben... die citaat klinkt alles behalve als fwb... vooral bij iets van tinder moet je sterk in je schoenen zijn, veel jongens die alleen lusten en lasten en gebruiken daar ook een leugentje voor in de strijd... Bij tinder moet je duidelijk weten wat je wil, anders wordt je makkelijk over je grenzen geduwd en gebruikt

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:22

Mijn man was 36 toen ik hem leerde kennen.
Hij had nog nooit een serieuze relatie gehad.

Nu zijn we getrouwd en hebben we een kindje.

Ik heb het vertrouwen erin dat jij ook een fijne partner voor de toekomst vind :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:27

amoj schreef:
Ik heb geen vriendinnen, ga daarom ook nooit stappen. Mede daarom heb ik een beetje die angst dat ik nooit iemand tegen ga komen; ik kom bijna nergens.
Ik werk veel, heb stage of ga naar school. Maar dat zijn geen plekken waar ik leuke jongens tegen ga komen.

Het is ook helemaal niet zo dat ik wil gaan "zoeken", maar ik kom gewoon nergens.

Iig fijn dat ik niet de enigste ben...

Jij zult altijd relatie waardig zijn. Alleen is je partner jou nog niet tegengekomen. Heb vertrouwen! Niet twijfelen aan jezelf!!

Ach voordat je het weet is het volgende week zover. Misschien duurt het nog 3 jaar maar jij bent er in tussentijds niet minder om geweest.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:32

Tipje, ik heb bijna al m'n vriendjes/partners leren kennen via internet :o En dan niet via dating sites, maar via online games en fora (en in de oude dagen, een chatroom voor tieners). En die contacten begonnen geen van allen met als doel een relatie. Gewoon babbelen, samen spelletjes doen (met een hele groep vaak). Je praat al makkelijker met de een dan met de ander. En voor je het weet is het 's ochtend 5 uur en nog helemaal happy aan het smsen. Terwijl je gewoon werk hebt.. :D

Stop met zoeken en gij zult vinden *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:32

Bij Tinder heb ik het idee dat het echt een vleeskeuring is, of valt dat wel mee? Ik bedoel, hoe iemand er uit ziet speelt natuurlijk wel mee maar iemand alleen beoordelen op basis van een foto, weet niet of ik daar goed in ben...

Ik ben niet echt een stapper. Ik ben nogal saai. Eigenlijk altijd aan het werk (veehouderij) en paarden dan, hoewel ik daarin ook niks actiefs doe. Puzzelen doe ik graag, maar echt hobby's heb ik niet...

Het is idd de vage persoon waar ik het over heb. Zou voor de meesten wel genoeg zijn als ik dat zeg. Ik heb er hier op bokt nogal wat verhalen van gemaakt, maar om kort te zijn is het iets voor de fun wat vooral hij leuk vindt en wat mij steeds verdriet doet. Tuurlijk zijn eer leuke momenten, maar ook zoveel kwetsende en verdrietige dingen. Als we een x alleen zijn gaat het hem maar om 1 ding. Ik probeer de leuke, lieve zorgzame vrouw/vriendin uit te hangen maar het loopt steeds uit op teleurstelling. Ik hoop op dingen die ik niet mag hopen.
Hij zou nooit eens zelf een arm om me heen slaan, hij vind me al vervelend als ik iets uit zn haar haal of als ik hem knuffel.
Een ongezonde situatie maar kom er maar niet uit.

Goed, beetje offtopic misschien. Maar ik voel me gewoon af en toe eenzaam en mis relatie dingetjes.
Zoals lekker met zn twee savonds relaxen of samen ergens naar toe leven.

Ben best wel onzeker en vind mezelf niet veel waard. Dat helpt natuurlijk ook niet echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:33

Ik herken het eigenlijk echt totaal niet. Ik ben 20, heb wel relaties gehad in het verleden maar ben zo blij dat ik er nu vanaf ben. Natuurlijk is het leuk om iemand in je leven te hebben, maar aan de andere kant lever je er enorm veel vrije tijd voor in en heb je altijd iemand om rekening mee te houden. Nee hoor, laat mij maar gewoon m'n eigen ding doen. Lekker zelf bepalen hoe ik mijn vrije tijd inricht en wat ik ermee doe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:35

amoj schreef:
Bij Tinder heb ik het idee dat het echt een vleeskeuring is, of valt dat wel mee? Ik bedoel, hoe iemand er uit ziet speelt natuurlijk wel mee maar iemand alleen beoordelen op basis van een foto, weet niet of ik daar goed in ben...

Ik ben niet echt een stapper. Ik ben nogal saai. Eigenlijk altijd aan het werk (veehouderij) en paarden dan, hoewel ik daarin ook niks actiefs doe. Puzzelen doe ik graag, maar echt hobby's heb ik niet...

Het is idd de vage persoon waar ik het over heb. Zou voor de meesten wel genoeg zijn als ik dat zeg. Ik heb er hier op bokt nogal wat verhalen van gemaakt, maar om kort te zijn is het iets voor de fun wat vooral hij leuk vindt en wat mij steeds verdriet doet. Tuurlijk zijn eer leuke momenten, maar ook zoveel kwetsende en verdrietige dingen. Als we een x alleen zijn gaat het hem maar om 1 ding. Ik probeer de leuke, lieve zorgzame vrouw/vriendin uit te hangen maar het loopt steeds uit op teleurstelling. Ik hoop op dingen die ik niet mag hopen.
Hij zou nooit eens zelf een arm om me heen slaan, hij vind me al vervelend als ik iets uit zn haar haal of als ik hem knuffel.

Goed, beetje offtopic misschien. Maar ik voel me gewoon af en toe eenzaam en mis relatie dingetjes.
Zoals lekker met zn twee savonds relaxen of samen ergens naar toe leven.

Ben best wel onzeker en vind mezelf niet veel waard. Dat helpt natuurlijk ook niet echt.

Oké. Als jij iets serieus wilt en deze gast wilt dat niet? Dumpen die handel. Hij wilt alleen seks en als jij daar geen behoefte aan hebt dan is het ook gewoon klaar. Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet uit zichzelf z'n arm om je heen slaat, vooral als je nooit duidelijk hebt gemaakt dat je meer wilt dan alleen wat scharrelen.

Daarbuiten is iemand ontmoeten altijd afhankelijk van hoe je er zelf in staat. Ja, Tinder is een vleeskeuring, maar ik heb er een enorm leuke relatie aan overgehouden, ook al was dat niet gepland. Als je gewoon duidelijk aangeeft dat het je om meer gaat dan alleen maar een snelle wip, dan is er toch geen probleem?

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:35

Ik kan me helemaal in je vinden, ik had op die leeftijd ook nooit een echte relatie gehad. Wel scharrels en papte wel met sommige jongens aan, maar niet dat ik ooit dacht 'dit is de ware en hier wil ik de rest van mijn leven mee samen zijn'. Op mijn 21e kreeg ik verkering met mijn huidige vriend en inmiddels wonen we ook alweer anderhalf jaar samen. Het komt dus ook met jou helemaal goed! Gewoon niet druk over maken en geniet van je vrijheid! Ga ook niet zoeken, want dan lukt het niet, ik was op jouw leeftijd echt aan het zoeken naar de liefde van mijn leven maar dit is geen succes, pas op het moment dat je het als het ware opgeeft kom je wel iemand tegen.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:39

Tuurlijk is tinder ergens wel een vleeskeuring, maar als je dan een match heb weer je iig van elkaar dat je elkaar er leuk uit vind zien. De rest moet je zelf invullen, je kan het zo serieus of niet serieus maken als je het zelf wil. En is de vent niet serieus genoeg, hef je de match weer op, heel simpel.

Ik heb nu ook een vriend nav tinder, na ook 90% van mijn leven vrijgezel geweest te zijn. En het is gewoon serieus en niet alleen voor de daad

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:42

amoj schreef:

Hij is toch getrouwd? Dan is het sowieso een gezonde situatie..