Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
smurffie schreef:Tijdelijk een hond lenen? Met onze rottweiler waren de kippen onze tuin snel zat en weten nu dat ze niet over het hek moeten vliegen maar ervoor moeten stoppen.
Ilona schreef:Zet gewoon een hekje neer en klaar ben je. Tuurlijk horen je buren dat te regelen, maar als je zelf al zegt dat het geen zin heeft om met ze om de tafel te gaan snap ik niet dat het hekje er al niet staat?
xniieeenke schreef:Als ze last hebben van mijn katten melden ze het denk ik wel, en dan doen we er iets aan.
Melden heeft niemand tot nu toe ooit gedaan gelukkig.
Niet melden is geen last hebben lijkt me zo, mijn katten lopen toch 90% van de tijd achter in het bos of op het land en anders in onze tuin XD
xyzutu2 schreef:xniieeenke schreef:Als ze last hebben van mijn katten melden ze het denk ik wel, en dan doen we er iets aan.
Melden heeft niemand tot nu toe ooit gedaan gelukkig.
Niet melden is geen last hebben lijkt me zo, mijn katten lopen toch 90% van de tijd achter in het bos of op het land en anders in onze tuin XD
Maar je schrijft zelf toch ook dat jullie ook niet bij de buren zijn gaan melden dat jullie last hebben van de kippen?
Marie111 schreef:Hebben jullie ook buren aan de andere kant?
De kippen stiekum die tuin injagen? Wellicht dat klagen van die buren beter werkt?
Maar het is van de zotte natuurlijk dat jullie het op moeten lossen.
Wij hebben ook kippen, maar hebben gewoon een grote ren waar ze niet uit kunnen. We hebben namelijk buren rondom met veel katten, die ook op vogels jagen...
Ayasha schreef:melody7 schreef:Je gaat toch niet de vleugels van andermans dieren knippen?...
Ik zou inderdaad ook kijken of je op marktplaats iets goedkoops kunt vinden om je tuin dicht te maken als overleggen met de buren geen optie is.
Waarom niet als ze toch meer in jouw tuin zijn dan in die v hun
smurffie schreef:Jij maakt ervan dat mijn hond kippen pakt en ik dat dus aanraad. Leg mij dat alsjeblieft niet in de mond.
Onze hond vind het prachtig speelgoed om rond te laten fladderen, maar pakken? Nooit. Als je iets niet begrijpt is het niet erg maar kom dan niet met zo'n domme opmerking erachteraan.
Kippen houden van rust, dus zullen niet terug komen naar de plek waar ze steeds moeten rennen.