Diablo schreef:Maureen95 schreef:Wat ik er dus vergeet bij te vertellen is dat zij het ook doet. En dat ze ook vanalles in de openbare ruimtes laat liggen.
En dit gebeurd misschien 2x per week. Is het dan zo erg dat ik soms een bord vergeet af te wassen?![]()
Ik ruim het de volgende dag wel weer op.
En ja we hebben hele andere ritmes. Zij moet heel vroeg op van haar werk dus ziet ze alles ook veel eerder.
En zoals ik al zei, ik ben ook niet de netste en ik probeer het ook lekker schoon te houden. Het gebeurd ook niet iedere dag![]()
En ik kan het droogrek helaas niet in mijn kamer kwijt. Is de kamer te klein voor
Mmm, je krijgt niet precies de reacties waar je op gehoopt had en nu ben je opeens vergeten te vertellen dat zij precies hetzelfde doet. Kan natuurlijk, maar dan vind ik jullie allebei echt heel kinderachtig.
Gewoon je zooi opruimen, dat doe je als je samen in een huis woont. En als je kamer te klein is om een was rek neer te zetten, zorg je er voor dat je je was in ieder geval zo snel mogelijk opruimt. Hoe moeilijk kan het zijn.
Oh wow. Chill zeg
Als ik alles wil vertellen ben ik nog wel even aan het typen. Raar dat je gelijk weer zulke conclusies trekt.

Ik lees jullie reacties en doe er wat mee.

Je woont nou eenmaal met meerdere mensen in een huis en dan gebeurt het regelmatig dat iemand een ander schoonmaakritme heeft dan jij. Toen ik nog met de hand moest afwassen hadden we teiltjes op de kastjes staan waar we onze vaat in deden, en ik waste dan af als dat bakje een beetje vol begon te raken. Had geen zin om elke keer dat ik een glas had gebruikt dat ding af te wassen.
Ik zou er zelf eerlijk gezegd erg slecht tegen kunnen als je een bord een hele nacht vies laat staan.