Kleding bruiloft dreumes en peuter?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:58

Humpydump vind ik een hele dure winkel, heb daar gekeken voor bruidsmeisjes jurken voor mijn dochters. Ik had deze besteld, was alleen een andere kleur dan op de afbeelding dus die gaan de verkoop weer in want ze vloeken bij mijn jurk. Ze zijn nu in het crème onderweg
Afbeelding

iirrssjjee

Re: Kleding bruiloft dreumes en peuter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:07

Bij onze zeeman zag ik de bruidsmeisjesjurk hangen! Misschien dat je die ergens anders kunt verkrijgen voor je dochtertje?

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:14

Welke maat heeft je dochter? Name-it had een leuk jurkje te koop. Die heb ik 1x gedragen en heb ook een colbertje. Misschien is dat wat?
Afbeelding
Afbeelding

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:42

Nell_ schreef:
Welke maat heeft je dochter? Name-it had een leuk jurkje te koop. Die heb ik 1x gedragen en heb ook een colbertje. Misschien is dat wat?
[ [url=m/JaNd8M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mVBVnM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij zo'n kleine maat dan? Dacht dat name it alleen kinderkleding verkocht :) Oeh dat colbertje is wel eeenorm gaaf!

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 22:58

Bedankt voor alle adviezen. Zal eens even op alle genoemde sites gaan rondneuzen.

Goof schreef:
Waarom vraag je je broer niet of hij een bepaald idee heeft mbt de kleding van je zoontje?

Mijn broertje heeft echt zo iets van je mag zelf weten wat je hem aantrekt. Zelfs als ik hem in een versleten spijkerbroek en een vaal t-shirt mee zou nemen, zou hij het al goed vinden. Als mijn zoontje er maar is. Maar zelf vind ik dat hij toch wel netjes voor de dag mag komen.

Danique schreef:
Zoontje in een blouse + jasje + strikje en gewoon een spijkerbroek? Dan geeft het ook niet als hij op een (vuile) grond gaat spelen.

Ik ben heel makkelijk hoor. Ook nette kleren mogen vies worden, daar heb je een wasmachine voor. Zou wel balen als ie dat in de eerste 5 minuten voor elkaar krijgt. Maar heb inmiddels geleerd dat hoe harder jij je best doet om hun kleren schoon te houden, hoe groter voor hun de sport is deze zo vlug mogelijk vies te maken. Dus maak me er niet meer zo druk over tegenwoordig. En voor een net feestje kleed ik ze vaak pas ter plaatse om, dat ze toch schoon binnen komen.

oomens schreef:
Kun je niet in plaats van bruiloftkleding een leuk oppasadresje zoeken voor de kinderen? Ze zijn 2 en 3,5! Wat moeten ze op die leeftijd op een bruiloft? Die duurt vaak lang en gaat tot laat door, mensen doen andere dingen dan tijdens het dansen uitkijken dat ze geen kind omlopen, je hebt momenten die je niet wilt verstoren met erdoorheen roepende kinderen ("wat is daarop uw ant..." "KIJK! TANTE X HEEFT EEN GEKKE JURK AAN!") en waar het bovenal voor het bruidspaar en de gasten die wél begrijpen wat er gebeurt ook leuk moet zijn.

Mijn broertje is zo gek met mijn kinderen dat ze er gewoon bij horen. En er zullen meer kleine kinderen zijn. Mijn schoonzusje is ook al tante vanuit haar kant van de familie en hun beste vrienden die ook daggasten zijn, hebben ook kleine kinderen. Dus die van mij zullen echt niet de enige zijn.

Sparky10 schreef:
fotos heb ik op feb van twee jurken welke maat heeft je dochtertje ??

Mijn dochtertje heeft op het moment maatje 92, maar het gaat bij sommige kleertjes al richting 98. Dus ik denk tegen die tijd dat we op 98 zitten.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 23:11

Kaygee schreef:
Nell_ schreef:
[ [url=m/JaNd8M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mVBVnM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij zo'n kleine maat dan? Dacht dat name it alleen kinderkleding verkocht :) Oeh dat colbertje is wel eeenorm gaaf!

name is heeft ook kleine maten :j Dit is beide wel 104. Mijn dochter draagt 98/104, maar mijn vriendin had een kindje die dat met 2 al wel paste :+ (mijn dochter is 4, maar erg klein voor haar leeftijd)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 23:22

Nell was meer omdat je typte dat jij ze één keer aan hebt gehad ;)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 23:36

Ik vind dat de Zara en mango hele leuke setjes hebben voor kinderen! En voor een redelijk normale prijs, voor een volgende gelegenheid zijn ze er naar alle waarschijnlijkheid weer uit gegroeid :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 03:53

TS, ik zou zeker eens bij de Primark kijken. Vooral voor meisjes hebben ze té schattige jurkjes die ook zeer leuk voor een bruiloft kunnen. Voor jongens heb ik nette donkerblauwe broeken gezien, mooie witte blouse erop en een giletje en klaar.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 04:10

oomens schreef:
Kun je niet in plaats van bruiloftkleding een leuk oppasadresje zoeken voor de kinderen? Ze zijn 2 en 3,5! Wat moeten ze op die leeftijd op een bruiloft? Die duurt vaak lang en gaat tot laat door, mensen doen andere dingen dan tijdens het dansen uitkijken dat ze geen kind omlopen, je hebt momenten die je niet wilt verstoren met erdoorheen roepende kinderen ("wat is daarop uw ant..." "KIJK! TANTE X HEEFT EEN GEKKE JURK AAN!") en waar het bovenal voor het bruidspaar en de gasten die wél begrijpen wat er gebeurt ook leuk moet zijn.

Ik was 3 toen ik op de bruiloft van mijn broer bruidsmeisje was. Ik herinner het me nog goed. Vond het zo mooi, apart en ook leuk! De hele familie was er. Al mijn zussen en broers en mijn tantes, neven en nichten die constant met me bezig waren en aandacht gaven. En het zo groot, mooi en indrukwekkend. Enige saaie was het moment in het gemeentehuis. We moesten achter het bruidspaar zitten op een soort bankje. Geen leuning had die.. En als het lang duurt en je verveelt je.. Dat was niet leuk, maar braaf alles uitgezeten. En de rest van de dag vond ik geweldig. En we waren er vanaf de ochtend bij (bruid moest nog in de make up en alles) tot aan de feestavond, waar er een kamertje bij was, waar we te slapen werden gelegd. Dus het hoeft niet perse vervelend te zijn. Het had zo'n indruk dat ondanks de jonge leeftijd, ik het me best goed heb blijven herinneren.

@TS er zijn al heel veel tips gegeven, dus je vind vast wel iets. Maar zou niet via aleiexpress iets bestellen. Op zich prima website, maar je weet nooit zeker of dat wat je krijgt oké is, plus ook niet hoelang de verzendtijd is. Kan zelfs meer dan een maand zijn.

Duur hoef je ook niet te gaan. H&M hebben echt hele leuke nette kleertjes, ook de Mango en ook C&A vind ik zelf. Zou alvast ideeën opdoen op de website en dan een middagje kids mee en dingen gaan passen.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 12:41

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:03

Voor je zoontje een Chino broek in donkerblauw (H&M) een overhemdje met stropdasje en een spencer (ik hou zelf helemaal niet van een gilet of colbert voor een klein kind) en voor je dochtertje een jurkje met een bolero.

Kijk ook eens op kiabi.nl (of .com) heel betaalbaar en voor het geld is de kwaliteit niet slecht).

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:15

IndyPascalle schreef:
Bedankt voor alle adviezen. Zal eens even op alle genoemde sites gaan rondneuzen.

Goof schreef:
Waarom vraag je je broer niet of hij een bepaald idee heeft mbt de kleding van je zoontje?

Mijn broertje heeft echt zo iets van je mag zelf weten wat je hem aantrekt. Zelfs als ik hem in een versleten spijkerbroek en een vaal t-shirt mee zou nemen, zou hij het al goed vinden. Als mijn zoontje er maar is. Maar zelf vind ik dat hij toch wel netjes voor de dag mag komen.

Danique schreef:
Zoontje in een blouse + jasje + strikje en gewoon een spijkerbroek? Dan geeft het ook niet als hij op een (vuile) grond gaat spelen.

Ik ben heel makkelijk hoor. Ook nette kleren mogen vies worden, daar heb je een wasmachine voor. Zou wel balen als ie dat in de eerste 5 minuten voor elkaar krijgt. Maar heb inmiddels geleerd dat hoe harder jij je best doet om hun kleren schoon te houden, hoe groter voor hun de sport is deze zo vlug mogelijk vies te maken. Dus maak me er niet meer zo druk over tegenwoordig. En voor een net feestje kleed ik ze vaak pas ter plaatse om, dat ze toch schoon binnen komen.

oomens schreef:

Mijn broertje is zo gek met mijn kinderen dat ze er gewoon bij horen. En er zullen meer kleine kinderen zijn. Mijn schoonzusje is ook al tante vanuit haar kant van de familie en hun beste vrienden die ook daggasten zijn, hebben ook kleine kinderen. Dus die van mij zullen echt niet de enige zijn.

Sparky10 schreef:
fotos heb ik op feb van twee jurken welke maat heeft je dochtertje ??

Mijn dochtertje heeft op het moment maatje 92, maar het gaat bij sommige kleertjes al richting 98. Dus ik denk tegen die tijd dat we op 98 zitten.

Ik heb een lila paarse met wit, en een rode met zwart in die maten je mag een pb sturen ..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 22:44

Kaygee schreef:

Dat komt omdat ik het als kerstjurkje heb gekocht en ik het dus te netjes vind voor het dagelijks leven :+

Bonnie Jean vind ik trouwens ook heel leuk!

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:09

Nell_ schreef:
Kaygee schreef:

Dat komt omdat ik het als kerstjurkje heb gekocht en ik het dus te netjes vind voor het dagelijks leven :+

Bonnie Jean vind ik trouwens ook heel leuk!

t gaat er om dat je kinderen het aangehad hebben, en niet jijzelf |(

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:51

Zo het duurde even maar ik snap hem nu pas :')

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:06

Hahaha ja is het kwartje gevallen? :P