Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan ga ik mee voor mijn man, niet voor die Chinees.
Als jouw vriend gevraagd heeft om mee te gaan en niet 'als je mee wil mag je mee" maar echt "ik zou het fijn vinden als je met me mee gaat" dan zou ik gaan. Was de vraag vrijlijvend a la "ik ga woensdag naar de uitvaart, als je wil kan je mee" omdat jij die vriend ook kent dan is het jouw keuze. Dan zou je nl mee gaan voor jezelf en niet voor je vriend.
. 

Heb je er na afloop met je vriend over gepraat?Faniek schreef:Uiteraard verwacht ik niet dat ze laten weten hoe ze het vonden, maar de opmerking op het begin kwam pijnlijk binnen.. (kwam er ook vrij vijandig uit) Ik heb me in ieder geval niet op mijn gemak gevoeld en dat is mijn eerste gevoel.
Faniek schreef:Deze ouders kennen mij natuurlijk wel, maar het eerste wat die vrouw tegen de moeder van zegt.. wie is dat dan? Op zo'n manier dat ik wel door de grond kon zakken.
Faniek schreef:Uiteraard verwacht ik niet dat ze laten weten hoe ze het vonden, maar de opmerking op het begin kwam pijnlijk binnen.. (kwam er ook vrij vijandig uit) Ik heb me in ieder geval niet op mijn gemak gevoeld en dat is mijn eerste gevoel.
Faniek schreef:Uiteraard verwacht ik niet dat ze laten weten hoe ze het vonden, maar de opmerking op het begin kwam pijnlijk binnen.. (kwam er ook vrij vijandig uit) Ik heb me in ieder geval niet op mijn gemak gevoeld en dat is mijn eerste gevoel.
Stal_Fiore schreef:Niet rot bedoeld, maar kan me niemand bedenken die het niet zwaar vindt om naar ern uitvaart te gaan.
Ik persoonlijk zou me er over heen zetten en mee gaan.
Merileth schreef:Stal_Fiore schreef:Niet rot bedoeld, maar kan me niemand bedenken die het niet zwaar vindt om naar ern uitvaart te gaan.
Ik persoonlijk zou me er over heen zetten en mee gaan.
Ja, maar het hangt even van de situatie af hoe en wat. Voor zo ver weg zegmaar zou ik er ook niet heen gaan, ik ken diegene niet, en heb het al zwaar genoeg als ik naar een uitvaart ga. Wij hebben in drie jaar tijd beide grootouders (van vaders kant) van mijn vriend én zijn vader kunnen begraven, en daarna ook nog enkele uitvaarten gehad (ouders van vrienden), en ik kan je zeggen, iedere uitvaart waar ik heen ga, komt harder binnen dan de vorige. Dan ga ik niet naar de opa van een vriend. Condoleance uiteraard wel, ouders ga ik dan wel heen.
Als je even de berichten van TS gelezen had, dan had je gezien dat ze al gegaan is