Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) aan. Cadeau lag al een tijdje onder de boom en toen ik het uitpakte (was zo groot als een schoenendoos dus ik had niets door). Zat er nog een pakje in en dat was 'ring-formaat'. Toen ik die open maakte kwam DE vraag.
Vind je het niet jammer dat je familie er niet bij kan zijn?
Maar dat maakt niet uit, want het is wel één van de allerleukste dingen die moet gebeuren!
Ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ik wist dat mijn verlovingsring al dagen/weken onder de kerstboom lag!
Heel leuk gedaan!
Pluttersput schreef:ZuidAfrika, hoe cool is dat! Weuw, dat vind ik echt heel gaaf!
Mijn zus en zwager zaten op de bank: tja.. Zullen we dan maar trouwen? En toen deden ze dat. Ook niet zo romantisch, maar daarom niet minder gemeend!
Wij gaan, als alles meezit, dit jaar naar Florida op huwelijksreis. Mijn lief is gigantisch fan van alles wat met de ruimte te maken heeft, dus we gaan voornamelijk voor cape canaveral
Zeker als je vriend daar zo'n ontzettende fan van is. Hopelijk heeft hij dan nog wel wat tijd voor jou
haha Booooo schreef:Goof: Ja ben ik van op de hoogte. Met een niet-moslim is inderdaad niet haram. Hij spreekt (nog) geen Nederlands en een baan zoeken beginnen we pas aan als hij eenmaal hier is. Gelukkig heb ik een groot netwerk. Hoe kom je erbij om samen te gaan wonen bij je 2e date?
Pluttersput schreef:O en zelfs al heeft hij dat niet. Als ik zie hoe blij hij daarvan wordt vind ik het allemaal prima. Heb ook 2.5 uur met hem door een ruimtemuseum geslenterd. Ik wad na een half uur al uitgekeken, maar hij had wat meer tijd nodig
Wil alles weten en als ik een keer een dagje niet kan gaat hij 'm zelfs longeren of buiten zetten! Heerlijk

maar het is goed te doen hoor.
Jullie zijn natuurlijk ook in 2016 getrouwd
Al is het al geweest. Wel super leuk!
Wel een heel leuk idee 
Ik ga ook in 2016 trouwen