Trouwen 2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 18:16

Pluttersput: Ik had op mijn 19e een koophuis, toen een relatie van 3,5 jaar en na 1 jaar samenwonen uit elkaar gegaan.. Dus ook na 4,5 jaar, je weet het inderdaad nooit van te voren.

Paisano: ja ik ben al aan het rondneuzen! Half jaar levertijd is dat gemiddeld? 1001 nights is trouwens van een kennis van mij en heeft geen winkel. Jurken worden op maat gemaakt.

https://m.facebook.com/profile.php?id=788008018012286

Dat is hun Facebookpagina.

Pippaa: Gaaf ik Afrika! Apart zeg! Moeten jullie ook veel regelen qua papierwerk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:17

Booooo, dat is handig. :j

Paisano, mijn jurkje was zwart met heel veel glitters.
Bewust voor gekozen ook. :j
En een mooie blauwe denim broek eronder.
Niet begrafenisachtig hoor. :D

Hier ook ongevraagde meningen.
Zelfs van personen die het geluk van hun familielid eigenlijk boven hun eigen ideale plaatje horen te zetten.
Het gaat erom dat jij en je partner gelukkig zijn met de keuze.
Ieder mens is weer anders.

Pippaa, wat leuk!
Een beetje met het zelfde idee als bij ons volgens mij. :j

jessicadewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:18

Kerstavond is inderdaad romantisch maar eigenlijk viel dat wel mee. Het was gewoon op z'n ''ons''. We zijn allebei wel nuchter eigenlijk dus het was gewoon lekker met z'n tweetjes op de bank met onze trainingsbroek ( :') :') ) aan. Cadeau lag al een tijdje onder de boom en toen ik het uitpakte (was zo groot als een schoenendoos dus ik had niets door). Zat er nog een pakje in en dat was 'ring-formaat'. Toen ik die open maakte kwam DE vraag.
Heel gewoon maar wel lekker zoals wij zijn. We hadden het toch al een soort van 'afgesproken' dat we op redelijk korte termijn willen trouwen.

Leuk he die jurken!! Ben ook mee geweest de jurk uitzoeken voor m'n zusje, bijzonder :)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:20

Oh wauw, Pippaa, in Afrika! Wat bijzonder! Klinkt heel mooi! :D Vind je het niet jammer dat je familie er niet bij kan zijn?

Booooo: gemiddelde levertijd is geloof ik een maand of vier en daarna moet je jurk nog vermaakt worden. Je mag gaan opschieten dus! :D Maar dat maakt niet uit, want het is wel één van de allerleukste dingen die moet gebeuren!

Koudbloedkim: trouwen draait om liefde voor elkaar, zo is het inderdaad!

jessicadewit: oh, wat een onwijs lief aanzoek! <3 Ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ik wist dat mijn verlovingsring al dagen/weken onder de kerstboom lag! :)) Heel leuk gedaan!

Anoniem

Re: Trouwen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:23

Haha, die is inderdaad leuk. :D

jessicadewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:23

Wauw Pippaa, Zuid-Afrika! Heel erg gaaf!! Dat staat wel op mijn wensenlijstje als 'huwelijksreis locatie'.

Gaan jullie allemaal op huwelijksreis? Zo ja, waarheen? :D

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:25

ZuidAfrika, hoe cool is dat! Weuw, dat vind ik echt heel gaaf!

Mijn zus en zwager zaten op de bank: tja.. Zullen we dan maar trouwen? En toen deden ze dat. Ook niet zo romantisch, maar daarom niet minder gemeend!

Wij gaan, als alles meezit, dit jaar naar Florida op huwelijksreis. Mijn lief is gigantisch fan van alles wat met de ruimte te maken heeft, dus we gaan voornamelijk voor cape canaveral :)

jessicadewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:27

Pluttersput schreef:
ZuidAfrika, hoe cool is dat! Weuw, dat vind ik echt heel gaaf!

Mijn zus en zwager zaten op de bank: tja.. Zullen we dan maar trouwen? En toen deden ze dat. Ook niet zo romantisch, maar daarom niet minder gemeend!

Wij gaan, als alles meezit, dit jaar naar Florida op huwelijksreis. Mijn lief is gigantisch fan van alles wat met de ruimte te maken heeft, dus we gaan voornamelijk voor cape canaveral :)

Dat is zeker zo! Iedereen doet het op zijn/haar manier. M'n zusje werd ten huwelijk gevraagd bij de Pronkzitting van carnaval. Zaten 300 mensen in de zaal en werd zo hoppa het podium opgeroepen met een blinddoek op. Lijkt me dus echt 3x niks haha.

Florida, wauw! Gaaf toch :D Zeker als je vriend daar zo'n ontzettende fan van is. Hopelijk heeft hij dan nog wel wat tijd voor jou ;) ;) haha

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:28

Booooo schreef:
Goof: Ja ben ik van op de hoogte. Met een niet-moslim is inderdaad niet haram. Hij spreekt (nog) geen Nederlands en een baan zoeken beginnen we pas aan als hij eenmaal hier is. Gelukkig heb ik een groot netwerk. Hoe kom je erbij om samen te gaan wonen bij je 2e date? :D

Tja, mooi verhaal. Hij ging op de tweede date mee naar mijn huis en bleef slapen, en nog een nacht, en nog een nacht etc. En toen is hij na anderhalve maand maar al zijn spullen op gaan halen en naar mij verhuisd. Dus officieel zijn wij nog steeds aan onze 2e date bezig :+

In ieder geval: hoe gaan jullie om met dit cultuurverschil dan? Als er straks kinderen komen bijvoorbeeld?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:29

O en zelfs al heeft hij dat niet. Als ik zie hoe blij hij daarvan wordt vind ik het allemaal prima. Heb ook 2.5 uur met hem door een ruimtemuseum geslenterd. Ik wad na een half uur al uitgekeken, maar hij had wat meer tijd nodig :')

jessicadewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:33

Pluttersput schreef:
O en zelfs al heeft hij dat niet. Als ik zie hoe blij hij daarvan wordt vind ik het allemaal prima. Heb ook 2.5 uur met hem door een ruimtemuseum geslenterd. Ik wad na een half uur al uitgekeken, maar hij had wat meer tijd nodig :')

Haha jaa dat heb ik ook met mijn vriend hoor! Hij doet aan kitebuggy en zelf heb ik er niks mee maar als ik zie met hoeveel passie daarmee om gaat, heerlijk!!

En nu ik zelf een paard heb is dat omgekeerd ook zo. In eerste instantie had hij er niets mee en nu gaat hij regelmatig mee naar stal :) Wil alles weten en als ik een keer een dagje niet kan gaat hij 'm zelfs longeren of buiten zetten! Heerlijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:45

jessicadewit schreef:
Wauw Pippaa, Zuid-Afrika! Heel erg gaaf!! Dat staat wel op mijn wensenlijstje als 'huwelijksreis locatie'.

Gaan jullie allemaal op huwelijksreis? Zo ja, waarheen? :D
Wij willen ooit nog als huwelijksreis naar IJsland. <3
Maar dan kan heel goed pas over een paar jaar zijn.

jessicadewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:05

IJsland, wat bijzonder! Moet heel erg mooi zijn. Mooie locatie voor een huwelijksreis denk ik :)

Witwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:11

Leuk topic! :o

Mijn verloofde is op één knie gegaan op de dag van mijn verjaardag, 23 januari 2015. Wij waren op dat moment in een vakantiepark in NL op weekend. Als verassing waren mijn ouders en schoonouders ook naar NL gekomen, zogezegd voor mijn verjaardag, maar men vriend vroeg me voor een vol restaurant :o

Wij trouwen op 16-07-2016 en vertrekken 19-07-2016 op huwelijksreis naar Thailand <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:39

Wat leuk!
Toch grappig hoeveel mensen er eigenlijk gaan [***]. :j

Ja, het lijkt ons ook prachtig!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:59

Wat een mooie bestemmingen! Wij gaan ook een paar dagen naar Amerika: New York. Daar wil mijn vriend verloofde al heel lang heen. :D En daarna door naar mijn eilandje: Aruba! <3

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:03

Boooooo, het is inderdaad wel wat papierwerk om te trouwen in Afrika :j maar het is goed te doen hoor.

Kbk, ik denk inderdaad een beetje dezelfde manier. Lekker klein en persoonlijk :j Jullie zijn natuurlijk ook in 2016 getrouwd :D Al is het al geweest. Wel super leuk!

Paisano, dat mijn ouders er niet bij zijn is juist fijn, omdat mijn ouders en mijn vriend niet goed samen kunnen zijn. Er is in het verleden heel wat voorgevallen tussen hen. Dat op deze manier niemand bij de bruiloft is, maakt het allemaal dus eigenlijk alleen maar gemakkelijker :o

jessicadewit, wij zijn dus ook al direct op huwelijksreis :+
En je verlovingsring gewoon al die tijd onder de kerstboom _O- Wel een heel leuk idee :j

Witwi ook veel plezier alvast!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:06

Goh, Pippaa, dat lijkt me zo moeilijk he, als je ouders niet achter je keuze staan. Ik zou niet weten hoe ik daarmee om zou moeten gaan. Dan snap ik trouwens wel dat het makkelijk is om alleen met zijn tweetjes in Zuid-Afrika te trouwen. Een hele mooie oplossing voor zoiets, daar gaan jullie vast van genieten!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:09

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:10

Die volg ik stiekem ook ja. :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:13

Melden dan, hihi. Gezellig topic! Wordt over alles gekletst waar hier ook over gekletst wordt :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:14

Jaaa wij gaan ook dit jaar trouwen! Wij trouwen op 27 mei, de datum is gewoon natte vingerwerk, een vrijdag in een seizoen dat het meestal wel leuk weer is. Onze voorbereidingen staan heel even op pauze omdat we deze week gaan verhuizen. :j

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:18

Leuk, 6 dagen na ons tante_trien! Ik hoop zó op mooi weer! :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:19

Jaa wij ook! Ik zal voor je duimen :D
Wij gaan overigens niet op huwelijksreis, we krijgen 5 dagen na ons trouwen de sleutel van ons nieuwe huis. :')
Laatst bijgewerkt door tante_trien op 23-02-16 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:21

Dat is misschien nog wel mijn grootste angst... dat het de hele dag met bakken uit de hemel komt! :=