Aardstralen? iets anders of toeval?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendyenbram

Re: Aardstralen? iets anders of toeval?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 16:18

Zoontje heeft niet meer op die kamer geslapen, en het gaat nu goed.
Wat we er aan gaan doen? weet niet. het huis is van mijn schoonouders, wij wonen er naast. Misschien ooit dat wij er in gaan, dan ga ik het verder uitzoeken. Voor nu maar overleggen dat zoontje in andere kamer blijft slapen (als ik werken ben)

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 17:16

Interessant om te lezen dit. Als ik bij mijn ouders ben, ben ik bijna altijd moe, vandaag ook nog eens last van mijn rug. Als ik bij mijn familie ben of op mijn kamer in Hilversum ben, dan heb ik er veel minder last van. Mijn moeder is ook vaak vermoeid, ik heb ook tot mijn vijfde met mijn ouders vlak onder hoogspanningsmasten gewoond, dus daar zou het ook aan kunnen liggen. We hebben brieven naar de overheid gestuurd, omdat ik last had van klachten. Maar ze zeiden dat het daar niet door kwam, omdat er nog weinig onderzoek naar is gedaan. Ik ben ook vaak verkouden en heb altijd wel wat, laatste twee jaar telkens ontstekingen, nu gelukkig niet meer, maar nu begin ik last te krijgen van mijn rug. Het is gewoon rot soms, wil graag een normaal actief leven en fulltime werken of studeren, maar de huisarts doet er niks aan...

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 17:46

Gucci_ schreef:
Interessant om te lezen dit. Als ik bij mijn ouders ben, ben ik bijna altijd moe, vandaag ook nog eens last van mijn rug. Als ik bij mijn familie ben of op mijn kamer in Hilversum ben, dan heb ik er veel minder last van. Mijn moeder is ook vaak vermoeid, ik heb ook tot mijn vijfde met mijn ouders vlak onder hoogspanningsmasten gewoond, dus daar zou het ook aan kunnen liggen. We hebben brieven naar de overheid gestuurd, omdat ik last had van klachten. Maar ze zeiden dat het daar niet door kwam, omdat er nog weinig onderzoek naar is gedaan. Ik ben ook vaak verkouden en heb altijd wel wat, laatste twee jaar telkens ontstekingen, nu gelukkig niet meer, maar nu begin ik last te krijgen van mijn rug. Het is gewoon rot soms, wil graag een normaal actief leven en fulltime werken of studeren, maar de huisarts doet er niks aan...

Gucci: als een gek B12 laten prikken en je op allergieën en reumatische dingen laten testen.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 19:05

Ik ben al twee keer wezen bloedprikken, maar daar kwam niets uit helaas. Ben zelfs een keer naar huis gestuurd met zoek maar op op thuisarts.nl

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 20:14

De boerderij van mijn ouders staat ook op aardstralen/ wateraders. Ook wij hadden een gedeelte van de schuur waar vroeger geen dieren meer stonden omdat alles door ging. Mijn vader heeft destijds die stal opgeknapt en daarna waren er geen problemen meer. Dus dat dat betreft ben ik sceptisch.

Van de andere kant, ik was een huilbaby tot ik naar een ander kamertje ging om te slapen. Iedereen die in die kamer slaapt, slaapt onrustig, en krijgt klachten. Dit is al jaren zo. Dus wat dat betreft geloof ik er wel weer in.

Ik geloof echter niet dat er, als ze er zijn, iets aan te doen is. Dus van kamer veranderen en er een washok ofzo van maken :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:01

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:06

Zoek maar eens op geopatische belasting.

Niet iedereen is er even gevoelig voor, maar ben je wel gevoelig en heb je er continu mee te maken, dan kun je allerlei klachten krijgen die 'tussen de oren' lijken te zitten omdat onderzoek keer op keer niets uitwijst.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:21

Hier is de wichelroede ook nog heel normaal :)
Maar dan gebruiken ze hem om een goede plek te zoeken om een put te slaan.

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:44

Vaak op een kruising van wateraders. Daar is stuwing omhoog.
Waterader is niets anders dan een ondergronds stroompje water wat door een scheur in de aardkorst geperst wordt (niet gelijk aan breuklijn). Echter door het persen krijg je wrijving, soort magnetisme en daar kan je lichaam op reageren (net als op andere magnetische velden).
Echter veel wateraders zijn geopatisch belast en dan voel je hem sterker (zeker dieren en kinderen).
Je kunt een waterader ook niet verleggen, maar je kunt wel die belasting afzwakken met middelen (planten, mineralen om wat te noemen).