

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Miss toch maar eens gaan kijken voor zo'n ding.Ik heb wel standaard een mes in de auto liggen (voor bij de paarden) maar of ik daar aan denk op dat moment, zo'n hamer hang je in het zicht.. (en dat je er bij kan met een gordel aan
)
Zoe_97 schreef:Trouwens nog een tip. Bij een doorsnee ongeval blijft de elektronica nog lang werken in het water. Dus ruit intikken is vaak niet nodig
Tazzey schreef:Zoe_97 schreef:Trouwens nog een tip. Bij een doorsnee ongeval blijft de elektronica nog lang werken in het water. Dus ruit intikken is vaak niet nodig
De druk van het water is te hoog als de auto van binnen niet volgelopen is, een gemiddeld elektronisch raammechanisme kan dat niet aan.
Met een veiligheidshamer hoef je ook niet als een idioot te rammen, als hij scherp genoeg is dan is een klein, kort tikje voldoende om het ruit te doen sneuvelen. Ik heb er standaard twee in de auto liggen.
Zoe_97 schreef:Tazzey schreef:
De druk van het water is te hoog als de auto van binnen niet volgelopen is, een gemiddeld elektronisch raammechanisme kan dat niet aan.
Met een veiligheidshamer hoef je ook niet als een idioot te rammen, als hij scherp genoeg is dan is een klein, kort tikje voldoende om het ruit te doen sneuvelen. Ik heb er standaard twee in de auto liggen.
Een auto gaat niet binnen de seconde helemaal onder hoor. Dit zei een expert die aan het woord kwam in het lichaam van Coppens. Als je in het water komt en op de knopjes druk kan dit nog zonder problemen.
tamary schreef:Cayenne schreef:Er werd vroeger serieus aangeraden om te blijven zitten en gebruik te maken van een luchtbel? Wat bizar!
Druk binnen en buiten gelijk en dan krijg je de deur open en kan je naar boven zwemmen. Zo gek is het nog niet, maar dat was wel in de tijd van voor lifehammers, etc.