Make-up opberg ideeën gezocht (kleine badkamer)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Re: Make-up opberg ideeën gezocht (kleine badkamer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 14:10

Voor jou is een Helmerkastje van de Ikea een optie.

Maar het weggooien van lipstick van je oma zou ik prio 1 geven. Dat is gewoon vies. := Parfumtestertjes kun je ook niet lang bewaren. Mascara's zou ik ook uitdunnen en bodylotions hebben ook een datum. Scheelt te helft en misschien heb je nadien niet eens meer een nieuw opbergsysteem nodig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:59

De lippenstiften van oma zijn allemaal nog ongebruikt, zelf had ik overigens ook al een flinke verzameling omdat ik hier gewoon dol op ben. De gebruikte zijn inderdaad weggegaan. Zelf breng ik lippenstift altijd met een kwastje of wattenstaafje aan dus ik vind ze niet echt snel vies..
Bodylotions heb ik inderdaad ook al weggedaan wat oud was of mij qua geur niet aanstond (zoals dove/ nivea heb ik weggegeven), dus wat ik nu heb is toch wel wat ik wil gaan gebruikten.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:14

Ook geopend maar ongebruikt gaan ze over de datum en gaat er toch een bepaalde lucht aan hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:53

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden! Inderdaad ook door mn collectie gegaan om te kijken wat ik dubbel heb/ wat weg kon. Ik had eerst 1 lade-kastje gehaald maar dat bleek toch niet genoeg. Dus maar 1 erbij gehaald. Nu zit in de beautycase alleen nog maar body-lotions verder is alle make-up daaruit, ook de oranje tas is leeg net als het zwarte doosje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding