Wat mij nou is overkomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:38

Danique schreef:
Onrust zou het wel verklaren ja... :j Of juist het loslaten van stress.

Ik had daar ook echt niet meer geslapen als ik bij zinnen had geweest!

Wat bizar [naam], wat gek dat je hoofd zo met je kan spelen!
Klopt, ik denk dat je dan nog gewoon half in een droom bent.
Je lichaam is dan al wel (bijna) wakker, maar je hoofd nog niet.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:39

Hahaha hoe herkenbaar.. Mijn man moet nog steeds lachen om mijn spinnendroom.
Kwam een spin aan een draad naar beneden formaat koekenpan.
Ik licht aan, mn vent wakker gemaakt, al wijzend, en hij maar zeggen joh ik zie niks...........

Heeft best een tijdje geduurd tot ik weer ging slapen

:+

Anoniem

Ik heb ook een keer zoiets gehad. Ik was midden in de nacht wakker geworden en staarde een beetje naar het plafond. Opeens zag ik wat mist verzamelen voor me en daar kwam een geest krijsend naar me toe gevlogen. Súper eng, maar toen ik me besefte dat het niet echt was durfde ik weer normaal te liggen. Gebeurde het nog een keer :\ Toen ben ik in elkaar gedoken weer in slaap gevallen (en 's ochtends zo wakker geworden). Het was zo maf, ik wist dat het niet echt was en toch was het zo ontzettend realistisch en eng! Ik was gewoon volledig wakker en dat wist ik. Gok dat mijn hersenen nog een beetje aan het slapen waren verder :')

Chocopasta

Danique schreef:
Kirrr schreef:
Ik ken het.. bij mij waren het de laatste keer gekleurde spinnen op het plafond.. Vriend maakt de gekste dingen mee. :+

Het is een bekend fenomeen dus? :')

Jij hebt ook lekker geslapen, begrijp ik, Farahdiba46? ;)

_O- _O- _O-

Hier ook vaak met spinnen en muizen. Knal meteen het licht aan en sta naast mijn bed. Nooit iets gevonden :D

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:48

Rienn schreef:
farahdiba46 schreef:
Je bent 18, los het zelf op en laat die man slapen.

Slechte nacht gehad zeker.

nee hoor, heerlijk geslapen (en mijn man ook).

Denk dat ik gewoon wat meer inlevingsgevoel heb dan de anderenhier voor hardwerkende mannen die hun nachtrust hard nodig hebben.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:49

Ik heb momenteel een superleuk dekbedovertrek liggen met roze en paarse vlinders en bloemetjes.
Alleen zodra het donker is en ik in bed ga liggen veranderen ze in spinnen en sprinkhanen :j moet regelmatig even het licht aandoen om mezelf te overtuigen dat er écht geen enge beesten in mn bed zitten haha.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:52

farahdiba46 schreef:
Rienn schreef:

Slechte nacht gehad zeker.

Denk dat ik gewoon wat meer inlevingsgevoel heb dan de anderenhier voor hardwerkende mannen die hun nachtrust hard nodig hebben.

Alsof je ook echt iets aan zo'n nachtmerrie kan doen.

:')

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:53

farahdiba46 schreef:

Je inlevingsgevoel voor de mensen die slaapdronken en in paniek zijn mis je dan weer ;)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:53

Oh ik heb dat ook heel vaak!
Van honderden spinnen op het plafond tot overal hangende vogelkooien... soms super eng, maar meestal heb ik wel "door" dat ik dan gewoon nog half slaap... :')

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:57

Ik wordt regelmatig wakker met het idee dat er brand is in huis.

Helaas komt dit voort uit dat wij echt een keer brand gehad hebben (buiten het huis maar rook kwam naar binnen, wij zijn wakker geworden van het brandalarm wat boven de deur hing en er bij ons dus geen rook oid te zien was. woonde op dat moment antikraak in een school) maar pff na goed anderhalf jaar wordt ik er nog steeds wakker van... Ik ruik het snachts dus ook 8)7
In de eerste maanden maakte ik mijn vriend wakker die dan een rondje moest lopen voor dat ik weer kon slapen, ook durfde ik niet alleen te slapen. Gaat nu al beter en durf ik zelf snachts het rondje te lopen door het huis :+ *\o/* Om daarna weer in diepe slaap te vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:02

farahdiba46 schreef:

euhhhhh >;) right.... wie zegt dat de man hard werkt? En wie zegt dat hij zijn nachtrust zo hard nodig heeft? Niemand.... het enige feit wat jij/wij hebben is dat TS hem gehaald heeft. Aannames....... 8)7

Ik ken die gekke dromen wel hoor, gelukkig zijn het dromen! Ik ben bekend met praten in mijn slaap, slaapwandelen, lucide dromen en nou ja... euhh ik word regelmatig vermoeider wakker dan ik naar bed ging zeg maar.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:03

farahdiba46 schreef:

Guttegut, blij dat mijn vader niet zo moeilijk doet als ik weer eens een muis denk te zien. :')

Anyway, herkenbaar TS. Ik heb het vooral met slangen, spinnen en muizen. Dan schrik ik wakker en dan denk ik dat er iets over mij heen glibbert/loopt :=

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:08

Rosie schreef:
farahdiba46 schreef:

Je inlevingsgevoel voor de mensen die slaapdronken en in paniek zijn mis je dan weer ;)

klopt. Dat valt hier onder egoistische aanstelleritus.manlief zou het zonder morren oplossen maar ik laat de ziel lekker slapen. Jullie mannen zijn allemaal werkloos neem ik aan?
Laatst bijgewerkt door farahdiba46 op 18-02-16 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:09

farahdiba46 schreef:
Rosie schreef:

klopt. Dat valt hier onder egoistische aanstelleritus.

Wat een walgelijke opmerking. Het is serieus een aandoening:

http://mijnkinderarts.nl/thuis-en-schoo ... nocturnus/

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:10

Ach ja heb mn vader ook wel eens uit bed gehaald omdat ik dacht dat er een inbreker was, had glas horen rinkelen. Pa voorop in onderbroek gewapend met luchtbuks en ik er achter aan in mn pyjama. Was niks en mn vader heeft enorm gelachen en de conclusie is nog steeds dat ik goed waaks ben. :')

Denk dat TS haar vader ook alleen maar kan lachen om zoiets :D

Maikemaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:11

Heb ooit half slapend midden in de nacht aan mijn vriend gevraagd of hij net zo aan de deur stond te krabben........waarop hij gezegd schijnt te hebben dat hij dat al een tijdje niet meer deed :')

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:12

Marlinderoos Je hebt een voorbeeld via een kinderarts moeten zoeken? Duidelijk dus.
Laatst bijgewerkt door farahdiba46 op 18-02-16 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:13

farahdiba46 schreef:
Je hebt een voorbeeld via een kinderarts moeten zoeken? Duidelijk dus.

Er zijn ook volwassenen die daar last van hebben, als je me tenminste volwassen wil noemen met mijn 20 jaar.

Super leuk is dat hoor, in blinde paniek door je huis rennen denken dat je vermoord wordt. Intense angst hebben en niet meer rationeel kunnen denken. Heel egoïstisch en kinderachtig.

http://www.inslaap.nl/slaapstoornissen/nachtangst/
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 18-02-16 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:14

Jemig TS, ik schrok me rot van je rat op je kussen. Ik geloof dat ik niet alleen mijn bed-/huisgenoot had wakker gemaakt, maar de hele buurt bij elkaar gegild had

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:24

farahdiba46 schreef:
Rosie schreef:

klopt. Dat valt hier onder egoistische aanstelleritus.manlief zou het zonder morren oplossen maar ik laat de ziel lekker slapen. Jullie mannen zijn allemaal werkloos neem ik aan?

Dus omdat jij aanneemt dat alleen de mannen hard werken, moet wij ze maar laten slapen? Wij vrouwen hebben dan dus blijkbaar geen recht op een goede nachtrust en werken niet hard?

Anoniem

Re: Wat mij nou is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:27

Mijn pap moest vanmorgen heel hard lachen!

>"Wat hadden wij nou voor avontuur!"
<"Ja, jij!"
>"Wat lief dat je toch kwam helpen."
<"Ik kan je moeilijk terugsturen!"
>"Had ik wel gedaan, he he..."
<"Ja maar jij bent stom."

Ik wist niet dat dit echt een aandoening was! Wat doen ze daar dan aan?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:30

Danique schreef:
Mijn pap moest vanmorgen heel hard lachen!

>"Wat hadden wij nou voor avontuur!"
<"Ja, jij!"
>"Wat lief dat je toch kwam helpen."
<"Ik kan je moeilijk terugsturen!"
>"Had ik wel gedaan, he he..."
<"Ja maar jij bent stom."

Ik wist niet dat dit echt een aandoening was! Wat doen ze daar dan aan?

Niks, een keer in de zoveel tijd heb ik dat. De laatste keer was de nacht na tweede kerstdag. :P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:34

De meeste vaders zien hun kinderen gelukkig nog altijd graag genoeg om met alle liefde 's nachts uit bed te komen om denkbeeldige ratten op te ruimen, of dochterlief nu 5 of 25 jaar is en hoeveel "broodnodige nachtrust dat voor de oh zo hardwerkende man" ook kost :D :') .

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:46

Kwanyin schreef:
De meeste vaders zien hun kinderen gelukkig nog altijd graag genoeg om met alle liefde 's nachts uit bed te komen om denkbeeldige ratten op te ruimen, of dochterlief nu 5 of 25 jaar is en hoeveel "broodnodige nachtrust dat voor de oh zo hardwerkende man" ook kost :D :') .

Dit dus! En als je vriend of vader niet lief reageert zegt dit in mijn ogen meer over hen dan over iemand die zo wakker wordt. Denk dat mn vriend zich kapot zou lachen en mij met alle liefde zou helpen om er vervolgens nog weken grappen over te maken :')

Mn ex die was bijvoorbeeld al aan het zuchten als ik een keer moest hoesten.. achteraf bleek het gewoon een eikel te zijn :+

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:47

Ik heb dit ook :')
'S avonds als het donker is en ik in bed lig dan zie ik bijvoorbeeld opeens een spin op de muur, dan spring ik gelijk van mn bed om hem te zoeken... maar gevonden wordt ie nooit :+

Laatst ook nog zag een groene soort van platte schildpaddenknuffel over de deur van mijn kast lopen, zo raar vond ik het... maar alweer, toen ik het licht aandeed was ie er niet meer _O-

Ik heb het sinds 1,5 jaar of zo, heel raar :')