Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eclair98 schreef:Ik snap het opzich ook wel, maar het is nog te vers. Ik probeer het hem soms uit te leggen, maar hij luistert gewoon weg niet. En dat vind ik dan wel vervelend, hij gaat er maar van uit dat ik een lui kind ben op deze manier. Het is ook niet een keer gebeurd, maar wel 5 of 6 keer, ook op mijn huidige school.
En die klant vind ik ook soms maar raar, ik mag niet te veel praten maar soms kakelen ze de oren van mijn hoofd over hun hond
EDIT: het is mij ook niet opgevallen dat ik het de schuld geef, maar dat ik probeer aan te geven dat sommige dingen voor mij nou net wat lastiger is. Hij zegt ook steeds ''ik kan dat niet snappen.'' Prima, laat het me dan proberen uit te leggen en te visualiseren voor hem dmv. voorbeelden. De meeste mensen snappen het daarna beter en kunnen dan wel helpen.
eclair98 schreef:Ik baal gwn van de manier waarop het gaat, er wordt niet door mijn docent naar me geluisterd.
Ik wacht altijd als mensen klaar zijn met hun verhaal en dan vertel ik wat ik echt niet in kan houden. Het is niet dwars door het verhaal heen, dat bedoel ik met het door mensen heen tetteren. Meer een overbodige aanvulling. Niet heel handig door me verwoord misschien.
Eigenlijk wordt het voor mij nog duidelijker dat ik wil stoppen. In de echte wereld meedraaien gaat het niet worden als ik het zo lees. Het verkeerd interpeteren van mensen en het voor mijn gevoel op eieren te moeten lopen gaat me opbreken. Dit heb ik ook heel vaak bij andere mensen gezien.
eclair98 schreef:Dat is een goede tip, bedankt! Maar dat maakt het extra ingewikkeld, een dier is duidelijk in wat het wil, een mens niet. Wat ik bij de ene goed doe, doe ik bij de ander schijnbaar niet goed waardoor ik nog onzekerder wordt en uiteindijk sta van "hellup!?!?!?"
Snapje het nog? eclair98 schreef:Om het samen te vatten en af te sluiten, mijn problemen zijn op dit moment:
1. Ik heb moeite met klanten om te gaan.
2. Ik weet niet of ik wel door moet gaan de opleiding.
Ik heb hier veel tips en trics voor gehad waar ik dan ook zeker mee door ga werken