Valentijnscadeau van ex.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:06

Huertecilla schreef:
Ayasha schreef:
Anky van Grunsven vraagt ook geen les aan een b-ruiter.

Maar basisles paardgericht rijden zou haar een wereld meer perspectief en inzicht geven; een stuk beter ruiter maken ;)

Je weet niet wat je niet weet Ayasha.
Ik weet dat ik heel veel niet weet en nooit uitgeleerd zal raken.

Het Zen voorbeeld van een bergbeklimmen is treffend. Pas op de top heb je het uitzicht (inzicht) dat het slechts een top in een bergketen is en ook dat er meer bergketens zijn.

Of zij dat al dan niet nodig heeft laat ik in het midden maar áls ze het nodig heeft zal ze niet op en wedstrijd van haar dochter/zoon een b ruiter vragen om haar te helpen. Dus ik zou zeggen; zoek iemand die je als meer ervaren beschouwd (indien die bestaat) en vraag het daar aan.

Babeth; een vraag die al vaak gesteld is en al vaak beantwoord is. Dat antwoord echter levert je vrijwel altijd een PB op van een mod dus daar waag ik me niet aan.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:07

@babeth Heb je de reacties gelezen? Dit is gewoon jennen aangezien hij helemaal vooraan staat met meningen uitdelen in diverse andere topics

Vind het echt zielig dat een volwassen man die voor doet komen blaast van de kennis zich zo diep laat zinken
Laatst bijgewerkt door Joanne1987 op 15-02-16 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:07

Huertecilla schreef:
Cinderella schreef:
Het zal ook wel een stuk kouder zijn bovenop een berg, dus dan is een sjaal wel welkom toch.

Sneeuw hier nu.
Goed gekozen cadeau ja.
Lekker dragen dus!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:08

Joanne1987 schreef:
Heb je de reacties gelezen? Dit is gewoon jennen aangezien hij helemaal vooraan staat met meningen uitdelen in diverse andere topics

Vind het echt zielig dat een volwassen man die voor doet komen blaast van de kennis zich zo diep laat zinken

Waarom jennen? Omdat hij normaal vooraan staat met advies betekend dat dan meteen dat hij zelf maar alles weet? Deze conclusie van je is wel erg voorbarig en niet netjes.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:10

Babeth schreef:
Waarom is iedereen altijd zo tegen HC? Alleen maar omdat hij altijd een uitgesproken mening heeft die tegen de mening van menig bokkers in gaat? HC legt altijd alles netjes uit en gaat niet schelden op de man. Om hem dan nu zo aan te vallen vind ik niet netjes. Dat je het niet met hem eens bent, dat kan. Maar hoe jullie nu reageren is wel erg kinderachtig en zegt meer over jullie dan over HC. Niet iedereen is alleswetend, ook HC niet.

Omdat hij in een ander topic (waar de TS nagenoeg hetzelfde probleem aanhaalt) exact weet te vertellen wat de TS moet doen en waarom. T zou wel heel raar zijn als hij dat dan in zijn eigen situatie niet weet :).

Cinderella

Re: Valentijnscadeau van ex.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:12

Maar aan de andere kant zou het goed kunnen dat HC het spoor even bijster is. Ik heb vaker in discussies warrige dingen gelezen, waar ik geen touw aan kon vastknopen.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:13

Vjestagirl schreef:
Babeth schreef:
Waarom is iedereen altijd zo tegen HC? Alleen maar omdat hij altijd een uitgesproken mening heeft die tegen de mening van menig bokkers in gaat? HC legt altijd alles netjes uit en gaat niet schelden op de man. Om hem dan nu zo aan te vallen vind ik niet netjes. Dat je het niet met hem eens bent, dat kan. Maar hoe jullie nu reageren is wel erg kinderachtig en zegt meer over jullie dan over HC. Niet iedereen is alleswetend, ook HC niet.

Omdat hij in een ander topic (waar de TS nagenoeg hetzelfde probleem aanhaalt) exact weet te vertellen wat de TS moet doen en waarom. T zou wel heel raar zijn als hij dat dan in zijn eigen situatie niet weet :).

Ik kreeg dat net inderdaad per pb doorgestuurd, dat topic had ik niet gelezen.

Maar dan is het toch alsnog netter om hier gewoon niet op te reageren dan toch? Nu vind ik het hier ook erg kinderachtig worden met reacties. Lach er dan om en laat het links liggen denk ik dan.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:13

Babeth schreef:
Joanne1987 schreef:
Heb je de reacties gelezen? Dit is gewoon jennen aangezien hij helemaal vooraan staat met meningen uitdelen in diverse andere topics

Waarom jennen? Omdat hij normaal vooraan staat met advies betekend dat dan meteen dat hij zelf maar alles weet? Deze conclusie van je is wel erg voorbarig en niet netjes.

Ik sluit me even aan bij vjestagirl :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:15

Babeth schreef:

Is dit een serieuze vraag?

HC weet het altijd zo te brengen dat het binnen de regeltjes valt, maar vertelt iedereen wel even fijn dat hij weet hoe het allemaal in elkaar steekt en dat wij allemaal maar stomme, naïeve paardenmeisjes zijn. Ik vind HC één van de meest respectloze bokkers die we hebben, maar hij weet het altijd maar te verpakken in een rits aan overbodige woorden.

Er is gewoon totaal geen respect voor andermans levensvisie. Dat is mijn probleem met HC. Als je in een gelukkige, monogame relatie zit dan krijg je nog net geen aai over je bol met de mededeling dat iedereen ooit in sprookjes heeft geloofd.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:18

Authentic schreef:
Babeth schreef:

HC weet het altijd zo te brengen dat het binnen de regeltjes valt, maar vertelt iedereen wel even fijn dat hij weet hoe het allemaal in elkaar steekt en dat wij allemaal maar stomme, naïeve paardenmeisjes zijn. Ik vind HC één van de meest respectloze bokkers die we hebben, maar hij weet het altijd maar te verpakken in een rits aan overbodige woorden.

Er is gewoon totaal geen respect voor andermans levensvisie. Dat is mijn probleem met HC. Als je in een gelukkige, monogame relatie zit dan krijg je nog net geen aai over je bol met de mededeling dat iedereen ooit in sprookjes heeft geloofd.

Hij is erg uitgesproken in zijn mening, dat klopt. Maar ik heb tot nu toe nog geen respectloze reacties van hem gelezen. Maar ik heb uiteraard ool niet alle berichten van hem gelezen, ik zit niet zo fanatiek op bokt. Ik vorm mijn mening dus aan de hand van hetgeen ik wel van hem heb gelezen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:18

Vjestagirl schreef:
Babeth schreef:

Ik heb dat topic wel gelezen, maar ik mis echt het grote probleem hoor.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:19

Authentic schreef:
Babeth schreef:

Genoeg dingen die HC aankaart, vallen niet binnen de regels. Menig ander die hetzelfde zou zeggen, in andere woorden, ontvangt een pbtje van een mod. Ik ben er nog steeds niet over uit of de mods de beledigingen wellicht niet zien door het taalgebruik, of dat ze het niet willen zien.
Of zal het toch komen door het reglement? Er mag niet op de man gespeeld worden. HC speelt op vrouwen (letterlijk en figuurlijk, ja HC we weten het nu wel _O- no offence) en het betreft een grote groep.
Wie zal het zeggen :+.
Laatst bijgewerkt door Cinderella op 15-02-16 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ik begrijp het doel niet van dit topic :o?

HC wat wil je nu met je topic? ik snap het niet, in een ander topic met zo'n beetje dezelfde vraag geef je al heel duidelijk aan wat jij daar over denkt.
Wil je nu weten wat andere bokkers daar over denken? met welk doel?

Babeth +1 ik heb vaak een andere gedachten gang dan HC maar zo sarcastisch spotten vind ik wel wat ver gaan.
Toch.... hoe wel ik vind dat HC duidelijk formuleert wat zijn gedachten gang is en hij beleeft blijft en niet gaat schelden snap ik wel dat er bokkers zijn die alleen al zuchten bij het lezen van zijn reacties :j .
Want ook HC vervalt net als sommige andere bokkers overigens in de valkuil van generaliseren waardoor velen zich aangesproken voelen voor iets waar ze zich niet schuldig aanmaken.

Ayasha
Blogger

Veel bokkers die zo op Hc zijn hebben oa de reacties gelezen waarin hij basicly het slachtoffer van een aanranding de schuld gaf enz. Dat is zo eentje die blijft hangen. En zo zijn er nog wel wat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:20

Het zal je vader maar zijn...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 14:21

Babeth schreef:
Waarom is iedereen altijd zo tegen HC? Alleen maar omdat hij altijd een uitgesproken mening heeft die tegen de mening van menig bokkers in gaat? HC legt altijd alles netjes uit en gaat niet schelden op de man. Om hem dan nu zo aan te vallen vind ik niet netjes. Dat je het niet met hem eens bent, dat kan. Maar hoe jullie nu reageren is wel erg kinderachtig en zegt meer over jullie dan over HC.

Cinderella schreef het al.

Citaat:
Niet iedereen is alleswetend, ook HC niet.

en hoe meer je weet, hoe beter je dat weet ;)

Als je van iemand houdt wil je dat die gelukkig is. Ben je VOOR die persoon.
Dat is echter zelden of nooit zo simpel zonder gemengde of zelfs tegenstrijdige egoistische gevoelens.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:22

Lieveli; Ik meen dat HC enkel een zoon heeft en volgens mij is die best goed af.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:22

HC schrijft het enorm beleefd op maar er lijkt vooralsnog een ondertoon in te zitten wat zeer beledigend is. Dit onderwerp is mij dan ook een beetje tè toevallig nadat er gister een dergelijk topic is verschenen waarin HC het allemaal wel goed wist te vertellen. Daarom vind ik een dergelijk topic openen een sneer naar de TS in dat topic en dat vind ik niet oké. Maar dat zal wel aan mij liggen dan vrees ik.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:23

friendly schreef:
HC schrijft het enorm beleefd op maar er lijkt vooralsnog een ondertoon in te zitten wat zeer beledigend is. Dit onderwerp is mij dan ook een beetje tè toevallig nadat er gister een dergelijk topic is verschenen waarin HC het allemaal wel goed wist te vertellen. Daarom vind ik een dergelijk topic openen een sneer naar de TS in dat topic en dat vind ik niet oké. Maar dat zal wel aan mij liggen dan vrees ik.

Geloof me, het ligt niet aan jou.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:23

Ayasha schreef:
Veel bokkers die zo op Hc zijn hebben oa de reacties gelezen waarin hij basicly het slachtoffer van een aanranding de schuld gaf enz. Dat is zo eentje die blijft hangen. En zo zijn er nog wel wat.

En dat geeft automatisch een vrijbrief om hem bij een ander onderwerp maar aan te vallen? Dan had je toen in discussie moeten gaan en niet je irritaties later nog eens uiten in een ander onderwerp dat daar los van staat. Je kunt er ook voor kiezen het links te laten liggen voor je eigen rust en vrede.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:24

Ayasha schreef:

Dat snap ik best, maar dan voeg je iemand toch gewoon als foei toe en klaar. Er op blijven reageren maakt het er echt niet beter op.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:24

Babeth schreef:
Ayasha schreef:

En dat geeft automatisch een vrijbrief om hem bij een ander onderwerp maar aan te vallen? Dan had je toen in discussie moeten gaan en niet je irritaties later nog eens uiten in een ander onderwerp dat daar los van staat. Je kunt er ook voor kiezen het links te laten liggen voor je eigen rust en vrede.

Maar het staat dus niet los van elkaar helaas. Dit topic is een directe afgeleide van dat topic al zal het wellicht ontkent worden.

HiFive5

Re: Valentijnscadeau van ex.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:26

eventjes in een rapje beide topics gevolgd en mijn reactie: _O- _O- _O- _O- _O-
sorry maar sommigen hebben veel tijd! (ja ik ook daar ik dit lees)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:26

Babeth schreef:
Ayasha schreef:

Heb ik gedaan, heeft mij een ban op geleverd en velen met me. HC niet trouwens. ;)
Maar als hij iets zegt waar ik het niet mee eens ben, ga ik daar gewoon tegen in, net zoals jij nu tegen mij in gaat. Ik gaf je slechts antwoord waarom zoveel bokkers zo "tegen" HC zijn. Niets meer of minder. HC en ik hebben ook wel eens liggen PB'en toen we het eens waren op en aangename manier. Dus meer dan "ik vind dit niet kunnen/niet netjes" is dit niet. :+ Als ik het met hem eens ben zeg ik dat ook gewoon.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:27

Wat een vréselijk kinderachtig topic. Heb je niks beters te doen op je oude dag dan paardenmeisjes op de kast te jagen met je cryptische posts? :')