[naam] schreef:Ik heb een kortingsbon van 10 euro bij Zalando ! Bij minimale besteding van 50 euroGeldig tot 31 maart 2016.
Vergeven!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline_S_S schreef:Helemaal nieuw halster maat full, maar helaas een kapotte sluiting. Misschien dat een handige Harry dit nog kan maken.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Springschoenen maat M waarbij bij beide het bovenste klitterbandje mist. Is nog prima te gebruiken en blijft nog zitten. Worden nog schoongemaakt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Touwteugels met wat losse stiksels. Is weer vast genaait dus schiet niet los.
[ Afbeelding ]
Halstertouw waarbij een klein stukje van het clipje is afgebroken
[ Afbeelding ]
Halstertouw met losse stiksels, is nog te gebruiken of vast te naaien.
[ Afbeelding ]
Frontriem maat full waarbij een paar steentjes losraken. Is nog te lijmen.
[ Afbeelding ]
Een zielige glansborstel
[ Afbeelding ]
Bruine jodphurs epplejeck maat 38. Is veel gedragen dus ze zijn wat stug. Moeten nog worden schoongemaakt.
[ Afbeelding ]
Verzenden via postnl (6,75) of ophalen in Haren (GN)
Citaat:Om ervoor te zorgen dat het topic overzichtelijk blijft zijn een aantal regels opgesteld:
* In dit topic is het toegestaan om producten die je gratis weg wilt geven aan te bieden.
* Ruilen is niet toegestaan, evenals het vragen om producten. Dit kan middels een advertentie op de Markt van Bokt.
* Het aanbieden van dieren is niet toegestaan.
* Vragen of opmerkingen n.a.v. de aangeboden producten mogen enkel via pb gesteld worden.
Paisano schreef:Helaas heb ik een aantal berichten moeten verwijderen die niet voldeden aan de regels uit de OP. Om dit nogmaals onder jullie aandacht te brengen, wil ik ze graag nog eens herhalen. Ik ga ervan uit dat jullie je hier in het vervolg aan houden, bedankt alvast.Citaat:Om ervoor te zorgen dat het topic overzichtelijk blijft zijn een aantal regels opgesteld:
* In dit topic is het toegestaan om producten die je gratis weg wilt geven aan te bieden.
* Ruilen is niet toegestaan, evenals het vragen om producten. Dit kan middels een advertentie op de Markt van Bokt.
* Het aanbieden van dieren is niet toegestaan.
* Vragen of opmerkingen n.a.v. de aangeboden producten mogen enkel via pb gesteld worden.