Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Huertecilla schreef:Ben ik nu de enige die dit romantisch, lief vind?! Iets om te koesteren?!
In mijn leven is dit gewoon een waardering van wat je samen had en hebt.
Ik heb een zelfgemaakte blijk van onze liefde ontvangen van een ex. Echt geweldig![]()
Is een GIFT, een ode.
Een heerlijk compliment.
Je bent; jezelf en jouw ervaringen.
Een vorige relatie is deel van die ervaring.
De liefde voor de bovenoemde liefde is voor altijd, want herinnering, deel van.
Een lief signaal op bv Valentijnsdag is imo een waardering van het mooie wat altijd deel van ons beiden zal zijn.
Natuurlijk vertel je dit aan en deel je dit met je huidige lief.
Die houdt van hoe je nu bent; dus ook van de ervaringen.
) een Valentijns-attentie te ontvangen.
lieveli schreef:Het hangt er ook vanaf hoe je uit elkaar bent gegaan. Ik zou het van mijn 1e vriendje een lief gebaar vinden maar van mijn laatste ex nogal griezelig.
Goof schreef:Maar een ex is wel een onderdeel van het verleden, bewust, en je ex zelf hoef je niet mee te nemen in het heden en de toekomst.
Huertecilla schreef:Goof schreef:Maar een ex is wel een onderdeel van het verleden, bewust, en je ex zelf hoef je niet mee te nemen in het heden en de toekomst.
Je mist de kern.
Je KAN het niet niet meenemen.
Jouw ervaringen maken jou tot wie je bent; zijn deel van je.
Je verleden is ALTIJD een deel van je voortschrijdende heden, je toekomst.
Valentijnsdag heeft liefde als thema.
Verleden liefdes zijn deel van je. De herinnering van liefde/verliefdheid is imo ook voor altijd.
Of iemand (jij) wel of geen ode aan een liefdeservaring wil geven op die themadag is individueel.

Judith_ schreef:Lekker de chocolade met je vriend opeten?
Iets van waarde zou ik terug sturen eventueel met een briefje 'bedankt voor de moeite maar misschien zoek je beter een valentijn die bij je past'
Verzwijgen voor je vriend zou ik zeker niet doen. Lach er samen om en ga verder.
fleurtjeuh schreef:Dit is hetgene dat erin zat.
[ [url=m/2TJ2oj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik herkende zijn manier van letters tekenen op het papier, dus had meteen het vermoeden dat het van hem kwam.
Hij weet dat ik een nieuwe vriend heb.
Ik heb het hem gevraagd dus ik weet zeker dat het van hem kwam.
Edit: ik zie nu dat er 'he loves me, he loves me not' op het tictac doosje staat.
lovelyfiefy schreef:fleurtjeuh schreef:Dit is hetgene dat erin zat.
[ [url=m/2TJ2oj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik herkende zijn manier van letters tekenen op het papier, dus had meteen het vermoeden dat het van hem kwam.
Hij weet dat ik een nieuwe vriend heb.
Ik heb het hem gevraagd dus ik weet zeker dat het van hem kwam.
Edit: ik zie nu dat er 'he loves me, he loves me not' op het tictac doosje staat.
Mag ik vragen wat dat Amiibo precies is?
En wat betreft die tictac denk ik dat hij zich afvraagt of jij nog wat voor hem voelt?
Althans zo komt het over, of dat hij in ieder geval nog wel wat voor jou voelt.
Selina schreef:Vind het toch wel bijzonder dat hij je een cadeau (nog redelijk duur, ik heb dat beeldje ook) geeft terwijl hij weet dat je bezet bent. Hebben jullie nog vriendschappelijk contact? Of misschien wil hij je terug?

8nnemiek schreef:Misschien denkt hij dat je nog/weer vrijgezel bent, of wil hij inderdaad gewoon even laten weten dat hij nog om je geeft. Niks mis mee zo lang hij niet met een verrekijker in de boom voor je huis zit lijkt me
Huertecilla schreef:Selina schreef:Vind het toch wel bijzonder dat hij je een cadeau (nog redelijk duur, ik heb dat beeldje ook) geeft terwijl hij weet dat je bezet bent. Hebben jullie nog vriendschappelijk contact? Of misschien wil hij je terug?
Waarom een verborgen agenda?
Ik zou haast schrijven dat de afzender geen vrouw is maar een simpele man![]()
Komt over als??? Als lief![]()
Bij mij als man komt het over als gewoon een lieve ode aan het verleden moois en klaar
En mijn hemel zeg waarom zou je hier niet van gediend zijn?
Is een heerlijk compliment![]()
OOK aan het huidige lief trouwens want met de ex ben je niet samen en met hem wel. Zou eenopsteker voor hem moeten zijn.
Selina schreef:Ik vind het opdringerig om een cadeau te sturen met als reden dat je diegene terug wil terwijl die ander gelukkig is in een nieuwe relatie.
Citaat:Fijn dat jij dat ziet als een compliment, maar wat jij vindt is niet de waarheid.
dan