Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:16

shilady schreef:
_Dominique schreef:
Sorry eh poep op de bril? HOW?! :')

Ehmm als je teveel naar achteren met je kont op de bril zit :+

Precies dit..... Ik woonde samen met hem.. En ik weet nog dat toen het uit was er nog spullen van mij daar lagen.. Dus ik vroeg hem of hij thuis was en dat ik die spullen wilden gaan halen, hij was werken (piloot) dus zat in het buitenland. Maar hij zei dat hij had "opgeruimd".. Nou ik kwam daar, op het aanrecht stond ongeveer voor 3 weken vaat en toen ik naar de wc ging, lag er pis in de pot, stront op de bril en pis op de bril. Zo smerig. :r

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:21

Ik dumpte mijn ex omdat:

- hij vond dat ik alles wel voor hem kon doen, net als zijn moeder.
- hij continue vast zat.
- hij vreemd ging en daar over loog.

Pffieuw, blij dat ik van hem af ben haha :')

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:22

Omdat hij alleen maar aan het zeuren was dat hij moe was, terwijl hij niet zo veel deed en hij totaal niet zelfstandig was, kon echt niks zelf.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:29

Wat een leuke topic.

Ooit eens een ex vriendje gedumpt omdat ik het zo zat was met al zijn verhalen waar geen ene moer van waar was.

En bij mijn langste relatie was mijn ex vriendje me net voor en met een woorden conflict met zijn nieuwe vriendin zei ik waar hij op uit was. Sprak over gouden bergen , zocht een hotel en kwam beloftes niet na.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:34

Na 12 jaar hem gedumpt, net voor de kerst, afgelopen jaar.
Luister altijd naar je gevoel!!!
Mijn gevoel was goed, hij ging vreemd.
Met andere vrouwen appen, waar ik bij zat, en ontkennen, en dan een grote waffel krijgen -:(-
S nachts zogenaamd moeten werken.
Kan nog wel ff doorgaan.....

En nu blijven appen dat hij me mist :evaw: _-:(

Geryon

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:41

Mijn vriendjes heb ik gedumpt omdat ik ze niet leuk meer vond. Het was gewoon boem over met mijn gevoel.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:45

Omdat hij alleen maar sex wou en daar had ik nog geen behoefte aan. Had hij dus geen begrip voor, doei :evaw:

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:51

Geryon schreef:
Mijn vriendjes heb ik gedumpt omdat ik ze niet leuk meer vond. Het was gewoon boem over met mijn gevoel.

Zeer herkenbaar. Ik kan me geen enkele rare of bizarre toestand herinneren. Gewoon gebrek aan gevoelens op de lange termijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:54

Ik dumpte mijn ex, omdat ik mijn vriend daarna tegen was gekomen.
En mijn ex was jaloers en controlerend. Bleef ruzie maken om te kijken of ik misschien mn verhaal toch veranderde want hij vertrouwde me niet.

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:55

Omdat hij psychisch gestoord was en nog steeds is, omdat hij mij mishandelde, omdat hij liever ging werken en vissen terwijl ons zoontje zwaar kritiek op de i.c. lag. Omdat hij liever lui dan moe was. Omdat ik er klaar mee was om voor wekker te spelen aangezien hij toch niet wakker te krijgen was.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:01

Heerlijk zo'n topic. :D Mijn ex dumpte ik na zeven maanden relatie om de volgende redenen:

- Hij was nog totaal niet volwassen en ik voelde me dus meer zijn moeder dan zijn vriendin.
- Ik steunde hem altijd onvoorwaardelijk als hij pijn had of ruzie met zijn vader, maar zodra we bij hem thuis waren was er nooit wat aan de hand.
- Tegen mijn ouders en familie deed hij chagrijnig, maar thuis was hij altijd leuk en vrolijk.
- Hij was ongelooflijk jaloers en wilde liever dat het contact met mijn mannelijke vrienden (die ik langer kende dan hem) verbrak.
- Alles lag altijd aan mij.
- Hij snauwde naar me als iets hem niet zinde en was dan meteen chagrijnig.
- Hij gunde me geen leuke dingen als hij er niet bij kon zijn of hij het me niet gegeven had
- Wilde altijd mijn telefoon en Facebook checken, maar als ik ook maar richting zijn telefoon keek was het van 'Denk je dat ik iets te verbergen heb'.

Dit was het denk ik wel. Uiteindelijk ben ik heel blij dat ik er een einde aan gemaakt heb.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 14-02-16 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:02

Mijn ex was psychisch niet helemaal goed volgens mij :').

Daarnaast mocht ik letterlijk niks zonder hem. Hij vroeg me 100x per dag waar ik was, bij wie, wat ik aan het doen was. Moest overal toestemming voor vragen, alles voor hem aan de kant zetten. Hij checkte mijn telefoon etc. Maar als je hem dan bijvoorbeeld vroeg wat ik studeerde, dan kon hij daar geen antwoord op geven.

Toen was hij ook nog 'bijna' vreemd gegaan tijdens het uitgaan (uiteraard mocht hij dat wel alleen). Alhoewel ik nog steeds er heilig van overtuigd ben dat er ook echt wat is gebeurd trouwens.

En nog wat nare dingen die ik liever niet open en bloot neerzet. Maargoed, beste beslissing ooit om hem te dumpen. Had nog wat voeten in de aarde, hij heeft me behoorlijk bedreigd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:04

Ex nummer 1 ben ik van gescheiden omdat t een vent was en ik op vrouwen val. Achteraf gezien hadden we het anders ook niet eeuwig volgehouden.
Had weinig sociaal leven en als ik wat met vrienden ging doen ging hij mokken omdat hij alleen thuis zat...
Nam 0,0 initiatief.
Had geen respect voor het feit dat ik de kinderen de hele dag opvoedde en dat dat ook een flinke klus was.

Mijn tweede ex heb ik een punt achter gezet omdat ze me onder de streep meer energie kostte dan ze me opleverde. Relatie was sowieso complex. Heb daaruit wel geleerd dat liefde soms gewoon niet genoeg is. We kunnen nog steeds goed door één deur.

En nu woon ik samen met de liefste vrouw ter wereld die me met respect, liefde en begrip behandelt en die een ontzettend lieve mama is voor mijn kindjes.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:10

Mijn ex is mijn ex omdat hij me continu sloeg, verkrachtte, geestelijk mishandelde, chanteerde en nog meer dingen flikte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:11

Banjer schreef:
Mijn ex is mijn ex omdat hij me continu sloeg, verkrachtte, geestelijk mishandelde, chanteerde en nog meer dingen flikte...

Ontzettend goed dat je daaruit bent gekomen +:)+

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:14

Ik heb mijn ex onlangs gedumpt omdat hij:
* Een volwassen vent van 24 is die niet nadenkt en nooit zelf een beslissing neemt, maar mammie z'n hele leven laat plannen en bepalen. Uiteraard nog thuiswonend.
* Omdat hij, als hij zijn zin niet kreeg, expres gemeen ging doen en mij expres verdrietig maakte.
* Omdat hij ontzettend veel van mijn aandacht opeiste. Dan kwam hij 'een boek lezen' in de bibliotheek waar ik toevallig die dag werkte, dan stond hij bij de manege in de bosjes mij te begluren, en dan kwam ik hem 'opeens toevallig' tegen in de supermarkt.
* Omdat hij niet werkt en niet naar school gaat, en - ondanks zijn goed stel hersens - geen enkele ambitie heeft om te gaan werken en / of wat van zijn leven te gaan maken. Meneer zit in de wajong vanwege een flauwekul reden, kan makkelijk werken maar zegt letterlijk: 'Ik krijg 1000,- uitkering iedere maand. Ik zou wel gek zijn om te gaan werken'.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:17

shilady schreef:
5. Hij poepte tegen de bril
Seriously!! :oo :')

Ik dumpte ex 1 omdat hij heel erg serieus met me wilde samenwonen en ik -toen 18 jaar oud- dat niet zag zitten. Toen werd hij een chagrijn, hadden we vaak ruzie, en dumpte ik hem.

Ik dumpte ex 2.. nouja eigenlijk dumpte hij mij al door vreemd te gaan. Niet zo moeilijk dus.

Ik dumpte ex 3 omdat hij niks wilde dan thuis zitten op de bank. En op den duur mocht ik van hem ook niet op stap, naar vrienden ofzo. Want we hadden nu elkaar toch? ( :r ).... dus dat.

Zelf ben ik 1 keer gedumpt. Door een ex die zijn ex terug wilde. Ik was slechts een rebound. Een mislukte rebound zoals hij zelf zei. Auw! :') :(:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:23

Vorig jaar zat ik in Berlijn. Op de dag dat ik terug naar huis ging had ik hem nog gesproken. Maar toen ik dus thuis was 's avonds geen appje van hem helemaal niks. Uiteindelijk 2 dagen erna geappt waarom ik niks gehoord had van hem. Het beruchte antwoord was dat het druk was op z'n werk. Je kan toch op z'n minst wel even een app sturen of je veilig geland bent.
2 dagen later hem geappt dat ik met hem wou praten, ik wou het face to face uitmaken. Uiteindelijk wilde ie niet wachten en heb ik het via watsapp uitgemaakt.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:24

Euhm, zoveel dingen die helemaal niet lekker liepen... Zich voor mij schamen naar vrienden en familie toe. Nooit leuke dingen willen doen samen maar altijd maar hetzelfde. Altijd te laat komen (record bijna 3 uur) of me laten zitten. Geen tijd voor me hebben maar als ik iets anders had afgesproken was meneer jaloers, moest alles weten en mocht ik dingen niet doen. En veel meer gezien..
Maar na 4 jaar overleed mijn beste vriendin en was hij er gewoon niet voor me. Hij was druk met school en kon niet langskomen om er voor me te zijn. Vroeg niet naar me. En binnen een week klagen over geen seks (damn ik was aan t rouwen)..
Toen heb ik nog een jaar zijn bullshit getrokken maar naast alle dagelijkse dingen bleef dit hangen en was dit na 5 jaar EINDELIJK 'de druppel' en heb ik t uitgemaakt. Veel eerder moeten doen :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:25

Mijn ex werd heel onzeker. Vreselijk sneu maar ik kon daar écht niet mee omgaan. Aan me hangen, jaloers doen, willen samenwonen. Na anderhalf jaar wilde ik nog steeds niet samenwonen en dat was voor mij toch wel een teken dat het scheef zat. Ik heb het uitgemaakt via een smsje nadat praten steeds niet lukte, lees: iedere keer intense huilbuien en dan wilde ik het niet doorzetten. Ik heb nog steeds medelijden met dat joch, iedere keer als ik hem zie.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:26

Oh ja en hij wilde niet met z'n giechel op Facebook staan met mij. Wilde de wereld laten zien dat ik trots op ons was saampjes. En meneer was een beetje wereldvreemd.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:29

Lente: dank je :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:42

shilady schreef:
_Dominique schreef:
Sorry eh poep op de bril? HOW?! :')

Ehmm als je teveel naar achteren met je kont op de bril zit :+

GAT-VER-DAM-ME
Die vloog d'r dus echt direct uit bij mij
Kan veel hebben maar dat is nog goorder dan m'n ex die zich niet douchte

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:45

Ex 1 was een middelbareschool liefde, toen we beiden gingen studeren vond ik het wel mooi geweest. We kwamen ook op twee totaal andere paden.
Ex 2 ging vreemd met 7+ andere meisjes, toen ik achter meisje nummer 1 kwam heb ik hem vriendelijk verzocht mijn tas in te pakken zodat ik bij 'thuiskomst' onmiddellijk kon vertrekken
Ex 3 ging vermoedelijk ook vreemd, en zo niet dan stuurde hij ten minste berichtjes naar exen die ik niet kon waarderen.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:47

Goed van je Banjer +:)+

Mijn ex is mijn ex omdat hij:

In ruzie's dingen waar ik onzeker over ben/was tegen me gebruiken
Alles wat hem niet lukte lag aan iedereen behalve aan hem (bijv niet leren voor je auto theorie en als je dan zakt zeggen dat je genaaid bent)
Toen ik net geopereerd was aan mijn knie steeds zeuren dat hij naar mij moest komen
Zijn handjes niet thuis kunnen houden (vooral net na mijn operatie waarbij ik dus ook niet weg kon)
Al beginnen over kinderen/trouwen/samenwonen terwijl je 3 maanden samen bent en allebei 18.
En een ongelofelijke narcist zijn. Hij kon het ook totaal niet hebben dat ik het uitmaakte.

Lekkere eerste relatie :+ Heb besloten dat ik bij een eventuele volgende relatie (wat ik zo snel niet zie gebeuren) gewoon het gewoon minimaal 3 maanden eens aankijk voor er iets gaat gebeuren... Als ik dat bij deze had gedaan was het nooit iets geworden :o