Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anthea_naomi schreef:Op mijn plekje in bed gaan liggen totdat ik klaar ben met tandenpoetsen enz. Zodat mijn plekje al lekker warm is en ik niet in een koud bed hoef te kruipen
Danique schreef:Xenia93 schreef:Mijn vriend moet er ' s ochtends altijd om half 5 uit om te werken, voor dat hij weggaat geeft ie me altijd heel lief kusjes en knuffelt ie me en legt daarna m'n deken weer goed over me heen, ik vind dat altijd zo lief
Oh die ken ik! En dan lekker doen alsof je slaapt zodat hij niet eerder stopt dan de bedoeling is

hij wil le begrijpen ook als het nergens op slaat. 

door hem ben ik terug sterk en moedig en weer zelfzekerder... 
Danique schreef:Mijn vriend is er heel trots op dat hij maandverband, tampons, chocola etc. voor me haalt. Ik vind het zo leuk dat hij helemaal glimt van trots als ik hem daar voor bedank en zeg dat mijn ex dat dus echt niet wilde he (klein kind... het zijn maar tampons)

Danique schreef:Mijn vriend is er heel trots op dat hij maandverband, tampons, chocola etc. voor me haalt. Ik vind het zo leuk dat hij helemaal glimt van trots als ik hem daar voor bedank en zeg dat mijn ex dat dus echt niet wilde he (klein kind... het zijn maar tampons)