Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:06

M'n topic heeft precies de vibes die ik bedoelde, wat lief allemaal zeg! Word er helemaal vrolijk van!

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:13

Mijn man slaapt met een glimlach. Heerlijk. En als ik hem dan zeg tegen hem ik houd van jou. Dan zegt hij dat terug in zijn slaap. En weet hij daar helemaal niks van de volgende ochtend

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:20

Oh die is ook ook lief <3
Ik kan ook altijd uren na hem staren als hij slaapt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:33

anthea_naomi schreef:
Op mijn plekje in bed gaan liggen totdat ik klaar ben met tandenpoetsen enz. Zodat mijn plekje al lekker warm is en ik niet in een koud bed hoef te kruipen <3

Dat doet ie van mij ook :+:

Mij met thee en een koekje op de bank dwingen als ik mezelf weer eens voorbij ren en vergeet even een rustmomentje te nemen. En dan alles uit handen pakken waar ik mee bezig was of wat ik nog wilde gaan doen, vooral qua huishouden <3

Jollyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:43

Wat een ontzettend blij en lief topic is dit.

Mijn vriend kan ook zo ontzettend lief zijn en is heel zorgzaam. Een van de allerliefste dingen die hij heeft gedaan is mij op komen zoeken toen ik op reis was in Nieuw-Zeeland. Hij kon eerst niet mee op die reis vanwege werk, maar heeft dat stiekem toch voor elkaar gekregen en stond mij toen in ene op te wachten in het hostel.

Verder zijn vooral de kleine dagelijkse dingetjes zo lief. Voor me koken, me zeggen dat ik het allerleukste en mooiste meisje ben, me nog even een kus geven voordat hij naar werk gaat, bij me liggen totdat ik in slaap val.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:45

Danique schreef:
Xenia93 schreef:
Mijn vriend moet er ' s ochtends altijd om half 5 uit om te werken, voor dat hij weggaat geeft ie me altijd heel lief kusjes en knuffelt ie me en legt daarna m'n deken weer goed over me heen, ik vind dat altijd zo lief <3

Oh die ken ik! En dan lekker doen alsof je slaapt zodat hij niet eerder stopt dan de bedoeling is <3

Doet mijn vriend ook, ook al is het half drie in nacht.. Als hij weggaat brengt hij me nog een kus, wil hij net overreind; dan trek ik hem zijn kleding en haar of oren weer naar mij en houd hen stevig vast XD

En wat ik een echt toffe geschenk vind, is dat hij op de bank op mijn buik in slaap valt. :-)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:52

* Ik krijg regelmatig cadeautjes. Geen grote dure dingen maar van die leuke dingen waar ik zelf nooit aan denk.

* Hij heel een onbegrensd probleemoplossend vermogen.

* Hij gaat met mij paardrijden.

* Paard voor mij gekocht zelfs

* Hij neem me zoals ik ben.

Etc, etc, etc.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:13

Wat een lieve partners hebben jullie.

Mijn man wast mijn haar.
Zet de elektrische deken van mijn bed aan.
En gaat mee over een paar maanden parachute springen. Is al heel lang mijn wens.
Niet zijn wens trouwens.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:21

Mijn ultimative "man" (geboren in de bijbelbelt,waar de vrouw het huishouden doet) doet iedere zaterdag al onze was,stofzuigen en stoffen... en strijkt.tijn eigen hemden,plus dat hij iedere dag het bed opmaakt...Beter kan het toch niet, of ??? :-)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:29

Mijn vriend masseert altijd mijn voeten als ik gestresst ben of een zware dag heb gehad. Daar kan ik zo van ontspannen!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:35

Continu vertellen dat ik een top vrouw ben en dat hij heel gelukkig is met hem. Voornamelijk het complimenteren

Snachts/sochtends deken goed over me heen leggen en kusje geeft.

Me eigen ding laat doen

Het huishouden doet :j

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:38

Die van mij geeft me ook altijd nog kusjes en een "ik hou van je" voor hij naar zn werk vertrekt. En als ik dan nog in coma lig en niet reageer/of als ik niet bij hem ben, heb ik altijd een lief appje als ik wakker word. Perfecte manier om de dag te beginnen <3

Of als we ergens van terug komen met de auto, en ik nog bezig ben om alle spullen weer in mn tas te proppen, rent hij snel om de auto heen en doet de deur voor me open.

Ook vind ik het super lief/fijn dat hij me gewoon vast houd, knuffelt, kust of zegt dat ie van me houd als zn vrienden er zijn.

Ik kan eigenlyk nog wel uren door gaan zo haha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:54

- ondanks alles is hij wat met me begonnen (ziekte) en steunt hij me en maakt me vrolijk als ik het even gehad heb, hij is de beste pijnstiller die ik ken.
Zonder hem zou ik al lang diep in de put zitten en door alles is het gewoon bewonderenswaardig en lief en geweldig en en en....

-ik krijg nog steeds kriebels en ben nog steeds verliefd terwijl ik voor hem begon te denken dat dat gewoon onzin was want ik voelde dat nooit. Tot nu <3

-hij is heerlijk galant en romantisch. Veel romantischer dan ik :oo :=

- hij laat me weten dat ik niet nutteloos/zinloos ben ook als ik probeer te verbergen dat ik me zo soms voel. Sowieso kan ie gedachten of gevoelens lezen ofzo :+: hij wil le begrijpen ook als het nergens op slaat. :o

- ik lig (weer) beroerd in bed maar hij kan nog niet slapen. Behalve dat hij nooit moeilijk doet ( ik lig altijd vroeg in bed en 's avonds weg gaan lukt zelden, hij snapt dat gewoon. -ik heb er trouwens geen probleem mee als hij met vrienden gaat- ) als ik me weer eens slecht voel is hij ook super zorgzaam zonder te overdrijven. Lig nu met een warm pittenkussen bij me <3

Ik kan boeken schrijven over hoe geweldig hij is en hoe gek ik van hem ben en hoe knap en mooi hij is (op elk gebied).
Ik heb de meest fantastische man ter wereld... <3 door hem ben ik terug sterk en moedig en weer zelfzekerder...

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:09

Mijn man smeert elke dag mijn brood en maakt 2 bakjes met fruit in stukjes gesneden voor mij klaar. Hij kookt altijd (blehhhh koken is stom!).
En hij laat me zo hard lachen dat de tranen over mijn wangen stromen.
Dit jaar al 15 jaar samen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:10

Mijn vrouw rent 's nachts het bed uit als ik hele lage bloedsuikers heb en houdt me sowieso altijd goed in de gaten, haalt insulinepennen voor me bij de apotheek, etc.

Ze kroelt voor het slapengaan over mijn rug zodat ik makkelijk in slaap valt...

Ik mag d'r shirtjes aan :+:

Ze zorgt ontzettend goed voor onze kindjes als ik moet werken en steunt me ontzettend in de opvoeding en in alles.

Ze zet het elektrische dekentje aan voor we naar bed gaan zodat ik in een warm bedje stap...

En als we samen douchen zeept ze me helemaal in en wast ze mn haar <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:29

Hij maakt altijd mijn lunches voor mee naar school, hij kroelt en knuffelt me vaak, hij doet niet aan feestdagen maar koopt spontaan cadeautjes voor me. Hij is perfect!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:32

Mijn vriend is er heel trots op dat hij maandverband, tampons, chocola etc. voor me haalt. Ik vind het zo leuk dat hij helemaal glimt van trots als ik hem daar voor bedank en zeg dat mijn ex dat dus echt niet wilde he (klein kind... het zijn maar tampons :') )

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 01:00

Danique schreef:
Mijn vriend is er heel trots op dat hij maandverband, tampons, chocola etc. voor me haalt. Ik vind het zo leuk dat hij helemaal glimt van trots als ik hem daar voor bedank en zeg dat mijn ex dat dus echt niet wilde he (klein kind... het zijn maar tampons :') )

Mijn vader heeft ooit gezegd: een man is geen man als hij niet voor jou tampons of maandverband ophaalt!

Mijn vriend haalt het ook voor mij op :-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 01:09

Mij gruwelijk verwennen door gewoon alles voor me te doen. 's Avonds voor de koffie en een wijntje zorgen, mij altijd in de watten leggen. Stal uitmesten, dingen die kapot zijn maken, enz. En er altijd voor me zijn.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 01:26

Als ik ongesteld ben, neemt mijn vriend mijn favoriete chocola voor me mee <3 En hij geeft me vaak complimentjes, over hoe ik eruit zie of als ik iets lekkers heb gekookt.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 03:06

Mijn man is totaal niet romantisch en kan zijn gevoelens moeilijk onder woorden brengen. Zo maar een compliment geven zit er niet in bijvoorbeeld.

Maar hij doet van die dingen waar ik dol op ben en wat ik echt waardeer:

- ondanks dat hij gemiddeld 75 a 80 u werkt in de week is hij altijd vrolijk. Hoe laat hij ook thuis komt, ik wacht op hem en dan krijg ik een gigantische glimlach en knuffel en kus.

- af en toe krijg ik een berichtje dat ik die datum en tussen een bepaalde tijd vrij moet houden. Dan heeft hij wat leuks geregeld.

- hij vraagt altijd Hoe het in het bedrijf gaat. Als ik over klanten of het personeel vertel en wat me dwars zit etc onthoudt hij dat en weet precies hoe het allemaal in elkaar zit. Hij heeft echt interesse in het bedrijf van mijn moeder en mij.

- hij slaapt onwijs vast maar als ik mudden in de nacht wakker wordt Door een nare droom en rechtop ga zitten trekt hij me altijd naar zich toe en kalmeert me.

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 08:27

Mijn vriend is echt een mega lieverd.

Hij kookt heerlijk.
Aait mijn haren.
Zingt onder de douche (kinderliedjes)
Kijkt disney, we kunnen echt genieten van Up.
Is mijn groom tijdens wedstrijden.
Zegt altijd lieve dingen over me in de kroeg, nooit stoere praat hoe vreselijk ik ben.
En hij is een mega nerd. En ik ook. Hij neemt me mee naar space expo's en comic con ^__^

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:30

Vrijdag kwam ik bij vriendje thuis, had m 2,5 week niet gezien. En toen werd ik overladen met kusjes en knuffels. En hij liet vol trots zien dat ie Tony Chocelonely voor me gekocht had ^^
Hij is super lief en leuk en vooral heel knuffelig. Oh en als k naast een slapend vriendje in bed kruip, piept ie heeeeel zachtjes en krijg ik n soortvan kusje, echt zo lief! <3

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:51

Hij doet sochtends heel zachtjes om me niet wakker te maken en staat zich dus soms in het donker om te kleden, als hij vervolgens bijna weggaat komt hij even een kussie en knuffel brengen ..

Hij brengt en haalt me een paar keer per week naar mn paarden, en dat is een halfuur heen en halfuur terug. Vervolgens helpt hij me daar ook nog met poep scheppen en voeren, ookal heeft hij er niets mee :)

Hij gaat wel eens wandelen met mn pony en dat vind ik echt super lief..

Als ik niet kan slapen mag ik op 'zijn' plekje liggen en kruipt hij tegen me aan, en klimt over me heen naar zn eigen plekje als ik in slaap gevallen ben. (Als ik op mn eigen plek ligt lukt het hem niet om lang bij te te kruipen want hij kan niet op die zij liggen en slapen)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:29

Danique schreef:

En zo hoort dat idd!
De kraamhulp stuurde mijn man naar de drogist voor extra maandverband etc na mijn bevalling en dat deed je met heel veel trots! Stond daar aan iedereen die maar keek te vertellen dat ie papa was geworden <3
Nu ook weer, wij doen niet aan Valentijnsdag, dat wil zeggen uit eten en cadeautjes. Maar is wel heel uitgebreid ontbijt aan het maken en vanavond haalt ie leker Chinees