Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
petitparis schreef:welke leeftijd heb je TS?
aan het plein. Daar schoof iemand bij die
bestelde. De volgende en ..
..
elenaMM77 schreef:Maar kennissen zijn op zich zo gemaakt en ook daarmee kun je leuke tijd doorbrengen.
Citaat:Ik denk dat het vanzelf wel goed komt TS.
DezeNaam schreef:Is het geen idee om zelf aan je vrienden voor te stellen of ze willen koken? (Uit je OP leid ik af dat je dat nog niet echt gedaan hebt?) Misschien vinden ze dat ook wel eens leuk om te doen.
Misschien niet het idee waar je direct voor staat te springen maar; veranderen van stal? Ik zou me verder ook niet te fel vast klampen aan het leeftijdsverschil, ik denk dat als je er zelf wat voor open staat het nog wel redelijk meevalt. Hier bij mij op de manege zijn ook vaak heel wat oudere mensen maar zij maken ook gewoon een gezellig praatje met je.
Zag ook net dat je van Hasselt bent, ben ook van daar haha.xD In welke clubs ga je dan meestal uit? Ik vind vaak wel dat als je wat rondhangt op het Dusart dat je nog wel eens wat mensen tegenkomt, in de Koestal zijn volgens mij ook vaak studenten die samenkomen (op donderdag?). Dat je daar niet alleen naar toe durft begrijp ik natuurlijk wel, maar ik zou dan gewoon proberen een vriendin mee te sleuren. :p
. Iemand om tegen te vertellen wat je meegemaakt hebt op een dag... ik mis het best wel, ja. mutsiii schreef:Hier iemand met hetzelfde![]()
Trouwens ik kom ook uit de buurt van hasselt.
Misschien een idee om te kijken we nog hier uit de buurt komt en dan daar eens samen mee af te spreken?
Huertecilla schreef:petitparis schreef:welke leeftijd heb je TS?
Muis op foto en KLIK![]()
Mbt de ham-vraag: Nee, herken ik niet.
Wilde even snel wat in het dorp doen om 09.00 uur en terug.
Kom net binnen....
Overal aangesproken, uitgenodigd voor eenaan het plein. Daar schoof iemand bij die
bestelde. De volgende en ..
![]()
Imo is het gewoon een kwestie van er op uit gaan. Lachen en een praatje maken. De rest gaat vanzelf![]()
Als dat mij (man, oud, kalend grijs en lelijk) makkelijk afgaat, dan is dat voor elke vrouw ook mogelijk. Ik zou GELIJK op de lijst om als vrouw te reincarneren intekenen![]()
Is er geen bruin cafe oid in de buurt TS?
Noblesse_ schreef:Ik wil best wel eens afspreken om wat te doen hoor, ik mis net hetzelfde als jou. Tenzij je 19 te jong vindt natuurlijk, heb ik alle begrip voor. Iemand om tegen te vertellen wat je meegemaakt hebt op een dag... ik mis het best wel, ja.
19 is zeker niet te jong hoor, 15 zou wat anders zijn 
HiFive5 schreef:Verhuis je niet ?
xHAUNTED schreef:mutsiii schreef:Hier iemand met hetzelfde![]()
Trouwens ik kom ook uit de buurt van hasselt.
Misschien een idee om te kijken we nog hier uit de buurt komt en dan daar eens samen mee af te spreken?
Ik woon ook dicht bij hasselt en zit met hetzelfde probleem als het gaat om vrienden maken...
lijkt me wel leuk dit!
Leen schreef:Maar ik denk dat dat is omdat jij van een andere generatie bent.
hebben