Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
studiemiep schreef:want ja dan blijkt het oude huis toch langer dan verwacht te koop te staan.........of iemand raakt zijn baan kwijt en dan zit je wel met 2 huizen!!
Shenavallie schreef:TS, die twijfels herken ik. Wij zouden jaren geleden gaan emigreren en op het laatste moment (lees: alles geregeld, hoefden alleen onze verhuisdozen nog in te pakken) haakte mijn man af: hij twijfelde... Nu, jaren verder, begint hij er weer over dat hij toch wel graag wil emigreren...
Maar om nu de 'schuld' bij mijn man te leggen vind ik ook weer zo iets, want nu we ons huis zouden kunnen verkopen - iets dat ik al echt jaren heel graag wil - begin ik te twijfelen. Waar zou ik me nu nog thuis kunnen voelen? Waar we nu wonen voelt voor mij nog steeds niet echt als een thuis, maar waar wel? Dus ja, ik herken je gevoel/twijfels!
)
No_No schreef:Shenavallie schreef:TS, die twijfels herken ik. Wij zouden jaren geleden gaan emigreren en op het laatste moment (lees: alles geregeld, hoefden alleen onze verhuisdozen nog in te pakken) haakte mijn man af: hij twijfelde... Nu, jaren verder, begint hij er weer over dat hij toch wel graag wil emigreren...
Maar om nu de 'schuld' bij mijn man te leggen vind ik ook weer zo iets, want nu we ons huis zouden kunnen verkopen - iets dat ik al echt jaren heel graag wil - begin ik te twijfelen. Waar zou ik me nu nog thuis kunnen voelen? Waar we nu wonen voelt voor mij nog steeds niet echt als een thuis, maar waar wel? Dus ja, ik herken je gevoel/twijfels!
Dat is ook wat zeg! Maar inderdaad, boos kan je niet zijn denk ik. Eerder teleurgesteld?
Dat "thuis" gevoel heb ik hier ook niet. Mijn vriend heeft dit huis gekocht met zijn overleden vrouw. Voor mij blijft het als hun huis voelen.
Ik kom van oorsprong niet uit deze regio wat we nu wonen. Dat maakt het misschien ook wat lastiger omdat ik de dorpen hier omheen niet goed ken.
Ik heb mijn paardjes ook nog die op een fantastische pension plek staan die ik dus liever niet verplaats. Ik kan mij niet voortellen dat ik een plek kan vinden die daar bij in de buurt komt. Ik merk dat ik daar soms ook wel door geblokkeerd wordt. Moet ik niet doen.. Komt allemaal wel goed!
dit huis staat al een tijd te koop dus die houden we WEL in het achterhoofd.