Dingen waar je echt niet tegen kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:19

Appemoes met stukjes is appelcompote toch. :)

Heerlijk :))

Ohja wat ook verschrikkelijk is; het geluid als een kat of hond zich schoonlikt....

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:20

Fluisteren! Mensen die fluisteren wil ik het liefste een rotschop verkopen. ik krijg er de rillingen van.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:21

Gypsy schreef:
Op mijn werk hebben we een krat met zwemvleugeltjes die mensen gratis mogen gebruiken. Hoeveel ouders hun kinderen plompverloren twee verschillende bandjes aan trekken. |o
Ik ben dus meestal heel behulpzaam O:) , ik sorteer ze af en toe en probeer dan zelf 2 bandjes van dezelfde maat aan te geven. Het maakt geen drol uit maar ik vind het gewoon erg. :o

Hihi, zou ik zomaar ook kunnen hebben. Ik trek het niet twee verschillende sokken aan te hebben. Zelfs al scheelt het maar een draadje aan de binnenkant. Ze moeten trouwens ook matchen met wat ik aan heb. Zelfs al is het slobberzooi, de sokken kleuren er mooi bij. :')

Waar ik ook niet tegen kan is als de kat tegen de muur krabt (beetje geluid als nagels op schoolbord, vork op bord). Mevrouw weet dat en dat gebruikt ze dus ook als ik niet op vriendelijk vragen reageer. Als ik dan aan het plafond hang kijkt ze me heel vrolijk aan, zo van "Goh, als je nu dan toch opstaat kun je gelijk...". Verrekte slim mormel. >;)

En eigenlijk meer creepy dan dat ik er niet tegen kan, die anonieme fluiter om 3 uur 's nachts. Als ik dan eens wakker word hoor ik regelmatig iemand liedjes fluiten. Doet me iets teveel aan horrorfilms denken.
En in de categorie nachtlawaai; overburen die om 1 uur 's nachts uitgebreid hun kat gaan roepen. Laat dat beest 's avonds binnen of richt het af. Dat kan namelijk.

Maar met stip op nummer 1 staat hard lawaai. Trilplaten, bladblazers, hakselaars en dat soort ongein. Heb wat dat betreft heel wat geleden vanochtend. Kwamen ze zand wegzuigen in de kruipruimte om te kunnen isoleren. Grote slang dwars door de hele woonkamer (kruipruimte is heel handig achter in het huis en nee, vanaf de tuin kun je er met een grote wagen niet wezen) en een herrie als dat zand langs kwam! Nog niet eens weg kunnen ook want de voordeur stond wagenwijd open, iedereen kon zo binnenlopen en mijn huisraad meenemen. Liefst was ik namelijk samen met poeslief onder het bed gekropen...

Kefcavia _O- Zag al serieus een blaffende cavia voor me.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:23

Smakkende mensen, ik kan er niks aan doen maar ik erger mij er zo aan :')

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:23

Mensen die op houten stokjes zuigen of de handdoek likken. Ieuw echt zo vies. En ik kan niet tegen SMAK geluiden of kauwgeluiden. En penetrante zweetgeuren

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:25

By far op nummer 1, het geluid van etende mensen.. _-:(
(Alleen als ik zelf niet aan het eten ben)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:26

:') Ik erger mij aan mensen die zich overal aan ergeren en 90% van de dingen ook gewoon zelf doen

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:27

callum schreef:
Mensen die op houten stokjes zuigen of de handdoek likken. Ieuw echt zo vies. En ik kan niet tegen SMAK geluiden of kauwgeluiden. En penetrante zweetgeuren

Really?! Zijn er mensen die dat doen??? :oo

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:29

Lichtknop die verkeerd om werkt... Wij hebben er eentje in de berging, daar moet je vanboven op duwen om het licht aan te doen, onder om uit.
In de hal hebben we dat ook wel omdat je daar het licht boven ook kan uitdoen, maar die van de berging begrijp ik dus niet :') Volgens mij hebben ze hem verkeerd om geïnstalleerd en dan het plaatje wel recht erop gezet. Frustrerend...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:33

Oh en wc-papier wat verkeerd om hangt _-:(

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:35

Mensen die hun vingers kraken.. := Ik krijg daar spontaan de neiging van om wat van hun andere gewrichten te kraken.. ~~}>

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:35

Als ik iemand zijn tanden zie/hoor poetsen lopen de rillingen over mijn rug ( handig zoals tv reclames :o )

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:37

Het geluid van mensen die hun nagels knippen in het openbaar.
Jankende kinderen in het openbaar. Op de een of andere manier tref ik ze altijd in de bus

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:39

Vliegen ... Vieze strontvliegen. Vooral als ze rond dat het kouder wordt zeer trage reactietijd hebben. Bleh.

Op paardenmest vliegen ze altijd Zo weg.. Maar een vlieg in huis vind ik walgelijk.

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:40

Omg ik word wel blij van dit topic, kan er wel om lachen waar iedereen zich aan ergert. En ik kan me bij heel veel dingen aansluiten zoals die natte pleisters, buitenlandse mensen die in hun eigen taal aan de telefoon praten of dat nagelbijten brrr.

- Reclame op tv (doe altijd meteen het geluid eraf dan)
- Gepraat op de radio
- Tikkende klokken word ik ook best nerveus van
- Als mensen bijvoorbeeld over vieze dingen praten onder het eten, dan lust ik echt niks meer
- Schouders masseren kan ik ook echt niet tegen, word ik helemaal kriegel van
- Krijsende kinderen
- Klitten/knopen in mijn haar
- Als mn nagels net wat te lang zijn en er dan een klein scheurtje in komt en alles daaraan blijft haken brrrrrr
- Harde geluiden (Kan dan wel weer tegen harde muziek)
- Kringen op de tafel, vreselijk. En ik ben echt geen pietje precies, huisdieren enzo komen overal, maar kringen op de tafel erger ik me heel erg aan.
- Als mensen je niet uit laten praten vind ik ook zo ergerlijk.
- Wat ik ook vreselijk vind als je savonds met de trein reist en je zit in zo'n 4 persoons stuk, dat mensen je dan aanstaren in het raam, oh vreselijk! Sws om tegenover iemand te zitten in de trein vind ik vreselijk, knieën die elkaar bijna raken etc. En ik ben best klein, maar als er dan zo'n lange klungel tegenover me komt zitten ofzo. Oh nee.
- Snurkende mensen
- Muggen op mijn slaapkamer

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:42

_Dominique schreef:
Appemoes met stukjes is appelcompote toch. :)

Heerlijk :))

Ohja wat ook verschrikkelijk is; het geluid als een kat of hond zich schoonlikt....

Oh ja dat is ook écht misselijkmakend :r

En klapperende deuren, ook zoiets vreselijks! En mijn wederhelft die eet en neuriet tegelijk := De groenwerkers die op zaterdagochtend om 7 uur met de bosmaaier aan de gang gaan. Er komen steeds meer frustraties boven _O-

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:44

Citaat:
De groenwerkers die op zaterdagochtend om 7 uur met de bosmaaier aan de gang gaan. Er komen steeds meer frustraties boven _O-

Jaaaa ook zo ergerlijk _-:( Waarom ook altijd zo vroeg.

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:46

Oh ja, ik weet er nog 1tje. Appjes sturen met het toetsenbord geluid aan.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:49

Koper schreef:

En wat is dan verkeerd om? :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:51

Cinderella schreef:
Koper schreef:

Dat is subjectief :P

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:52

Het geluid van een hogedrukreiniger als een van de buren die gebruikt en je in de tuin wilt zitten.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:53

Van sokken.... Van andere dan wel. Van mezelf valt het nog mee. Gadver zo smerig!!

Heb ook iets met haren. Als er haren van andere op tafel of tegen kleding (in de winkel bijv.) liggen. Brrr, dan koop ik serieus dat product niet..

Als mensen mijn schouders masseren, zou ontspannend moeten werken, ik wordt dan 3 dubbel gespannen! Kan ik ook niet tegen.

En als iemand bijv kwad op de grond of van die roggels etc maakt moet ik er niet naar kijken of naar luisteren want dan ga ik zelf bijna over mn nek :') zit dan echt te kokhalzen!

Zal wel een gek mens zijn haha :')

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:55

Cinderella schreef:
Koper schreef:

Afbeelding

Dit volgens mij :'). Als ze zo hangen draai ik ze nl ook altijd om...

Mensen horen eten (al is het met mond dicht), en in mijn gezicht ademen/praten vind ik echt gloeiend vervelend.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:56

Dat mensen aan hun teennagels zitten. Brrr echt, dan lopen de rillingen over mijn rug :=
Of als mensen aan mijn voeten/tenen zitten, die schop ik gewoon dan :+

reclames over bv nagelverzorgingsets etc, klik ik het liefste weg, oohh bah, echt, ik zie nog liever iemand overgeven dan dat zien.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:56

Mensen die geluid maken tijdens het eten of drinken
Mijn kat die zichzelf likt.
Krassen over een bord met bestek of met een krijtje over een schoolbord.
Mensen die harder praten dan nodig is om ze te verstaan.
Mensen die slissen.
Stukjes in drinken of yoghurt die net te klein zijn om op te kauwen (verse sinaasappelsap bijv.).
Mensen die hun persoonlijke hygiëne niet zo serieus nemen.
Wc papier waarvan het uiteinde tegen de muur aanhangt ipv naar voren

Ik heb nog wel meer dingen, maar daar kom ik zo 1,2,3 niet op.

(Verder ben ik niet zo'n zeur hoor xD)