Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(In andere reacties is er soms wel erg weinig begrip. Dat is ook niet nodig denk ik.)
PureSG schreef:Haar redenen dat ze bij mij komt is, omdat volgens haar de buurvrouw boven haar geluid gaat kopieëren, dus ook "herrie" gaat maken en dat dat te veel is voor haar. Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat de bovenste buurvrouw mij kan horen, daar waar mijn directe buurvrouw mij niet eens hoort (dit heb ik nagevraagd).
PureSG schreef:Is inderdaad niet heel hoopgevend, ik vond het ook een vervelend "argument" moet ik zeggen.
Geeft het gevoel dat ik minderwaardig ben aan haar, wat ik uiteraard niet ben.
Fortitude schreef:Wat een miepert zeg.
Ik zou inderdaad gewoon de vraag terug leggen: wanneer zou het volgens jou wel kunnen. Als ze dan zegt nooit gewoon weer terug gooien; vind je dat zelf redelijk?
En anders lekker negeren. Gaat ze lekker de politie bellen voor geluidsoverlast
moet je een officiele aanklacht bij de gemeente doen en tussen 8 en 22 tja word je niet serieus genomen
PureSG schreef:Dat zou natuurlijk inderdaad kunnen Kahawa!
Ik speel ongeveer een uurtje per keer, dat is 1 á 2 keer per week. Vaker durf ik niet aan ivm klachten.
Dan is het echt een zeurpiet. BaileyMix schreef:Toegegeven, er is weinig zo irritant als akoestisch gitaar gepingel

Citaat:Echter, als je het zó vervelend vindt moet je ergens anders gaan wonen waar je niet op elkaars lip zit.
Shadow0 schreef:Citaat:Echter, als je het zó vervelend vindt moet je ergens anders gaan wonen waar je niet op elkaars lip zit.
Die keuze hebben veel mensen niet, ook niet als ze dat echt graag zouden willen.

Die grensde aan mijn woonkamer. Verder weinig last van die man gehad, al was er s nachts wel eens geluid van muziek in de straat. Ben er nooit achter gekomen of dat bij hem was of elders. Plus kinderstemmen in de tuin 's nachts.