Of hamkaas chipjes!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik doe altijd boter in de pan namelijk!
Many schreef:In de winter is comfort food bij mij altijd lekker kruidig en warm. Als ontbijt bijvoorbeeld havermoutpap met banaan en kaneel, of als avondeten chili of een curry. Gister at ik dit: http://naturallyella.com/red-lentils-an ... ala-sauce/ Dat was ook serieus comfort food
Als tussendoortje ben ik gek op rijstwafels of crackers met pindakaas en banaan. Of eigenlijk alles met pindakaas en banaan
Resistance schreef:_Sillebil schreef:Tosti´s! (En ik vind ze lekkerder uit het apparaat dan uit de pan... Uit de pan worden het altijd slappe, met vet doorweekte boterhammen)
Als ze slap worden doe je iets niet goed! Pan eerst heet laten worden (niet te heet), dan boter aan buitenkant tosti smeren, en dan kaas erop.
Geen boter in de pand doen, dan wordt ie inderdaad slap.
zelmago4it schreef:Many schreef:In de winter is comfort food bij mij altijd lekker kruidig en warm. Als ontbijt bijvoorbeeld havermoutpap met banaan en kaneel, of als avondeten chili of een curry. Gister at ik dit: http://naturallyella.com/red-lentils-an ... ala-sauce/ Dat was ook serieus comfort food
Als tussendoortje ben ik gek op rijstwafels of crackers met pindakaas en banaan. Of eigenlijk alles met pindakaas en banaan
Hoe maak je die havermout met banaan en kaneel?
wij hebben die gewone havermout die je zelf met melk nog moet aanmaken.. heb het vanochtend geprobeerd maar was een beetje mislukt denk ik
Ik gebruik zelf zo'n 40 gram havermout met ongeveer 200 ml (rijst)melk. Dat doe ik in een pannetje, samen met een in plakjes gesneden banaan en een half theelepeltje kaneel. Laten koken tot het de gewenste dikte heeft, en klaar. Soms doe ik er na het koken nog een beetje pindakaas doorheen als ik daar zin in heb.

Many schreef:zelmago4it schreef:
Hoe maak je die havermout met banaan en kaneel?
wij hebben die gewone havermout die je zelf met melk nog moet aanmaken.. heb het vanochtend geprobeerd maar was een beetje mislukt denk ik
Die havermout heb ik ookIk gebruik zelf zo'n 40 gram havermout met ongeveer 200 ml (rijst)melk. Dat doe ik in een pannetje, samen met een in plakjes gesneden banaan en een half theelepeltje kaneel. Laten koken tot het de gewenste dikte heeft, en klaar. Soms doe ik er na het koken nog een beetje pindakaas doorheen als ik daar zin in heb.
Havermoutpap is wel iets waar je een beetje aan moet wennen als je het nog nooit eerder heb gegeten. Dus misschien moet je het eerst wat vaker eten voordat je er net zo verslaafd aan raakt als ik
Maar staan goede tips bij, die tosti in de pan ga ik ook eens proberen!