rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 00:44

kiwiwitje schreef:
Oh Nou:
- om te beginnen kan hij een uur met zijn telefoon op de wc zitten om filmpjes te kijken.. Dan gaat hij om te sch**ten.. En filmpjes kijken..
- Douchen duurt ook een uur in de ochtend.
- tanden oid schoonskwijlen oid..
- komt altijd en overal te laat.
- hij kan niet stil zitten, zit continu te wippen op een stoel of met been te trillen

Alsof je t over mijn vriendje hebt! Precies dit!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:46

_AB_ schreef:
kiwiwitje schreef:
Oh Nou:
- om te beginnen kan hij een uur met zijn telefoon op de wc zitten om filmpjes te kijken.. Dan gaat hij om te sch**ten.. En filmpjes kijken..
- Douchen duurt ook een uur in de ochtend.
- tanden oid schoonskwijlen oid..
- komt altijd en overal te laat.
- hij kan niet stil zitten, zit continu te wippen op een stoel of met been te trillen

Alsof je t over mijn vriendje hebt! Precies dit!

Haha, hij staat letterlijk, minimaal 3 kwartier in de ochtend onder de douche. En als ik hem niet plat app, 60 min op de pot. Heb hem expres en keer met rust gelaten kwam hij er na een uur en 3 kwartier vanaf. En was ie nog boos omdat ik er commentaar op had...

Geryon

Re: rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:47

_O- _O-

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 00:48

Een uur en drie kwartier??!?!?! Dat ie dat volhoud!
Lijkt me ook totaal niet lekker zitten enzo xD

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:50

Pff wat doen die al die tijd op de plee, zou me doodvervelen.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:52

Vuilnis op het aanrecht zetten ipv in de vuilniszak ernaast.
vaat idem dito.
Dat wcverhaal komt overeen. Voordeel is wel dat we geEn spetters meer van de vloer hoeven te schuren. Ze gaan standaard zitten tegenwoordig.

En momenteel klapper nummer zoveel, de romantiek van een stoeptegel. Zit je dan in sexy lingerie terwijl meneer ligt te snurken :+
Stille hints zouden ze als vak op school moeten krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:56

Dat hij in een kleuter verandert wanneer hij met vrienden is...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-02-16 01:13, in het totaal 2 keer bewerkt

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:57

keeyzie schreef:
Die tweede en vierde :x

Die tweede is niet zo erg als ie is misschien lijkt hoor ;) Daarnaast had ik er laatst wat van gezegd en dat snapt 'ie dan ook en let er wel op. Hij bedoelt het dan ook niet als een beschuldiging naar mij ofzo maar soms is het wel leuker om een 'wat fijn dat je vaatwasser hebt ingeruimd' te horen ipv een 'hé m'n mok is weg' :+

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:57

Haha hier staan zóveel herkenbare dingen :')

*van die houten wegwerp tandenstokers hergebruiken is echt mijn grootste ergernis. Na gebruik worden ze afgespoeld en bij de tandenborstel gelegd voor ze volgende keer. Al tig keer gezegd dat dat zó vies is maar hij blijft t doen. Dus nu gooi ik ze telkens alsnog weg :')
Foutieve zuinigheid meegekregen van z'n ouders helaas..
*gewone stoffen zakdoeken gebruiken als hij strontverkouden is en die dingen dan in z'n broekzak achterlaten. Leuk als je de was wilt doen.
*elke keer de vaatwasser herinrichten als ik m heb ingeruimd
*verder is eigenlijk alles al gezegd in eerdere posts

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:59

- vertellen dat je het weekend even dat en dat samen moet doen of afspraak daar en daar hebt en voorts doe hij heel erg verbaasd en kwaad dat hij niet even vrij heeft als het zover is, hij heeft niks gehoord.
- iets vragen en voorts gewoon stug dat niet oppakken... zelfs óver de wasmand stappen naar boven :+
- in de auto blijven zitten mokken met boodschappen of shoppen omdat hij er een hekel aan heeft maar helaas enige is met rijbewijs ;-)en als ik terug kom in geuren en kleuren de tijd te horen krijg, aantal minuten en seconden in de winkel...wow...
- als ik klets tegen/met cassiere/ vreemden etc... hij is totaal niet sociaal en ergert zich groen en geel
- op feestje of tegen vrienden heel nors doen als hij geen zin in visite heeft/ bezoek etc... ik erger mij dan dood.
- als er logees zijn plots kunnen opruimen ??

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:00

SpeechLess schreef:
keeyzie schreef:
Die tweede en vierde :x

Die tweede is niet zo erg als ie is misschien lijkt hoor ;) Daarnaast had ik er laatst wat van gezegd en dat snapt 'ie dan ook en let er wel op. Hij bedoelt het dan ook niet als een beschuldiging naar mij ofzo maar soms is het wel leuker om een 'wat fijn dat je vaatwasser hebt ingeruimd' te horen ipv een 'hé m'n mok is weg' :+

Ik bedoelde het als "herkenbaar" haha ;)

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:00

Oh sommige zijn heel herkenbaar!

-Etensresten niet weggooien maar in de gootsteen gooien. En ik mag dat weer allemaal schoonmaken.

En deze is ook heel irritant.
Als ik aan hem vraag of hij bijv. Het vuil naar de container kan brengen. Zegt hij altijd ja en dan vervolgens eerst iets anders gaan doen. En dan duurt 't mij te lang, dus dan denk ik doe het zelf wel gewoon. En dan komt hij meteen naar mij toe en zegt hij meteen dat het zijn taak is. En kan hij het inene wel uitvoeren. 8)7

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:05

palousa_boy schreef:
Pff wat doen die al die tijd op de plee, zou me doodvervelen.

_AB_ schreef:
Een uur en drie kwartier??!?!?! Dat ie dat volhoud!
Lijkt me ook totaal niet lekker zitten enzo xD

Filmpjes kijken op dumpert, marktplaats bekijken. luipaardgenetica uitzoeken. Want ja.. Dat is allemaal veel leuker op de pot.....

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:06

Haha heel herkenbaar topic.

Ik woon ook samen met een wc bewoner. Hij kan zich daar uren vermaken met z'n tablet en telefoon
Verder gooit hij standaard gebruikte theezakjes in de gootsteen anders wordt r aanrecht vies. En dat terwijl de vuilnisbak ernaast staat
Lege glazen potten propt meneer vol met afval terwijl ik ze netjes in de glasbak wil gooien.
Eten wat aan de datum is maar eigenlijk veel langer houdbaar is zoals bijvoorbeeld snoep/meel enz verdwijnt in de kliko.
En de lekkerste -O- nagels worden niet bij een vuilnisbak geknipt maar gewoon als het meneer uitkomt afgescheurd of gebeten en ter plekke op de grond gedumpt :r

En toch mis ik m ontzettend als hij voor z'n werk een paar dagen weg is.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:11

Hoewel ik denk dat ik nog irritanter ben soms..;

- nooit stilte om zich heen kunnen verdragen. Altijd muziek/series/games aan in huis dus
- als ik wat van hem vraag doet hij dit pas last last minute. En vaak ook pas na zes keer vragen van mijn kant.
- zijn zeer onschuldige kop als hij weer wat vergeten is (stiekem wel schattig, niet doorvertellen!)
- dat hij zijn baard zo slecht bijhoudt waardoor hij eruit ziet als een hobo.
-klusjes half afmaken (bv vuilnis weggooien, maar nooit een nieuwe zak in de prullebak doen)
-kleren die ik overal terugvind

En vast wel meer soms. Hij is wel de liefde van mijn leven en ach, ik heb ook een paar kilo gebruiksaanwijzing ;)

Oh, en nog wat, bedankt moi22:
- nagels knippen en dan die nagels op een willekeurig meubelstuk achterlaten...
- neusinhoud in een post it vouwen en dit nooit weggooien %) :r

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:11

czarina schreef:
vaat idem dito.
Dat wcverhaal komt overeen. Voordeel is wel dat we geEn spetters meer van de vloer hoeven te schuren. Ze gaan standaard zitten tegenwoordig.

En momenteel klapper nummer zoveel, de romantiek van een stoeptegel. Zit je dan in sexy lingerie terwijl meneer ligt te snurken :+
Stille hints zouden ze als vak op school moeten krijgen.
.

PRECIES DIT! Of hy is ozo druk met z'n game, kom ik terug in mn oma pyjama en dan ziet ie me opeens wel?

En verder die verhalen van t opruimen etc etc.. Zo jammer die mannen af en toe :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:14

Resistance schreef:

De opvoeding is in gang gezet. :D Hij ligt alweer aan mijn voeten. :Y)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:14

En doordat mensen hun telefoon dus meenemen naar de wc is je mobiel dus ranziger dan de gemiddelde wcbril. :+

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:15

youaremystar schreef:
czarina schreef:
vaat idem dito.

Stille hints zouden ze als vak op school moeten krijgen.
.

PRECIES DIT! Of hy is ozo druk met z'n game, kom ik terug in mn oma pyjama en dan ziet ie me opeens wel?

En verder die verhalen van t opruimen etc etc.. Zo jammer die mannen af en toe :o

Haha ook heel herkenbaar. We hadden het er net toevallig over zegt ie doodleuk 'ja maar schat jij bent toch ook niet romantisch' :7

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:15

Niet snurken maar luid ademen in zijn slaap. Het meest irritante is nog, dat als hij het niet doet, ik ga luisteren of hij uberhaupt nog ademt.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:20

Haha zo herkenbaar dit . Leuk om te lezen :D ik heb er ook nog wel paar :

- de ochtend beginnen met een scheten melodie IN BED . Echt heel vies maar gelukkig stinken ze nooit :P mn moeder slaapt naast ons en zelfs die hoort het in de ochtend _O-

- Overal aanstekers laten slingeren

- Stomme Tekenfilms kijken Op commedy Central

- Zich uitkleden op mijn kamer en dan al zn kleren gewoon op de grond leggen . Na drie dagen zie ik geen vloer meer..

Zo kan ik nog wel even doorgaan haha :P

Maar hij helpt me wel altijd als ik iets vraag en is super lief voor me dus daar is ook wat voor te zeggen <3

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:22

Op het aaaaalllerlaatste moment wanneer de rest al bijnaaaaa in de auto zit om op visite te gaan gaan douchen...

Echt ik ben in staat om de volgende keer het warme water uit te zetten.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 01:22

Oh, nog zo eentje is : luiheid! Kom k na 2 weken bij hem, is de wasmand overvol :(
Is ie te lui geweest om de was te doen :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:23

Resistance schreef:
Resistance schreef:

De opvoeding is in gang gezet. :D Hij ligt alweer aan mijn voeten. :Y)

Opvoeding geslaagd. :z

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-02-16 01:25, in het totaal 1 keer bewerkt

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:23

Haha nynke dat is wel echt waar..
We geven toch wel om ze.

Haha echt een man Moi22 dat romantische hoeft voor mij ook niet perse, maar Jeetje... De volgende keer app ik hem dat hij even aandacht moet besteden aan zijn huishoudster, omdat ze anders een tuinman neemt :')
Dan komt de boodschap beter aan.