Dagje weg met zieke vriend, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 17:30

is hij geestelijk ook snel moe ?
Ik heb een paar mnd geleden met mijn moeder (voor kerst) een paar vluchten gemaakt in een flight simulator Boeing 737. Is geestelijk heel inspannend, maar niet lichamelijk (want je zit gewoon de hele tijd) Enorme adrinaline kick (109euro per 2 personen voor 2 uur vliegen, wel een studie vooraf!)

nadeel; zit nu met een moeder van 67 die haar vliegbrevet wil halen :') (en die elke aircrash investigation op tv wil zien...en elke film over vliegtuigen...en regelmatig de video van onze sessie terugkijkt en dezelfde adrinaline kick krijgt de volgende sessie is alweer geboekt :D

Voordeel; ik hoef nooit meer te twijfelen wat te geven bij moederdag, verjaardag of kerst _/-\o_

https://www.simflying.nl/Just%20fun/Introductie

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 17:48

CTaste is leuk! Een hele mooie ervaring.
Het personeel is (bijna allemaal) slechtziend/blind.
Eten is lekker, niet bijzonder. Maar je ziet de opmaak van het bord toch niet :Y)
Je schrikt je dood als je ineens merkt dat er iemand aan je tafel staat, en geloof me, of je wil of niet: Je handen blijven niet schoon :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 22:22

Sorry iedereen, ik was m'n eigen topic kwijt :oo

Mist schreef:
is hij geestelijk ook snel moe ?
Ik heb een paar mnd geleden met mijn moeder (voor kerst) een paar vluchten gemaakt in een flight simulator Boeing 737. Is geestelijk heel inspannend, maar niet lichamelijk (want je zit gewoon de hele tijd) Enorme adrinaline kick (109euro per 2 personen voor 2 uur vliegen, wel een studie vooraf!)

nadeel; zit nu met een moeder van 67 die haar vliegbrevet wil halen :') (en die elke aircrash investigation op tv wil zien...en elke film over vliegtuigen...en regelmatig de video van onze sessie terugkijkt en dezelfde adrinaline kick krijgt de volgende sessie is alweer geboekt :D

Voordeel; ik hoef nooit meer te twijfelen wat te geven bij moederdag, verjaardag of kerst _/-\o_

https://www.simflying.nl/Just%20fun/Introductie

Dit is serieus een geweldig idee! Vriend had een tijdje geleden al stoere praatjes dat hij eens in een helicopter had gevlogen, nou dan moet dit helemaal het einde voor hem zijn _O-

Helaas nog niet bij Ctaste geweest, dus zal er binnenkort eens kijken wanneer we erheen kunnen :D

Helaas nog net zo down/ nergens zin in hebben/ snel moe (zowel geestelijk als mentaal) als toen ik dit topic opende :( Alle tips zijn nogsteeds welkom!