Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
guusje_h schreef:Deoiridh schreef:
Ik vind aardrijkskunde juist best leuk en nuttig. Je leert gewoon veel verschillende dingen over hoe de aarde en de samenleving etc. in elkaar zitten, dus echt weggegooide kennis vind ik het niet.
Tekenen/kunst viel mij wel tegen. Hangt ook een beetje van de docent af.
Ik bedoel het meer in de zin van dat er echt weinig studies zijn waarbij aardrijkskunde vereist is. Ik ben er in ieder geval geen één tegen gekomenDaarbij is naar mijn mening geen enkel vak weggegooide kennis.
Wat dacht je van bodem, water en lucht aan wageningen? Of Sociale geografie? Resistance schreef:Er zijn weldegelijk een heleboel studies waar aardrijkskunde voor nodig is.Wat dacht je van bodem, water en lucht aan wageningen? Of Sociale geografie?
Bij veel studies is het trouwens niet vereist, maar wel héél handig. Als wij op school aardrijkskunde hadden kunnen kiezen, had ik dat altijd gedaan.
Ik ga aardwetenschappen doen in Utrecht en ik heb geen aardrijkskunde, maar het was natuurlijk wel handig. Snorretje schreef:Resistance schreef:Er zijn weldegelijk een heleboel studies waar aardrijkskunde voor nodig is.Wat dacht je van bodem, water en lucht aan wageningen? Of Sociale geografie?
Bij veel studies is het trouwens niet vereist, maar wel héél handig. Als wij op school aardrijkskunde hadden kunnen kiezen, had ik dat altijd gedaan.
Bodem water atmosfeer heb je geen aardrijkskunde voor nodig volgens mij.Ik ga aardwetenschappen doen in Utrecht en ik heb geen aardrijkskunde, maar het was natuurlijk wel handig.
TS, ik zou gewoon doen wat je het leukst vindt, en dat waar je goed in bent
Doe iets wat je inderdaad leuk vind of wat je goed kan, dan kan je daarmee tijdens je examen bijvoorbeeld compenseren als je ergens minder goed in bent. Monieksintel schreef:Op school? Weinig. Ik studeer geschiedenis zonder dat ik er eindexamen in heb gedaan, dus zelfs daarvoor is het niet nodig. Ik zou gewoon kijken naar wat je leuk vindt als je aan de eisen van je vervolgopleiding voldoet. Het boeit ze dan echt niet meer of je in je vrije ruimte aardrijkskunde, geschiedenis of kantklossen gedaan hebt.inderdaad met wiskunde B.
Ik wil graag iets met dieren doen zoals diergeneskunde of dierwetenschappen.
Maar wat kan je allemaal met geschiedenis?
tekenen is inderdaad leuk maar nu ik hierboven lees dat je er niet zoveel aan hebt denk ik dat ik inderdaad beter ak of geschiedenis ga kiezen.
maar weet iemand wat je precies aan geschiedenis hebt?
en dat ik moet kiezen is inderdaad waar maar ik vind het allemaal erg leuk!