Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dais_ schreef:Waarom zijn er hier mensen die er voor kiezen om geen loonheffingskorting toe te passen? Moet ik dat zien als een soort van verplicht sparen? Of zit er een andere reden achter?
Ik moet zelf een jaaropgave gaan maken. Mijn vorige werkgever is failliet gegaan en een jaaropgave krijg ik daarom niet. Nog eens even bekijken hoe dat precies in elkaar steekt
Dais_ schreef:Waarom zijn er hier mensen die er voor kiezen om geen loonheffingskorting toe te passen? Moet ik dat zien als een soort van verplicht sparen? Of zit er een andere reden achter?
Ik moet zelf een jaaropgave gaan maken. Mijn vorige werkgever is failliet gegaan en een jaaropgave krijg ik daarom niet. Nog eens even bekijken hoe dat precies in elkaar steekt
Dais_ schreef:Mijn 2 laatste loonstroken heb ik wel gehad, maar het geld niet. Het UWV heeft dat inderdaad wel betaald en dáár heb ik wel een jaaropgaaf over gehad.
Dus eigenlijk moet ik kijken naar de cumulatieven op de loonstrook van de periode die ik daadwerkelijk betaald heb gekregen?
Relaxed, mijn werkgever is met de noorderzon vertrokken. Het betrof een uitzendbureau en ik ben wel door blijven werken bij mijn inlener.

Leffroi schreef:Huh? Mij is loonheffingskorting juist aangeraden op de baan waar ik het meeste mee verdien. Dat was in mijn voordeel. Hoe werkt dat nou dan? Heb echt, echt de ballen verstand daarvan...