Wat voor werk heb jij? (+/- 18 jaar)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Straww_

Re: Wat voor werk heb jij? (+/- 18 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 13:23

Kijk eens bij Young Capital, ook een uitzendbureau maar wel eentje waar ze baantjes voor langere periode hebben. Niet alleen voor studenten, maar ook net afgestudeerden. Via hen ben ik bij de NS belandt; ik informeerde reizigers bij de poortjes op treinstations (zoals Rotterdam centraal, Amsterdam regio en nog veel andere stations). Het is leuk werk met veel diensten en verdient goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 13:41

Ik wil misschien later idd nog doorstuderen maar ik heb nu vrij veel mogelijkheden om naar het buitenland te gaan als duikinstructeur. Ik heb dat soort aanboden al vaak af moeten slaan omdat ik toen nog op school zat. Eerst even tijd voor mezelf. Ik ben pas 18 dus alle tijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 13:42

Straww_ schreef:
Kijk eens bij Young Capital, ook een uitzendbureau maar wel eentje waar ze baantjes voor langere periode hebben. Niet alleen voor studenten, maar ook net afgestudeerden. Via hen ben ik bij de NS belandt; ik informeerde reizigers bij de poortjes op treinstations (zoals Rotterdam centraal, Amsterdam regio en nog veel andere stations). Het is leuk werk met veel diensten en verdient goed!

Dat klinkt tof! Daar ga ik even kijken, dankjewel!!!