nine1987 schreef:Er zijn genoeg banen, als je niet kieskeurig bent..
Ik kan ook niet tegen wisselende diensten.. Dus ik zocht ander werk.. Eigenlijk tijdelijk, maar inmiddels alweer meer dan acht jaar bij dezelfde werkgever..
Ik heb lang niet altijd plezier in mijn werk, maar zodra ik bezig ben, komt dat eigenlijk altijd vanzelf..
En sorry, maar met 40u pw werk je je niet in t stof.. Dit is een normale werkweek die de meeste mensen gewoon werken..
En wat ik een poedersuiker zou vinden? Kantoorwerk.. Maar ook dan is t gewoon hoe je er zelf in staat.. Als je zelf 24/7 denkt: "dit is poedersuiker..." Ja.. Dan wordt t vanzelf poedersuiker..
Ik kan niet bepalen hoe ze zich voelt.. Ik kan wel zeggen dst ze t eens zou moeten proberen, haar instelling te veranderen..
Wat ik hier gewoon lees, is veel gepiep over t werk, maar niets om er wat aan te doen.. Tja... Wat wil je dan?
Pff haha als er iemand niet kieskeurig is dan ben ik het wel, heel veel mensen keren hun rug toe naar het werk wat ik doe, minimumloon en hard werken. iets met horeca/snackbar en denk dat velen het dan wel kunnen raden. Iemand die mijn instelling niet had zat thuis op de bank met een uitkering omdat hij/zij geen werk kan vinden in hun richting.