litilaura schreef:En begrip voor postbezorgers is ver te zoeken mensen die gaan bellen naar post nl dat er op internet staat dat hun pakketje bezorgd is en het dan 5 minuten later pas daadwerkelijk bezorgd wordt hoppa weer een klacht.
Terecht lijkt me? Als je invult dat een pakketje bezorgd is terwijl dat nog niet zo is, klopt dat niet. Daarmee maak je je als pakketbezorger onbetrouwbaar. Als het werk niet is uit te voeren in de tijd die ervoor staat: voer actie, doe iets, maar je kunt NIET gaan liegen of sjoemelen om de gaten op te vullen, want daarmee wordt het probleem groter en doe je veel mensen schade: de klanten, de verkopers, de postbezorgers die hun werk wel goed willen uitvoeren maar die door het gesjoemel van hun collega's benadeeld worden.
Niet doen dus, en ook niet goedpraten.
Wij hebben hier een prima bezorger, ben er blij mee. Maar de bedrijfvoering van de PostNL bedrijfstop heeft niet echt mijn sympathie.
altijd vrolijk en doet het werk goed! maar in mijn studentencomplex doen ze niet eens de moeite om aan te bellen en dumpen ze bij huismeester en is hij er niet, dan gaan ze weer weg.. ook zo moeilijk even bij intercom aanbellen..