Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raiza schreef:Een witte jurk zou ik ook niet gauw doen maar een witte top op een donkere broek en dan eventueel met een sjaaltje of jasje, why not. Als het vergelijkbaar is met je foto neem ik aan dat je er toch iets overaan doet. Vind januari niet echt een maand om met blote armen naar een bruiloft te gaan.
DatBenIkNou schreef:Omdat dat exclusief voor de bruid is, die die dag het middelpunt is. Mijn vriendin had destijds haar haar opgestoken en heel wit pak aan. Zij is even blond als ik en sommige gasten liepen eerst naar haar...dat is gewoon niet leuk.Gaat gewoon tegen de etiquette in.

Goof schreef:DatBenIkNou schreef:Omdat dat exclusief voor de bruid is, die die dag het middelpunt is. Mijn vriendin had destijds haar haar opgestoken en heel wit pak aan. Zij is even blond als ik en sommige gasten liepen eerst naar haar...dat is gewoon niet leuk.Gaat gewoon tegen de etiquette in.
Ik zou er alleen mear om kunnen lachen als mensen naar de verkeerde lopen.Trouwens; als mensen eerst naar je vriendin liepen ipv naar jou had je kennelijk mensen op je bruiloft die jou niet eens kennen.

Goof schreef:DatBenIkNou schreef:Omdat dat exclusief voor de bruid is, die die dag het middelpunt is. Mijn vriendin had destijds haar haar opgestoken en heel wit pak aan. Zij is even blond als ik en sommige gasten liepen eerst naar haar...dat is gewoon niet leuk.Gaat gewoon tegen de etiquette in.
Ik zou er alleen mear om kunnen lachen als mensen naar de verkeerde lopen.Trouwens; als mensen eerst naar je vriendin liepen ipv naar jou had je kennelijk mensen op je bruiloft die jou niet eens kennen.
Hypericum schreef:Ik snap em misschien niet helemaal Jans, maar doel je dan op weddingcrashers?
Je verstuurt toch uitnodigingen? Die stuur je toch aan mensen waar je graag van wil dat ze komen en dan neem ik aan dat je ze ook kent. (hele simpele gedacht misschien, maar ik heb niet gegoogled en ad random mensen uitgenodigd)
maar wij hadden maar heel weinig mensen uitgenodigd, en ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving die beledigd zouden zijn als ze niet uitgenodigd waren en die zouden mij daar dan lastig mee blijven vallen. Geen zin in, dus niks online gezet 
Wildgirl schreef:Kan iemand mij vertellen, die reeds getrouwd is; waarom zij niet willen dat hun gasten in het wit komen?
Ik kan me daar namelijk echt totaal niets bij voorstellen, waarom zou je daar als bruid in hemelsnaam een probleem van maken?
Kwanyin schreef:Want als je gewoon met je getuigen onder je tweetjes in een jogging een papiertje gaat tekenen op een regenachtige donderdagmorgen ben je even hard getrouwd als het koppel dat urenlang speciale foto's laat trekken op de dag zelf met een hele ceremonie en als dessert een vijf verdiepingen bruidstaart heeft. .