Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doezel2 schreef:Chasey schreef:Uhhhhhm,... als je al zo uit je slof schiet, omdat er 'stiekem' gerookt wordt en dan begint te dreigen klopt er al iets niet in het huwelijk. Sorry hoor, maar daar moet over gepraat worden! want je hoort gewoon alles met je partner te kunnen delen??
Klopt maar hij durfde niet zei hij.
Mirjam1202 schreef:Hey!
Als je je man geen 'nee' durft te zeggen, lijkt het me dat er een heleboel mis is in jullie relatie.... En ook het liegen...
Maargoed ik hoor nu natuurlijk maar één kant van het verhaal, maar dit lijkt me niet echt een gezonde relatie...
Succes!
bigone schreef:Volgens mij hebben jullie wel veel grotere problemen, een kind, bemoeizuchtig schoonmoeder, klein kind als partner, grote schulden en jullie staan dus onder bewind. En jij brengt het nogal luchtig en lacherig en nu ook nog een pup kopen. Waar zijn jullie toch mee bezig.
klinkt allemaal niet erg volwassen en normaal wat hier allemaal door TS geschreven wordt....
bigone schreef:Volgens mij hebben jullie wel veel grotere problemen, een kind, bemoeizuchtig schoonmoeder, klein kind als partner, grote schulden en jullie staan dus onder bewind. En jij brengt het nogal luchtig en lacherig en nu ook nog een pup kopen. Waar zijn jullie toch mee bezig.
elenaMM77 schreef:als je al begint met je roken verbergen, dan is er al iets mis in de communicatie en vertrouwen tussen beiden.
blijkbaar had hij er geen vertrouwen in, om gewoon een pakje shag in zijn zak te houden en mee naar huis te nemen.
Plus dat hij meteen over the top boos wordt.
Dan klinkt het mij in de oren alsof er voor het roken ook al issues waren.. dat begint niet ineens met roken en verbergen.
Voor mijn gevoel is er dus al langer iets mis, en als dat communicatie en vertrouwen betreft is dat een punt voor beide partijen.
ook de reactie door gelijk naar z'n moeder te vliegen, waarop ook moeder ineens out of the blue over the top zou reageren klopt niet met een beginnend issue..
ik heb het gevoel dat er voorafgaand al veel meer issues waren, van beide zijden wellicht.. waardoor de man van TS er al blijkbaar met zijn moeder over gesproken had.. En waardoor de man het verstandiger achte om het roken maar ver van huis te houden en dan ook nog te ontkennen..
voor mijn gevoel is de OP te simpel en eenzijdig om echt een goed advies te geven.
eventueel gelijk al met je man erbij. Dan heb je een neutraal persoon ertussen zitten zodat het over de inhoud en gevoelens kan blijven gaan ipv escalatie. anjali schreef:Maar bij jullie lijken er behalve dat nog meer problemen te zijn.