Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Je kan het ook voor een deel vastzetten, dan kun je er voor een bepaalde tijd niet aankomen en is de rente ook aantrekkelijk. Het heeft een naam, maar ik kom er niet op
Sterkte.
Seltje schreef:Wie denkt er nu nog in guldens??? Als je het hebt over een of een paar ton wordt een adviseur interessant. Maar deze mensen zijn vaak heel actief met belegen, investeren etc. etc. Dus om nog meer geld te creëren. Kan voor jullie interessant zijn om te kijken of je eerder kan stoppen met werken, minder kan werken etc. Dus bedenk ook eerst wat je zelf wil. Wil je graag reizen, wil je het houden zoals het nu is, klinkt eerder stoppen met werken aantrekkelijk. Voor je eigen nageslacht hoef je het niet te bewaren, dus geef het dan lekker 'uit'. Maar wel met verstand en *nu* even niet.Vanaf welke bedragen wordt een financieel adviseur interessant? (in Euro's graag, als Belg kan ik echt niet in gulden denken)
Seltje schreef:En pensioen? Ik weet niet of ik ooit nog aan een pensioen gerechtigde leeftijd kom, we moeten allemaal langer werken en in mijn familie hebben de mensen de neiging voor pensioenleeftijd te sterven.
Rizette schreef:Als alle beleggingsadviseurs zo goed waren met beleggen hoefden ze toch zelf al lang niet meer te werken? Dan waren ze binnen een paar jaar binnen, Ik zou daar vreselijk mee uitkijken. Zou me niets verbazen als je door dit topic al pb krijgt van mensen die het heel goed met je menen( maar vooral met zichzelf ) Wens je nog heel veel sterkte en vooral rust en wijsheid met het geld en voor je zelf veel geluk!