Vriend droomt heel raar als hij ziek is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 12:51

Ik heb mijn hele leven last gehad van levendige nachtmerries. Ook met 'wakker worden' (althans zo lijkt het voor de ander) en huilen.
Sinds ik mezelf heb aangeleerd lucide te dromen,heb ik nauwelijks meer nachtmerries. (Ik zou er op googlen,het is niet zo moeilijk te leren)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 14:48

Seltje schreef:
Ook ik heb koortsdromen als ik ziek wordt, of als ik er psychisch helemaal onderdoor zit:

Dan wordt ik tot 5 keer per nacht al gillend wakker en is er in mijn droom iemand dood gegaan: kat, hond, paard, mama, papa, grootouders, vrienden,... Voor dat ik wakker wordt begin ik al gelijk zot te woelen en door het bed te kruipen, als mijn vriend mij dan al kan kalmeren dan wordt ik niet wakker en slaap rustig door. Maar meestal lukt dat niet omdat mijn vriend niet snel genoeg wakker is.

Rond de begrafenis van mijn mama heeft mijn vriend elke keer een streepje gezet als ik gillend wakker werd. Mijn net overleden mama is in een week 86 keer overleden in mijn slaap, telkens op een andere manier. Ik had duidelijk iets te verwerken....

Jeetje seltje, dat is best heftig :oo

Vannacht heb ik tegen mn vriend gezegd dat hij het zelf maar uit moet zoeken :P Ik was zó moe. Dus ik heb geen idee wat hij allemaal gedaan heeft haha. Hij is nu wel thuis gebleven omdat ik zei dat het moest. Die arme ziel is hartstikke ziek en toen ik zei dat als je kok bent gezond moet zijn anders breng je ziekte bacillen over in je eten. Dus nu ligtie thuis lekker uit te zieken en hopen dat het snel voorbij is :=

Zoolgangster

Re: Vriend droomt heel raar als hij ziek is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 15:12

Ik had als kind een nachtmerrie als ik koorts had, dan zag ik menselijke schimmen om me heen staan...
Jaren later (nog niet zo heel lang geleden) realiseerde ik me ineens waar dat vandaan kwam: ik ben als baby geopereerd, en de schimmen moeten gewoon het OK team zijn geweest dat om me heen stond.

Urbanus

Re: Vriend droomt heel raar als hij ziek is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 15:20

Mijn vriend slaapwandelt. Ik kan hele gesprekken met hem hebben, soms is hij 4, soms is hij 14, soms is hij op z'n werk.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 15:28

Ik kan soms ook midden in de nacht rechtop in bed zitten en de raarste taal uitslaan! Mijn vriend kan ook gewoon een gesprek voeren met mij... :') En meestal weet ik er niks meer van de volgende ochtend. Van de week had ik ook ineens geroepen, hé Kl00tzak... hou daar is mee op! Vriend had gevraagd waarmee hij op moest houden, antwoord 'ow niks' draai me om en slaap verder.