Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seltje schreef:Ook ik heb koortsdromen als ik ziek wordt, of als ik er psychisch helemaal onderdoor zit:
Dan wordt ik tot 5 keer per nacht al gillend wakker en is er in mijn droom iemand dood gegaan: kat, hond, paard, mama, papa, grootouders, vrienden,... Voor dat ik wakker wordt begin ik al gelijk zot te woelen en door het bed te kruipen, als mijn vriend mij dan al kan kalmeren dan wordt ik niet wakker en slaap rustig door. Maar meestal lukt dat niet omdat mijn vriend niet snel genoeg wakker is.
Rond de begrafenis van mijn mama heeft mijn vriend elke keer een streepje gezet als ik gillend wakker werd. Mijn net overleden mama is in een week 86 keer overleden in mijn slaap, telkens op een andere manier. Ik had duidelijk iets te verwerken....
Ik was zó moe. Dus ik heb geen idee wat hij allemaal gedaan heeft haha. Hij is nu wel thuis gebleven omdat ik zei dat het moest. Die arme ziel is hartstikke ziek en toen ik zei dat als je kok bent gezond moet zijn anders breng je ziekte bacillen over in je eten. Dus nu ligtie thuis lekker uit te zieken en hopen dat het snel voorbij is
En meestal weet ik er niks meer van de volgende ochtend. Van de week had ik ook ineens geroepen, hé Kl00tzak... hou daar is mee op! Vriend had gevraagd waarmee hij op moest houden, antwoord 'ow niks' draai me om en slaap verder.