Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toen haar vader thuiskwam zijn we direct heen geweest om dit te melden en meteen erbij gezegd dat we vanaf nu elke keer de politie bellen, zijn er klaar mee. Vanaf toen niets meer gehoord, dus duimen dat het zo over is.
De vorige bewoner was bijna nooit thuis dus die heeft nergens een probleem van gemaakt, maar wij willen gewoon rustig en normaal kunnen wonen
En wat die katten betreft vinden we ook wel weer een oplossing
Voor katten zijn diervriendelijke oplossingen te bedenken zodat je daar geen tot weinig last van hebt. Op zich snap ik dat iemand zich kan ergeren aan de kat van de buren, maar het zijn wel dieren en die kun je niet uitleggen weg te blijven. Dan moeten zij (of jij) actie ondernemen. En een waterslang klinkt leuk, maar ben je zelf wel constant mee in weer. En je hoopt dat ze niet meer terugkomen, kan je vertellen dat er zat katten zijn die je gewoon uitlachen als je er niet bent
En alleen maar letten of er die k*tkat er weer loopt vergalt ook je eigen leefplezier. Denk dat je meer hebt aan de houding van dat kind zal niet eeuwig zo blijven of daar blijven wonen. 
Waterslang gaat niet lukken ben ik bang, want zodra ze je zien rennen ze weg richting de buren, meestal geef ik een brul uit de deuropening maar dat heeft ook geen enkel effect ghehe.
Jelleee schreef:Chanel1985, je kunt toch ook muziek luisteren zonder dat hier de kopjes in de kast staan te trillen van het gebonk? Iedereen hoort wel eens iets van elkaar en in een woonwijk vind ik dat helemaal prima, maar dit gaat wel te ver hoor. Je moet gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Ik weet niet of je post direct naar mij gericht was, maar het is dus niet zo dat ik (of mn partner) niets verdraag als buur zijnde.
pvdbosch schreef:Je kunt ook nog eens hier kijken, je mag maar een bepaald aantal decibellen produceren. Moet je een apparaatje kopen dat dat meet en dagboek bijhouden met foto erbij van de uitslag van de decibelmeter.
http://huis-en-tuin.infonu.nl/wonen/207 ... t-kan.html