Het is weer bijna zover... Valentijnsdag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:41

Ik ga dit jaar huilend een romantische film kijken met een bak ijs :')
Of er moet een wonder gebeuren en iemand vraagt mij mee uit

Bhodi

Re: Het is weer bijna zover... Valentijnsdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:43

Het valt ook nog op een zondag, dan zal ik mensen voorzien van eten die romantisch uit eten gaan, oftewel ik moet werken :')

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:46

Ik ben met Valentijnsdag in New York met een vriendin, we ga er helemaal voor zitten in de hoop wat pure Amerikaanse gekte mee te pakken _O- :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:48

ik heb wedstrijd met de hond :')

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:49

Wij zijn 13 jaar getrouwd :D tjonge wat voelt dat oud !

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:51

Nou vooruit ik zal de massage olie weer eens uit de la trekken...

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:53

Wij moeten allebei werken. Dus ik denk dat we smiddags maar gaan lunchen ergens. Ik word elk jaar heel erg verwend, ondanks dat hij t onzin vind. Hij weet dat ik het leuk vind. Ik koop eigenlijk standaard parfum voor hem of een blouse. Weeg ik iig zeker dat ie het gebruikt.

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:56

Ik gok dat wij gewoon lekker gaan bankhangen en compleet vergeten dat het Valentijn is, zoals vorig jaar :') maar misschien doe ik hier nog goede ideeën op om hem te verrassen :D

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:57

:o Wij doen er echt niet aan, maar toch wensen we elkaar een fijne valentijn ....

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 12:03

Oh oh, nu je het zegt... valentijnsdag is inderdaad niet ver meer! Ik heb nog nooit een relatie gehad, tot nu (vandaag zijn we drie maanden samen *\o/* ) en hij is echt het liefste vriendje dat ik me maar kon voorstellen en ook een hopeloze romanticus :P Ik kan me niet voorstellen dat hij valentijnsdag gewoon gaat laten passeren, dus ik moet zelf ook iets bedenken om aan hem te geven. Ik wil al een tijdje een liedje voor hem schrijven, maar dat is zo ontzettend lastig. Het moet namelijk niet afgezaagd worden, maar ook niet te abstract :')

Haha eindelijk kijk ik uit naar valentijnsdag ipv dat ik er tegenop zie om het overal om me heen erin gewreven te zien worden dat mensen gelukkig zijn met elkaar :))

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 12:05

Hier ook een weekendje weg! Meer kan ik niet zeggen omdat ze een bokker is :+

Nicjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 12:20

Ik ben een paar dagen voor valentijnsdag uitgerekend.. Dus waarschijnlijk genieten we dit jaar van ons wonder, misschien wordt het die dag wel geboren!

Wij doen verder nooit echt aan valentijnsdag. Hoogstens samen uit eten. Ts ik vind dat je al leuke dingen hebt bedacht! Veel plezier vast.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 12:26

Wij gaan dan de wintereditie van de fietselfstedentocht doen :p lekker 200km fietsen. Is wel hoe we elkaar voor het eerst ontmoet hebben dus dat is wel weer leuk :)

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 12:59

ik ga dit jaar bij de deur wachten op mijn valentijnsboeket. Al 2 jaar een raadsel van wie hij is en zeker niet van mijn vriend aangezien ik jaar 1 vrijgezel was en vorig jaar pakte mijn vriend hem zelfs aan.

2014
Afbeelding

2015
Afbeelding

2016
??

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:03

Wat mysterieus en romantisch! <3

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:11

Ik ga niet veel bijzonders doen. Ga die avond uit met vrienden. Verder is er op school altijd een Valentijns actie, waarbij je een hartvormige ballon voor iemand kan kopen en deze dan die dag rondgebracht worden door de leerlingenraad. Koop d'r maar 1 voor mezelf denk ik :') . Nee, ik krijg altijd wel 1 kaart met chocolaatjes, alleen m'n moeder d'r handschrift is iets te herkenbaar _O-

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:13

Ik ben er heilig van overtuigd dat vriendinlief me ten huwelijk gaat vragen op Valentijns dag.

(Ja trouwdatum is al bekend maar ze wil sowieso nog heel graag een aanzoek doen)
Weet alleen dat r iig voor mn verjaardag js (2 maart)

Elsemiek98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:22

Dit jaar is het nogal moelijk en ik weet niet wat ik moet doen.
Heb een 'goeie' vriend in zeeland wonen. we snappen(snapchat) elke dag met elkaar en eens in de maand een avondje whatsapp of skype. had hem in juli 2015 ontmoet en afgelopen december ben ik naar hem toegeweest. maar die afstand is toch verdomd lastig. goeie 3 uur met de trein.....
we weten niet hoe we onze relatie moeten noemen. aangezien we het allebij zo prima vinden. we zitten niet vast aan elkaar en geven elkaar de ruimte
ik weet dus niet of hij zo'n romanticus is. ik ben het totaal niet

dus iemand een idee wat ik zou moeten doen?

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:25

Gisteren zei mijn vriend nog dit; (ik citeer) : Jij bent zo romantisch als een baksteen. :D
Hier wordt er dus niks aan gedaan. Een zondag net als alle anderen. Allebei een wedstrijd voetballen, en ik daarna nog paarden rijden. :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:32

Elsemiek98 schreef:
Dit jaar is het nogal moelijk en ik weet niet wat ik moet doen.
Heb een 'goeie' vriend in zeeland wonen. we snappen(snapchat) elke dag met elkaar en eens in de maand een avondje whatsapp of skype. had hem in juli 2015 ontmoet en afgelopen december ben ik naar hem toegeweest. maar die afstand is toch verdomd lastig. goeie 3 uur met de trein.....
we weten niet hoe we onze relatie moeten noemen. aangezien we het allebij zo prima vinden. we zitten niet vast aan elkaar en geven elkaar de ruimte
ik weet dus niet of hij zo'n romanticus is. ik ben het totaal niet

dus iemand een idee wat ik zou moeten doen?

Dat is toch geen relatie? :o

Ik doe er niks aan. Vind het zo'n onzin!
Vorig jaar kwam mijn ex met een bos bloemen aan, vond het lief maar ook zonde. :+

Nu alleen wat aan het scharrelen met een jongen die leuk is, maar ik doe er niks meer aan en wil er ook niks voor krijgen. :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:37

Ik probeer hem zijn dochter te geven op Valentijnsdag, nog even spannend of het lukt. :P

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:44

Valentijnsdag is toch dat er een kaart/presentje oid gestuurd wordt met onbekende afzender, dit naar iemand die niet weet dat de ander verliefd is.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:24

ik mag heel romantisch het hele weekend werken :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:28

Ik hoop echt dat die van mij het lekker laat passeren, ik heb er zo'n hekel aan := Misschien moet ik het daar toch eens subtiel over hebben. Als hij dat al niet van mij had gedacht :D Kan me niet indenken dat hij denkt dat ik daarop zit te wachten.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:40

Paisano schreef:
Wat mysterieus en romantisch! <3

Of iemand die z'n one night stand het verkeerde adres heeft gegeven :j

Vorig jaar hadden wij wilde plannen met de bios, avondje stad ed. We zijn uiteindelijk in de Mac beland en thuis heel vroeg in slaap gevallen. Mijn vriend is wel een romanticus. Dozen merci liggen opgestapeld in de kast, en deed laatst de deur open en stond er een broodrooster op de stoep. Erg romantisch :+
Dit jaar kopen we denk ik gewoon iets lekkers voor elkaar (maar hoef iig geen chocola).