Of er moet een wonder gebeuren en iemand vraagt mij mee uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar misschien doe ik hier nog goede ideeën op om hem te verrassen
) en hij is echt het liefste vriendje dat ik me maar kon voorstellen en ook een hopeloze romanticus
Ik kan me niet voorstellen dat hij valentijnsdag gewoon gaat laten passeren, dus ik moet zelf ook iets bedenken om aan hem te geven. Ik wil al een tijdje een liedje voor hem schrijven, maar dat is zo ontzettend lastig. Het moet namelijk niet afgezaagd worden, maar ook niet te abstract 

. Nee, ik krijg altijd wel 1 kaart met chocolaatjes, alleen m'n moeder d'r handschrift is iets te herkenbaar
Elsemiek98 schreef:Dit jaar is het nogal moelijk en ik weet niet wat ik moet doen.
Heb een 'goeie' vriend in zeeland wonen. we snappen(snapchat) elke dag met elkaar en eens in de maand een avondje whatsapp of skype. had hem in juli 2015 ontmoet en afgelopen december ben ik naar hem toegeweest. maar die afstand is toch verdomd lastig. goeie 3 uur met de trein.....
we weten niet hoe we onze relatie moeten noemen. aangezien we het allebij zo prima vinden. we zitten niet vast aan elkaar en geven elkaar de ruimte
ik weet dus niet of hij zo'n romanticus is. ik ben het totaal niet
dus iemand een idee wat ik zou moeten doen?

Misschien moet ik het daar toch eens subtiel over hebben. Als hij dat al niet van mij had gedacht
Kan me niet indenken dat hij denkt dat ik daarop zit te wachten. Paisano schreef:Wat mysterieus en romantisch!