Hoe span je gaas mooi strak? of ander idee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 16:31

DubbelDun schreef:
Je moet het ontrolde deel ook omgekeerd neerleggen, dan wil het de grond in oprollen en dat kan niet :D Ook helpt het om er iets zwaars op te leggen.

Je krijgt een rol van 2,05 bijna niet omgekeerd uitgerold.. ;) In je eentje zijn die bijna niet te tillen.
Ik heb dit zelf opgelost door een afrolsysteem te maken en dit aan een zware tafel te hangen, het gaas kan dan eenvoudig omgekeerd over de tafel afgerold worden.. maar goed ik dwaal af. TS heeft aan 19x19x1,45 ruim voldoende.. en die zijn prima alleen te handelen..

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:56

8nnemiek schreef:
Ik heb helemaal rondom volieregaas gespannen, zelfs onder de grond. Palen stevig in de grond, en dan stukje voor stukje strak trekken en met krammetjes vast zetten. Helemaal strak wordt het niet, maar daar zie je van een afstandje niks van. En volieregaas is echt helemaal veilig tegen alle andere dieren.
Dit is mijn ren (nog steeds een beetje in aanbouw, het dak moet er nog op :+ )
[ [url=m/7NXtWd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Off-topic, maar ik moet zo lachen om dat kattenluikje met die kip erin _O- ! Briljant idee :D .

8nnemiek

Re: Hoe span je gaas mooi strak? of ander idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 18:18

Kattenluikje is altijd voor de konijnen geweest, zo zaten ze lekker veilig en uit de tocht binnen, maar de kippen wurmen zich er ook zonder problemen doorheen dus ik heb het maar laten zitten :+