Die hebben geloof ik ook door heel NL plaatsen maar moet je wel net mazzel hebben dat er toevallig wat in je regio op staat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Caitlinnn schreef:[***] schreef:http://www.funda.nl/huur/houten/apparte ... kenmerken/
Dit is ook een mooi appartement, zijn een half jaar geleden opgeleverd. En als ik de foto's zie is keuken en sanitair hetzelfde als bij onsdan heb je ook kwalitatief mooi en goed spul!
Ziet er inderdaad wel super mooi uit!
Weet jij ook waar in houten dit zit?
Ver van station bijv?
rechtstreekse snelle verbinding.
Dreamy schreef:Ik woon zelf in Maarssen en vind het ideaal! Zit precies goed qua vervoer naar zowel Utrecht Centraal als Amsterdamrechtstreekse snelle verbinding.

Mer1980 schreef:Waarom niet tijdelijk bij je vriend in Lelystad wonen en dan lekker in Amsterdam werken, dan kunnen jullie ook samen reizen. Verder zijn de stallen voor paarden ook betaalbaar in de regio Lelystad zeker als je een auto hebt kun je al een stal met binnen en buitenbaan hebben voor onder de €250,- (ik woon in de winter in Oostenrijk en de rest van het jaar in lelystad). Vanuit een werkende positie kun je makkelijk samen elders voor een huis kijken in de regio waar jullie heen willen. Nu ben je werkeloos en kun je dus ook niet sparen en een huis huren.
kiki1976 schreef:Hahaha grappig dat sommige bewust voor Dordt hebben gekozen. Ik heb daar tot mijn 21ste gewoond maar zou daar echt nooit meer willen wonen![]()
Hebben jullie bv ook al eens juist een stukje boven Amsterdam gekeken?
Dus meer richting Hoorn etc.
Huizen zijn hier in de regel een stuk goedkoper (koop) en er is best wel anti kraak te vinden ook.