Batterij verwarmde handschoenen! Wie heeft ze?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eline91

Re: Batterij verwarmde handschoenen! Wie heeft ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:29

Ik heb zolen, dikke handschoenen, dunne onderhandschoenen en een bodywarmer! :D Bevalt echt super, ik heb altijd heerlijk warm!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 18:44

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik ook nog helemaal geen bevestiging van die website heb gekregen, terwijl ik al betaald heb. Maar er stond wel een levertijd van 5 tot 7 werkdagen bij geloof ik.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:46

Die wil ik!! Je kan er alleen niet mee rijden denk. Ze zien er vrij dik uit..

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:56

Hmm ik ga er ook eens naar kijken! Verwarmde zolen lijkt mij wel wat, altijd steenkoude voeten..

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 08:45

Hebben jullie geen bang dat je straks nergens meer tegen kan? Je bloedvaten wennen er aan dat er continu warmte is en zo train je je lichaam toch niet op de kou? Voor mijn werk ben ik veel buiten en veel met water bezig maar handschoenen draag ik niet. Deze vriesdagen wel thermisch ondergoed maar mijn muts gaat er vaak al af. Terwijl ik een paar maanden terug al aan het bibberen was onder de 10°. Je went aan de kou maar dan moet je wel je lijf de kans geven. En een paar goede kwaliteitshandschoenen zijn imo toch Waardevoller als die batterij dingen

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 08:50

Mijn vriend heeft verwarmde handschoenen op de motor, echt heerlijk hoor! Ik heb zelf verwarmde handvatten das ook lekker alleen blijft de buitenkant van je handen dan niet warm

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 08:52

Met mijn ziekte van raynaud is het geen kwestie van wennen helaas. Wie is wel tevreden over de handschoenen? Ik vind t echt zonde van mijn 70- vingers blijven koud allen handpalm iets warmer. In adv stond dat ook vingers verwarmd werden

Mijn handschoenen op motor waren fijn maar die zatrn dan ook met kabeltje aan de accu en niet met batterijen

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 12:43

Ik zou naar een motorzaak gaan, die kunnen ook handschoenen met batterijen bestellen als ze ze niet hebben en die zijn kwalitatief beter dan van de fietsenwinkel omdat die van de motor warmer moeten zijn. Ik kan als je wil thuis wel even het merk bekijken.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 12:52

Motorkleding sluit je vaak aan op de accu van de motor, is niet erg praktisch.

Ik had verwarmde handschoenen, maar vond ze waardeloos. De batterijen (3 AA) zaten op de manchet, maar waren veel te zwaar. Handschoen ging steeds open staan en gleed af. Ik heb ze laatst ogpezocht, wou ze aan iemand hier op bokt geven, maar de batterijen bleken inmiddels geëxplodeerd.

Ik zou dus even goed kijken wat voor batterijen en waar.

Wel heb ik een elektrische bodywarmer, en die vind ik wél ideaal! Verder nu een paar handschoenen met iets van zilverachtig iets erin, dat reflecteert de warmte. Die werken beter dan de gemiddelde handschoen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:06

Schuur_ schreef:
Hebben jullie geen bang dat je straks nergens meer tegen kan? Je bloedvaten wennen er aan dat er continu warmte is en zo train je je lichaam toch niet op de kou? Voor mijn werk ben ik veel buiten en veel met water bezig maar handschoenen draag ik niet. Deze vriesdagen wel thermisch ondergoed maar mijn muts gaat er vaak al af. Terwijl ik een paar maanden terug al aan het bibberen was onder de 10°. Je went aan de kou maar dan moet je wel je lijf de kans geven. En een paar goede kwaliteitshandschoenen zijn imo toch Waardevoller als die batterij dingen

In de Agility wereld kom je t heel veel tegen. Ik ben echt een mens van de kou, en werk er met alle liefde in, inderdaad zonder handschoenen, muts en dikke jas. Maar tijden's Agility ben ik er heel bij mee, je zit lange dagen in koude hallen en rent zo'n 3 minuten op een hele dag. En door t stil zitten krijg je toch goed koud.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:16

Lalidan schreef:
Motorkleding sluit je vaak aan op de accu van de motor, is niet erg praktisch.

Ik had verwarmde handschoenen, maar vond ze waardeloos. De batterijen (3 AA) zaten op de manchet, maar waren veel te zwaar. Handschoen ging steeds open staan en gleed af. Ik heb ze laatst ogpezocht, wou ze aan iemand hier op bokt geven, maar de batterijen bleken inmiddels geëxplodeerd.

Ik zou dus even goed kijken wat voor batterijen en waar.

Wel heb ik een elektrische bodywarmer, en die vind ik wél ideaal! Verder nu een paar handschoenen met iets van zilverachtig iets erin, dat reflecteert de warmte. Die werken beter dan de gemiddelde handschoen.

Wij hebben ze dus op een accu (oplaadbare batterij), gaan meerdere dagen mee en gaat niet open staan

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:17

ik heb ze ook. weet niet van welk merk.
Ik men en dan is het zalig, want kon soms niets meer( syndroom van raynaud)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 13:21

Nou, ik heb ze binnen hoor! Heb helemaal geen bevestiging van betaling gehad en wilde vanochtend net een mailtje sturen, maar de pakketbezorger stond zojuist voor de deur.
En nu uitproberen :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:25

maceooliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:28

Kennissen van me hebben handschoenen en sokken die verwarmd worden met een batterij(tje). Ze zijn er tevreden over en hebben ze bij de Makro gekocht. Er zitten 3 verwarm-standen op

Katleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:31

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:33

Ik had oom no cold maar waren helaas veel te dik voor mij.. -O-

Katleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:48

Oh.. ik heb de sport, zijn de dunste en heb er prima gevoel mee.. Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk :\

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:41

magicmist schreef:
ik heb ze ook. weet niet van welk merk.
Ik men en dan is het zalig, want kon soms niets meer( syndroom van raynaud)

Welk merk heb jij ?

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:29

MelanieB schreef:

Ik heb deze van Decathlon: Onderskihandschoen TAKE HEAT ELECTRO. Zijn ook dunne onderhandschoenen dus ik draag ze onder mijn Roeckl menhandschoenen.

Zijn niet heel dik, ik kan er prima mee mennen :) En ze zijn met oplaadbare batterijen, ze gaan best wel een tijdje mee.

Ik had eerder ook dikkere waar ik erg last van had bij het mennen, maar deze zijn echt ideaal voor mij :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:36

Eline91 schreef:
MelanieB schreef:

Ik heb deze van Decathlon: Onderskihandschoen TAKE HEAT ELECTRO. Zijn ook dunne onderhandschoenen dus ik draag ze onder mijn Roeckl menhandschoenen.

Zijn niet heel dik, ik kan er prima mee mennen :) En ze zijn met oplaadbare batterijen, ze gaan best wel een tijdje mee.

Ik had eerder ook dikkere waar ik erg last van had bij het mennen, maar deze zijn echt ideaal voor mij :D

Hoe warm worden deze? Ook bij de vingers?

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 06:03

Lynn_Nikita schreef:
Eline91 schreef:

Hoe warm worden deze? Ook bij de vingers?

Ik vind ze best warm worden. De verwarmingselementen zitten tussen de vingers, wat ik ideaal vind want het zijn vooral mijn vingers die koud krijgen :)