DeMolenhoek schreef:Nou ja, misschien vinden jullie mij gek maar ik heb op mijn kamer geen verwarming en daar is het vaak maar 11 graden of minder hoor. Gewoon met een dik donsdeken kom je al een eind. Zou wat kruiken/flessen vullen met warm water en deze onder de kussens van de zetel steken als deze niet te dik zijn, of tussen de kussen en dekentje erover
Ik slaap zelf ook zonder verwarming, maar ook ik heb al thuis gezeten zonder verwarming omdat de boiler kapot was en het maakt wel degelijk een groot verschil of je vrijwillig in *de kou* gaat zitten en wanneer je geen keus heb. Zeker in de winter.
Hier beslist de huisbaas wanneer we verwarming hebben en wanneer niet. Hoewel alles netjes leek en er zelf instanties samen werken met deze huisbaas, blijkt het een echte huisjesmelker te zijn. Zodra iemand te laat is met de huur gaat de verwarming uit tot diegene zijn huur heeft betaald. Zo ook weer deze maand. Hebben de eerste week van januari zonder verwarming gezeten, want met feestdagen en weekends wordt geen rekening gehouden. Met als gevolg dat zoontje weeral eens ziek was

gelukkig met de kachel is het vanzelf weer 18 graden. Maar dat duurd wel uurtje of 2. Dikke trainingsbroek aan s'ochtends en wollen sokken doen al heel wat