Waar nog solliciteren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Milo

Re: Waar nog solliciteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 15:38

Je moet wel regelmatig even bij de uitzendbureaus langs om je gezicht te laten zien.
Anders vergeten ze je gewoon. Zie zien per namelijk zoveel mensen.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 15:46

Hier in de ap wordt heel soms wel nog boven de 20 aangenomen maar alleen als je bekend bent, dus al gewerkt heb en er uit bent gegooid omdat je geen vast contract krijgt.

Heb je wel eens aan promotie werk gedacht? Het is afwisselend werk, een redelijk goed uur salaris en vaak wordt reizen + reistijd (meer dan een uur) vergoedt.
Bedrijven die ik ken zijn
j.u.i.c.e. promotions
Brandwise group
Monsterscore

En er zijn er vast nog veel meer, maar met deze heb ik ervaring. (Monsterscore vind ik het minst geregeld van de 3 trouwens)
Wel moet je het leuk vinden om dingen te verkopen, je doet immers niks anders. Hierbij hoort ook nog wat voorbereiding dus instructie uit je hoofd leren over het product. En er toch achter staan ook al doe je het eigenlijk niet.

Succes :)

Oh bedenk me net wat, misschien een zonnebank studio?

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 19:36

Bedankt voor De reacties ik reageer allemaal even op jullie

[code][/code]
KellyR schreef:
Hier in de ap wordt heel soms wel nog boven de 20 aangenomen maar alleen als je bekend bent, dus al gewerkt heb en er uit bent gegooid omdat je geen vast contract krijgt.

Heb je wel eens aan promotie werk gedacht? Het is afwisselend werk, een redelijk goed uur salaris en vaak wordt reizen + reistijd (meer dan een uur) vergoedt.
Bedrijven die ik ken zijn
j.u.i.c.e. promotions
Brandwise group
Monsterscore

En er zijn er vast nog veel meer, maar met deze heb ik ervaring. (Monsterscore vind ik het minst geregeld van de 3 trouwens)
Wel moet je het leuk vinden om dingen te verkopen, je doet immers niks anders. Hierbij hoort ook nog wat voorbereiding dus instructie uit je hoofd leren over het product. En er toch achter staan ook al doe je het eigenlijk niet.

Succes :)

Oh bedenk me net wat, misschien een zonnebank studio?

Zal is gaan kijken bedankt

_Milo schreef:
Je moet wel regelmatig even bij de uitzendbureaus langs om je gezicht te laten zien.
Anders vergeten ze je gewoon. Zie zien per namelijk zoveel mensen.

Ik ga dan van de week is langs

Marie111 schreef:
Wat kun je? Wat voor opleiding heb je gedaan? Al eens nagedacht over bijscholing?

Heb je al een profiel op LinkedIn? https://www.linkedin.com/

Of bij de Nationale Vacaturebank http://www.nationalevacaturebank.nl/

Al een oproep op Facebook geplaatst?

Ik zie dat er vacaturegroepen op Facebook voor Delft zijn:

https://www.facebook.com/delftsevacatur ... ts&fref=ts

https://www.facebook.com/Vacatures-Delf ... ts&fref=ts

Op Radio2 bij de Roodshow is nu elke dag een minicursus solliciteren - luister die fragmenten ook even af via de website

http://www.nporadio2.nl/

En dan naar beneden scrollen.

Succes

Dank je wel hier heb ik zeker veel aan

jorika1986 schreef:
Bij de makro aan de schieweg zoeken ze ook vaak vakkenvullers en kassa mensen die ouder zijn dan 18.

Al geprobeerd maar geen reactie tot nu gekregen. McDonald's heb ik ook geprobeerd
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-16 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de WIJZIG knop gebruiken

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 10:23

ik heb gisteren een mail gestuurd en er word contact met mijn opgenomen

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 10:37

Wat voor baan zoek je precies? In de horeca zoeken ze namelijk ook bijna altijd wel mensen. Het werkt daarbij wel beter als je gewoon even binnen loopt en vraagt of ze nog mensen zoeken. Ik heb een tijdje bij La Cubanita gewerkt (ik weet niet of je die ook in Delft hebt?), ook de onderlinge sfeer met collega's was daar erg fijn!

En uiteraard werkt indeed afstruinen ook, daar heb je ook vaak kleinere bedrijfjes tussen zitten die een helpende hand zoeken. Zo vond ik ook mijn eerste 'kantoorbaantje' haha, ik heb daar toch een hoop geleerd. Ze zoeken nu weer iemand, maar ik gok dat Amsterdam veel te ver is voor je.

En je kan de Makro proberen? Vooral bij de klantenservice werken veel studenten en wat oudere mensen. Het verdient er goed en het is ook nog best leuk werk! Al word je geduld wel vaak op de proef gesteld met al die klanten :')

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 10:41

larissa96 schreef:
Wat voor baan zoek je precies? In de horeca zoeken ze namelijk ook bijna altijd wel mensen. Het werkt daarbij wel beter als je gewoon even binnen loopt en vraagt of ze nog mensen zoeken. Ik heb een tijdje bij La Cubanita gewerkt (ik weet niet of je die ook in Delft hebt?), ook de onderlinge sfeer met collega's was daar erg fijn!

En uiteraard werkt indeed afstruinen ook, daar heb je ook vaak kleinere bedrijfjes tussen zitten die een helpende hand zoeken. Zo vond ik ook mijn eerste 'kantoorbaantje' haha, ik heb daar toch een hoop geleerd. Ze zoeken nu weer iemand, maar ik gok dat Amsterdam veel te ver is voor je.

En je kan de Makro proberen? Vooral bij de klantenservice werken veel studenten en wat oudere mensen. Het verdient er goed en het is ook nog best leuk werk! Al word je geduld wel vaak op de proef gesteld met al die klanten :')

ik zoek het liefst een baan als helpende in de zorg maar dat is nog best lastig.
anders zoek ik een baan voor in een winkel en alles wat mijn aangeboden word solliciteer ik op.
la cubinita zit in inderdaad bij ons in delft, ik zal daar eens een sollicitatie naar sturen.
amsterdam is inderdaad iets te ver voor mijn aangezien ik afhankelijk ben van het ov.
makro heb ik al geprobeerd maar niks meer van gehoord.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 10:49

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:41

Of een hotel ofzo?

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 12:55

Ik zal beide linkjes is bekijken

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:57

McDonald's indd!

Delft centrum ben je misschien te oud voor, maar Delft Noord niet denk ik! Heb zelf ook 3 jaar bij Delft Noord gewerkt met veel plezier! Er werden regelmatig mensen boven de 18 aangenomen. Het betaald niet super, maar je heb wel leuke collega's! :D

Enige nadeel vond ik dat je ook in de nachten beschikbaar moest zijn..(overigens niet als je op school zit hoor! :P )

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:28

Supermarkt op je 19e is opzich geen raar idee hoor, bijvoorbeeld bij vleeswaren moet je 18 zin op zelfstandig te mogen werken. Dan ben je met 19 niet oud.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:33

In het centrum van den haag zoeken ze zat mensen. Lijn 1 pakken en je bent er. Gewoon eens die appies proberen in de stad.
Of misschien kijken of je niveau 3 kan doen?

Klokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:45

Als je cv nog eens gecheckt is, stuur dan niet alleen een sollicitatie, maar ga langs met een open sollicitatiebrief en je cv. Vraag naar een bedrijfsleider en probeer een klein gesprekje aan te knopen waarin je een goede indruk kan achter laten. Dat blijft beter hangen dan een brief opsturen.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 23:27

purny schreef:
In het centrum van den haag zoeken ze zat mensen. Lijn 1 pakken en je bent er. Gewoon eens die appies proberen in de stad.

Ik ben nu bezig met niveau 3 als mmz waar ik over 2.5 jaar mijn diploma heb. Waar in den haag zoeken ze mensen dan weet ik waar ik eventueel kan solliciteren.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 23:27

Klokjes schreef:
Als je cv nog eens gecheckt is, stuur dan niet alleen een sollicitatie, maar ga langs met een open sollicitatiebrief en je cv. Vraag naar een bedrijfsleider en probeer een klein gesprekje aan te knopen waarin je een goede indruk kan achter laten. Dat blijft beter hangen dan een brief opsturen.

Ik ga Dar een proberen bedankt voor De tip

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:32

Mac Donalds zoekt altijd wel mensen. Is niet het meest geweldige werk maar vond het zelf wel prima. Vrij flexibel met vrijvragen, ruilen, werktijden etc. Maar ligt er vast ook aan bij welk restaurant je zit.

En zou inderdaad gewoon langs gaan met je cv bij cafe's, restaurantjes etc en een beetje leuk over proberen te komen. Vaak staan vacatures van dat soort horecagelegenheden niet op internet maar komen er mensen via via te werken, of gaan mensen langs met cv.

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:35

Ik denk dat je in Delft, of in de buurt, vast wel een McDonald's hebt?
Leuke werkgever, je leert van alles en je hebt doorgroeimogelijkheden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:13

nardxash schreef:
purny schreef:

Ik ben nu bezig met niveau 3 als mmz waar ik over 2.5 jaar mijn diploma heb. Waar in den haag zoeken ze mensen dan weet ik waar ik eventueel kan solliciteren.

So low. Gewoon even de stad in en bij elke winkel waar een papier hangt naar binnen stappen. Heb je ook nog een leuk uitje