Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Wat een heftig verhaal.
Ik hoop dat je ook goed naar jezelf kunt kijken, want je moeder willen slaan, je afreageren op een deur en vervolgens de partner van je moeder slaan is niet mis. Ik zou daar serieuze hulp voor zoeken.
En blokker verdorie je ex, als hij dit bij je triggert onderhoud je toch geen contact met hem?![]()
Weg met die gozer.
Succes.
Goof schreef:Wat een heftig verhaal.
Ik hoop dat je ook goed naar jezelf kunt kijken, want je moeder willen slaan, je afreageren op een deur en vervolgens de partner van je moeder slaan is niet mis. Ik zou daar serieuze hulp voor zoeken.
En blokker verdorie je ex, als hij dit bij je triggert onderhoud je toch geen contact met hem?![]()
Weg met die gozer.
Succes.

Ayasha schreef:Goof schreef:Wat een heftig verhaal.
Weg met die gozer.
Succes.
Echt waar, daar val je over in dit verhaal?
Goof schreef:Ik val helemaal nergens over, maar het heeft geen zin om 20 x te herhalen dat TS aangifte moet doen, dat lijkt me duidelijk namelijk.
Een verhaal heeft echter 2 kanten en TS heeft zich zelf OOK niet netjes gedragen, verre van zelfs. Ik geef als tip dat TS (naast die aangifte etc die al genoeg genoemd is nu) OOK naar eigen gedrag gaat kijken, want haar gedrag is OOK niet goed te praten.
Goof schreef:Ik val helemaal nergens over, maar het heeft geen zin om 20 x te herhalen dat TS aangifte moet doen, dat lijkt me duidelijk namelijk.
Een verhaal heeft echter 2 kanten en TS heeft zich zelf OOK niet netjes gedragen, verre van zelfs. Ik geef als tip dat TS (naast die aangifte etc die al genoeg genoemd is nu) OOK naar eigen gedrag gaat kijken, want haar gedrag is OOK niet goed te praten.
Citaat:Nou mn ma is toen boodschappen gaan doen, en de vriend van haar kwam thuis. Ik wilde graag mijn telefoon terug waarvan ze het nodig vond hem te verstoppen. Ik wilde graag weg en had graag mijn telefoon zodat ik iemand kon bellen. Nee kreeg ik niet met nog ren heleboel verwijten naar mn hoofd. Wildr ik vertrekken met de auto hadden ze me vast geparkeerd. Dus ik kom binnen en daar vliegt haar vent me toch aan. Letterlijk in mijn gezicht zitten brullen, hij had mij zo agressief vast dat zijn vingers in mijn armen staan. Heb hem gevraagd mij los te laten. Dit deed hij niet en heb hem toen in zijn gezicht geslagen omdat hij iets over mijn overleden vader zei.
Kan je niet een tijdje bij die vriend blijven, hoe vervelend je het ook vind? Dan kun je samen met hem de laatste spullen pakken en de hond en evt. gaan praten als het weer wat rustiger is?
Gentlegiant schreef:Ik heb ook Pb contact met ts en d'r hondje hoeft niet na z'n stichting
Zoals al aangeboden door mij en n andere bokker is d'r hondje hier ook welkom net als zij zelf
Jolien dat van de rechter kan idd en is ook een verstandig iets van je oma op die leeftijd kun je vaak (maar lang niet altijd) verstandiger om gaan met geld en weet ze "zeker" dat het goed besteed word
Denk dat de rechter in dit geval het wel eerder vrij geeft mits goede begeleiding
Joliieeenn schreef:Nou even een update voor de mensen die geintresseerd zijn!
We zijn tot hopelijk een mooie oplossing gekomen. Vrijdag ga ik kijken naar een studio. Mijn huut vaste lasten etc worden de eerste maanden betaalt van mijn erfenis. En zodra ik werk heb word dit stopgezet zodat er hopelijk zo min mogelijk vanaf gaat.
En ik hooop met elk beetje wat ik nog in me heb dat dit nu zonder al teveel gezeur gaat en dit lukt! Financieel is voorlopig even opgelost.
Nu nog spullen terug krijgen en auto en proberen het positief te eindigen met mn moeder. En dan door met mijn leven!!