Danique_G schreef:Ik vind hem wel cutemaar snap best dat je dat niet altijd wil als je net in de brugklas zit. De stof lijkt vrij glad dus betwijfel of de verf gaat werken. Als ik jou was zou ik met je moeder overleggen om hem te verkopen en voor dat geld zelf wen nieuwe te kopen. En dan gewoon lekker een zwarte eastpak kopen, maar dat ben ik.
Misschien kan dat verf van die spuitbussen ook?
maar snap best dat je dat niet altijd wil als je net in de brugklas zit. De stof lijkt vrij glad dus betwijfel of de verf gaat werken. Als ik jou was zou ik met je moeder overleggen om hem te verkopen en voor dat geld zelf wen nieuwe te kopen. En dan gewoon lekker een zwarte eastpak kopen, maar dat ben ik.
Geen idee wat je er mee zou kunnen, behalve misschien de witte vlakjes in andere kleurtjes inkleuren met textielstiften. Of helemaal vullen met patches die je er op kan naaien.
Maar het is ook de reden dat ik altijd een normaal, ''saai'' kleurtje koop, dat verveelt niet zo snel. Ik denk trouwens ook niet dat je moeder er blij mee gaat zijn, als je met stiften in de weer gaat of met verf....