Schooltas lelijk, oplossing pimpen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marisje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 21:08

Danique_G schreef:
Ik vind hem wel cute := maar snap best dat je dat niet altijd wil als je net in de brugklas zit. De stof lijkt vrij glad dus betwijfel of de verf gaat werken. Als ik jou was zou ik met je moeder overleggen om hem te verkopen en voor dat geld zelf wen nieuwe te kopen. En dan gewoon lekker een zwarte eastpak kopen, maar dat ben ik.

Misschien kan dat verf van die spuitbussen ook?

marisje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 21:08

Hilary schreef:
Ik vind 'm ook leuk :) Geen idee wat je er mee zou kunnen, behalve misschien de witte vlakjes in andere kleurtjes inkleuren met textielstiften. Of helemaal vullen met patches die je er op kan naaien.

Ik heb wel een blauwe watervaste stift?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:09

Ik vind hem juist heel erg leuk. Het enige wat je eraan kan doen denk ik is een stofje op de markt halen en zelf een soort omhoes naaien die je eromheen kunt doen als een telefoonhoesje. Nu een nieuwe kopen is de kans erg groot dat je die over een paar maanden ook weer "lelijk" vindt.

Als je op dit materiaal gaat tekenen of met verf kliederen gaat hij er alleen maar lelijker van worden ben ik bang.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:10

Oh die is leuk!! Je kan ook studs erop doen.
Laatst bijgewerkt door future_vet op 11-01-16 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

marisje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 21:10

karuna schreef:
Ik vind hem juist heel erg leuk. Het enige wat je eraan kan doen denk ik is een stofje op de markt halen en zelf een soort omhoes naaien die je eromheen kunt doen als een telefoonhoesje. Nu een nieuwe kopen is de kans erg groot dat je die over een paar maanden ook weer "lelijk" vindt.

Ja, dat zou kunnen.

Ik kan dat aapje er afhalen en dan miss met watervaste stift de witte gaatjes opvullen maar dan heb je nog de roze stipjes erop!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:11

Ik vind 'm ook leuk.

Is er geen oplossing om 'gewoon schijt te hebben' aan wat de rest zegt? Ik had ook altijd een oerlelijke tas, maar omdat het me niks interesseerde kapten ze al snel met zeggen dat die lelijk was :')

Ik zou wel het aapje er af halen.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:11

Ik zal als ik jou was niet proberen om de tas te kleuren met een stift of hem te verven. Als je hem echt niet leuk vindt, zal ik als ik jou was een 'nieuwe' kopen op Marktplaats en de oude verkopen. Denk daarbij ook: als je hem nu gaat kleuren is hij helemaal niks meer waard, en de kans is groot dat het niet 100% lukt en dan wordt hij ook niet bepaald mooier ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:12

textielverf kan je in alle kleuren kopen. denk dat zwart dan het beste is. ik heb een keer een blauwe spijkerbroek ermee gewassen met die verf. het pakte super goed

marisje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 21:14

Mariett schreef:
Ik zal als ik jou was niet proberen om de tas te kleuren met een stift of hem te verven. Als je hem echt niet leuk vindt, zal ik als ik jou was een 'nieuwe' kopen op Marktplaats en de oude verkopen. Denk daarbij ook: als je hem nu gaat kleuren is hij helemaal niks meer waard, en de kans is groot dat het niet 100% lukt en dan wordt hij ook niet bepaald mooier ;)

Ik kan het altijd proberen, op marktplaats vind ik eigenlijk niet een tas die ik zoek met een laptop vak van minimaal 11 inch. En een rugtas die ik wel leuk en met 1 kleur :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:14

Wij hadden vroeger keus uit een bruine leren boekentas of een bruine leren boekentas. Daar kon je stickers op plakken, maar omdat hij achter op de fiets moest met regen is dat geen slim plan.

Ik zou deze gewoon blijven gebruiken, tekenen maakt hem niet mooier en onverkoopbaar ook.

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:14

Mariett schreef:

Hier dacht ik ook aan! Ik denk dat de kleuring niet goed gaat pakken, welke stift, verf of spuitbus je ook hebt.

marisje2003

Re: Schooltas lelijk, oplossing pimpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 21:20

Marktplaats net al op gekeken, de tassen zijn zelfs nog duurder dan de winkel waar ik ben geweest _/-\o_

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:20

Haal de draagriemen eraf, keer de tas binnenstebuiten, en naai de draagriemen er weer op. Dan heb je een super ruige tas met de stiksels binnenstebuiten. Bovendien kunnen grapjassen dan je broodtrommel niet uit het het voorvak jatten (als dat erop zit, dat kon ik niet zien op de foto). Want het voorvak zit dan aan de binnenkant als soort van binnenzak. Ook extra veilig voor je portemonnee en mobiel.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:28

Die is toch super leuk <3 Maar het is ook de reden dat ik altijd een normaal, ''saai'' kleurtje koop, dat verveelt niet zo snel. Ik denk trouwens ook niet dat je moeder er blij mee gaat zijn, als je met stiften in de weer gaat of met verf....

En als je nou zelf een goedkope tas koopt bij bijv. de Scapino of een of ander dump winkel? Die tassen zijn wel van mindere kwaliteit, maar tegen de tijd dat je er op uitgekeken raakt, koop je weer een nieuwe :') En daarbij, die tassen gingen bij mij langer mee dan de dure merken, en dat terwijl ik heel erg zuinig ben -O-

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 22:00

Veel mensen hier vinden hem leuk, dus er zullen vast meer mensen zijn die hem leuk vinden. Kan je hem niet met iemand ruilen?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 22:03

vind m ook wel leuk.

maar kan je bij de drogist geen doosje textielverf wat in de wasmachine moet kopen?
hebben wij thuis ook staan, gewoon wat van de poeder in de wasmasche, en de gebruiksaanwijzing volgen die er bij zit, dekt volgensmij aardig goed

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:29

Hij is leuk!!
Mag je hem niet verkopen en van de opbrengst een andere tas kopen?

charmaine90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:40

Ik vind m ook hartstikke leuk. En denk inderdaad dat je ook een een beetje beïnvloed bent door je klasgenoten. En welke tas is nou wel goed genoeg op een school?
Op zon school heb je altijd mensen die iedereen proberen te jennen. Maar goed ik begrijp het ook wel.
Gewoon een goedkope zwarte rugzak halen en voor je laptop zon dikke hoes?