Het schoenen topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:09

Lian schreef:
dnieSz schreef:
Oh dat is een leukere prijs inderdaad € 90,00! mag ik vragen welke maat je dan hebt gekocht? wie weet pas ik daar met mn kleine voeten dan ook wel in :D

Ik heb gewoon mijn eigen maat gekocht, maat 40. Ze vallen even groot dus, alleen wel iets smaller. Maar dat was voor mij alleen maar positief. :)
Timberlands voor kinderen zijn trouwens sowieso iets van 50 euro goedkoper dan de standaard, dus niet alleen in de sale leuk!

Ik heb hele smalle voeten dus voor mij ook perfect denk ik :D nooit aan gedacht ik ga meteen eens kijken op internet :j

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:09

Oeh leuk een schoenen topic!
Ik heb de rare gewoonte dat ik altijd te laat ben :') Dan zijn ze weer uitverkocht en pies
ik weer naast het potje :')
Zo ook deze keer weer,vind deze laarsjes zo stoer! Maar natuurlijk overal uitverkocht in mijn maat en kleur...
Afbeelding

lideli

Re: Het schoenen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:14

Oh dat is een gaaf laarsje Silby! :oo

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:20

Die zijn van Mustang toch? In mijn ervaring heeft Mustang bijna in elke collectie wel zo'n soort laarsje zitten, dus misschien komt er binnenkort weer wat?
Al komt straks natuurlijk de lente collectie.. Dan zijn hun laarsjes meestal beige en wit. :+

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:25

Oeeeehhh schoenen ! <3 Ik heb ongeveer 40 paar, en de meeste zijn eigenlijk voor de heb :oo. Ik heb zo'n 10 paar platte schoenen de rest allemaal hakken, waaronder een paar Steve Madden met enorme hak waar ik eigenlijk niet op kan lopen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:26

Ooooh, die is leuk! :oo

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:29

Oh, een schoenentopic! <3 Ik ben ook dol op schoenen. Waren dat eerst laarsjes en hakken, de laatste paar jaar ben ik meer een sneaker fan geworden. Mijn hakken staan al jaren in de kast helaas. Mijn laatste aankoop:

Afbeelding

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:57

Mustang idd :j ze hebben ze idd ook in beige, maar dit vind ik dan weer niet mooi :\

Sneakers zijn ook mijn favoriet!
Hakken draag ik bijna nooit :=
Al vind ik van die cowboy laarsjes wel ook altijd leuk.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:35

Ik ben ook helemaal gek op schoenen! Vooral sneakers, met laarsjes en schoenen met hakjes heb ik niet zoveel.
Maar sneakers.. Het liefst koop ik iedere maand wel een nieuw paar. :=

Dit zijn mijn nieuwe favoriete sneakers op dit moment. <3

Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:52

Die zijn gaaf Blacky! Veranderd de kleur of lijkt het maar zo?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:21

Schoenen <3
Waar ik vooral last van heb: maar die-die-die-én-die staan niet met deze broek -O-
Dus zou ik nieuwe nodig hebben :j
Ik vind ook dat ik van alles wat in huis moet hebben : platte laarzen,laarzen met hak, sneaker, ballerina,enkellaarsjes ,stoere laarsjes, nette schoenen en dan natuurlijk killer heels en zomerschoenen en en en.... Hooowwww

Ik heb er (helaas) niet eens zoveel meer maar ik zou rustig op pad gestuurd kunnen worden om 10 paar schoenen te scoren. :D

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:28

Schoenentopic *\o/*

Ik heb nu zo'n 23 paar denk ik, en nog lang niet uitgekocht :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:36

Schoenen <3

Ik heb laatst laarzen gekocht die over de knie komen. Ik ben er helemaal verliefd op! En ze zijn zo lekker warm!

Ik ben trouwens op zoek naar hele warme schoenen waar je de hele dag goed op kunt lopen. Liefst geen dure want ik ga ze maar 3 dagen gebruiken behalve als ze er heel tof uitzien.
Oh ja en geen hak want daar kan ik geen dagen op lopen :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:11

Ow Blacky, die zijn echt leuk zeg!

Marinda, leuke laarsjes! Die zou ik ook zo aantrekken. Makkelijk te combineren ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:12

Ik heb trouwens het laatst deze op de kop getikt! :D Zo zien ze er niet uit, maar: ze lopen echt ontzettend lekker. Je kan er zonder problemen een avond lag op staan.

Afbeelding

Ik had nog geen zwarte feestelijke hakken voor onder een jurkje. Ik had wel een zwarte pump, maar bij alle hakken zonder bandjes is het bij mij hetzelfde liedje: Ik loop er zo uit. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 13:57

Hebben! :D

Afbeelding