Bokkers die niet meer in het paardenwereldje zitten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:31

kelliiee1993 schreef:
En waar komt iedereen vandaan?

En hebben jullie nog wel alle spullen zoals cap en rijbroek en dergelijke?

Ik kom uit een klein dorpje vlakbij Hilversum :)

Heb alle spullen nog in de kast en schuur :D

Waar kom jij vandaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:33

Hmm zit er voorlopig niet in voor mij. Tweede jaar van mijn hbo studie en begin in februari met 10 maanden stage. Wie weet later ooit weer eens, maar voor nu is het prima zo.

Ik kom uit De buurt van Den Haag :)

Heb nog mijn rijlaarzen, cap, 2 rijbroeken, halsters, dekjes, poetskist. Wil het ook niet weg doen eigenlijk, wie weet komt het nog van pas. :')

Heb wel de mogelijkheid om bij mijn vroegere bijrijdpaard langs te gaan maar nog niet in actie gezet haha
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-01-16 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Boras

Ik ben helaas allergisch voor paarden geworden ;(
Heel jammer vind ik dat.

Anoniem

Re: Bokkers die niet meer in het paardenwereldje zitten?

Ik rijd ook niet meer , ik bok voor de gezelligheid ^_^

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:34

Ik rijd nu niet echt veel meer, maar ik verzorg nog wel elke dag. Ik rijd niet meer zoveel omdat ik van veel rijden rugklachten en zere knieën krijg, en ik mis het niet eens zo heel erg, ik vind verzorgen eigenlijk leuker, haha *\o/*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:36

Ik kom uit een klein dorpje in Noord-Holland en woon nu in Noord-Brabant (Den Bosch).

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:37

Nog best veel spullen, een wedstrijdset waarvan het jasje en de cap nauwelijks gebruikt zijn. Veel rijbroeken, maar die pas ik gelukkig allemaal nog en nog 1 paar jodphers met chaps en 2 paar leren rijlaarzen, waarvan 1 paar ook nauwelijks gebuikt en nog mijn oude dagelijkse cap. Koop soms nog wel jassen en truien bij divoza voor gewoon gebruik. Mijn huidige winterjas is een paardenjas die nog nooit een paard van dichtbij heeft gezien, maar ook op de fiets erg fijn is.

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:38

Ik ook hoor, ik zit nu 2 jaar niet meer op paardrijden maar vind het enorm gezellig om mee te kletsen!

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:41

Ik rij ook al 10 jaar niet meer. Toch kriebelde het afgelopen jaar en heb ik een proefles gedaan. Was leuk, maar zag het niet zitten om weer te gaan rijden.
Heb nog rijbroeken, cap en een lading borstels.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:44

Ik rij ook al even niet meer.. Maar Bokt is erg verslavend. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:44

kelliiee1993 schreef:
En waar komt iedereen vandaan?

En hebben jullie nog wel alle spullen zoals cap en rijbroek en dergelijke?

Ik woon in Utrecht! En ja ik heb hier nog een cap, rijlaarzen en een hoofdstel liggen, en 1 rijbroek. Hoofdstel heb ik ooit van mijn (inmiddels overleden) opa gekregen en gaat dus echt never nooit weg, cap is gewoon handig om te hebben en mijn rijlaarzen waren destijds een flinke investering. Pas er al twee jaar niet meer in maar heb niet zo veel haast om ze weg te doen :))

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:45

:wave:
Heb heel lang een verzorgpony gehad, was verschrikkelijk leuk. Totdat die verkocht werd.. Wel weer gereden en wil het ook graag, maar naast mijn studie echt geen tijd om op te focussen. Daarnaast is het derde jaar stagejaar (ookal duurt dat nog 1,5 jaar), dus eerst ook geen plannen om actief te beginnen.
Wel heb ik vorige zomer op een manege gewerkt, en ben van plan dit deze zomer weer te doen.
Qua spul heb ik alles nog, maar koop ik nu niks nieuws meer. Chaps zijn compleet versleten maar gebruik ze toch bijna nooit. Heb ook jodhpurs, cap, 4 rijbroeken (had er 1, toen voor de vakantie vorig jaar voor werk 1 nieuw gekocht, 1 tweedehands en 1 gewonnen :D ) en een flink stel rijsokken.

Maar goed nu rij ik dus niet dagelijks meer. Kies er wel bewust voor het op te blijven zoeken, dmv het zomervakantie werk. Om op de vraag terug te komen of ik het mis; ja. Volmondig ja. Elke keer dat ik er weer op zit ben ik zo blij. Mijn eeuwige droom blijft mijn eigen paard, maar heb me voorgenomen eerst mijn studie, dan werk en dan kan het. Eerder niet. Maar ben dus ook niet van plan het weg te laten zakken :Y)

ohja en woon vlak bij leeuwarden :D

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:46

Ik ben pas gestopt met rijden wegens omstandigheden. Ik hoop dat het niet voor eeuwig is maar ik moet zeggen dat ik momenteel nog helemaal niet mis.

Maar ik hing daarvoor al meer op andere topics dan paardentopics rond :)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:50

Ik kom uit een klein dorpje vlakbij den helder!

Ik heb zelf niets meer, alleen nog rijlaarzen. Ben wel weer aan het kijken voor een cap en rijbroek zodat ik af en toe misschien nog eens kan rijden.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:52

Wow, jullie gaan hard! Ik kom uit de buurt bij Zwolle, 't is niet heel bekend. Ik heb nog best veel paarden spullen liggen, mijn rijlaarzen heb ik geprobeerd te verkopen, maar dan moet er maar net iemand zijn met de juiste maat. Ik laat ze dus maar voor de sier staan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:54

Ik kom uit een dorp in ******** en heb al mijn spullen (vanzelfsprekend) nog. Mijn laarzen en cap zijn niet meer voor verkoop vatbaar en mijn rijbroeken zijn ook te versleten om echt nog iets voor te vangen.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 04-01-18 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Plaatsnaam verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:54

Mijn laarzen zou ik in principe nog wel kunnen verkopen aan iemand die begint ofzo, ze zijn alleen in een lastige maat dus weet niet of er animo voor is :+

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:55

Ik heb uiteraard alles nog incl paard. Aangezien ik dus de enige ben hier nog heel erg in t paardenwereldje incl rijden. Hihi wel leuk om te lezen wat iedereen nu doet!
Ik doe hiernaast paardenhouderij managementopleiding niv 4 wat lesgeven wat paarden rijden voor anderen en mn eigen dus.
Als ik stop met de paarden heb ik echt Niks meer te doen. Alleen mn vriend haha

Oja en ik kom uit Groningen

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:56

Haha mijn laarzen heb ik toen tweedehands gekocht waren zi goed als nieuw en zijn nog steeds wel in goede staat haha.

Maar verkopen neee, je weet nooit waar het goed voor is toch?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:57

@Emma, ik heb dus precies hetzelfde :') Heb het wel eens geprobeerd, maar vind dat altijd zo'n gedoe. Vaak reageren ze niet meer als de koop bijna rond is.

Anoniem

Hier ook nog iemand. Heb er momenteel geen tijd en geld voor, maar ooit in de toekomst wil ik het wel weer oppakken.

Travel_me

Ik kom uit Meppel. Heb nog wel een aantal dingen die ik eventueel kan verkopen, maar vind dat zonde voor die paar 10tjes

laraxXxemma

ohja en heb mn winterlaarzen nog :Y) die waren heerlijk toen ik naar de winkel moesten met al die ijzel hier

Dingen die ik niet meer nodig heb om te rijden op andermans paarden (halster, borstels, dekjes etc) ben ik nog bezig te verkopen, de rest hou ik.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:58

Ik woon tussen Leeuwarden en Groningen, net in Friesland.

Heb nog wel een aantal spullen. Een cap en juphurs met volgens mij ook nog chaps. Ik pas helaas niet meer in mijn rijbroek :+ Verder nog een paar halsters, longeerlijn, zweep etc uit mijn pennytijd haha.

Inderdaad, wie weet waar het nog goed voor is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:58

kelliiee1993 schreef:
Haha mijn laarzen heb ik toen tweedehands gekocht waren zi goed als nieuw en zijn nog steeds wel in goede staat haha.

Maar verkopen neee, je weet nooit waar het goed voor is toch?

Haha in mijn geval echt nergens voor :)) Ik pas ze dus niet meer (kuiten zijn te breed geworden) en ik vermoed niet dat ik binnenkort weer ga rijden.