Seksualiteiten verdeling op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ik ben

hetero
1024 (68%)
homo
2 (0%)
lesbisch
48 (3%)
biseksueel
137 (9%)
panseksueel
21 (1%)
aseksueel
43 (2%)
seksueel
149 (9%)
Anders, namelijk...
8 (0%)
Nog niet zeker
66 (4%)

Totaal aantal stemmen: 1498

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:34

Nee hoor, wat ik zeg klopt. De transgender heeft écht het verkeerde geslacht en wilt dus de ander zijn terwijl een transeksueel er wat tussenin zit en beide prima vind.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:34

Ik lach me dood. _O- Ik denk dat je de vraag iets anders moet gaan formuleren. Nu ziet het er een beetje krom uit.

Vero

Re: Seksualiteiten verdeling op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:35

heb ik weer geleerd wat panseksueel is whaha.

ben zelf hetero

Azmay

Door dit topic begin ik gewoon zelf te twijfelen hoe ik het moet noemen bij mezelf :')

Eske_B

Koetjesreep schreef:
EskeGirl schreef:
Panseksueel is alles... maar niet hetzelfde als biseksueel? :o?

Voor zover ik weet ben ik zelf heteroseksueel. Ik voel me aangetrokken tot mannen. Ik kan wel denken: dat is een knappe vrouw, maar zonder er seksuele gevoelens/echte aantrekking bij te hebben. Dat is aardig 'normaal' voor heteroseksuelen, toch? :Y)

Panseksueel is het vallen op karakters.
Om het heel 'grof' te zeggen, een biseksuele vrouw zal misschien niet op een andere vrouwelijke vrouw vallen, en ook niet op een vrouwelijke man omdat ze toch dat 'mannelijke' mist. Een panseksuele vrouw zal dit wel doen, mits het karakter haar bevalt.

Ah zo, dankjewel!

Avelienvd

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:37

lor1_1984 schreef:
Ik ben lesbisch, maar kan ook prima op mtf transgenders en travestieten vallen.
Zal dan wellicht eerder onder het kopje panseksueel vallen, maar omdat ik wel echt op de vrouwelijke varianten val schaar ik mezelf gewoon onder lesbisch. :)

Begrijp me niet verkeerd! Ik heb niks tegen een andere geaardheid. Maar ik moest laChen om je woordkeuze, zeker na een Southpark aflevering. :=

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:37

Oh handig zo een site. Dan is de transeksueel en een transgender dus niks anders?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:38

KimD schreef:
lor1_1984 schreef:
Ik ben lesbisch, maar kan ook prima op mtf transgenders en travestieten vallen.
Zal dan wellicht eerder onder het kopje panseksueel vallen, maar omdat ik wel echt op de vrouwelijke varianten val schaar ik mezelf gewoon onder lesbisch. :)

Begrijp me niet verkeerd! Ik heb niks tegen een andere geaardheid. Maar ik moest laChen om je woordkeuze, zeker na een Southpark aflevering. :=

Haha, was mijzelf nog niet eens opgevallen. :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:39

Leuk, weer scharende dames in mijn hoofd. Thanks southpark en Kim :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:39

xSlvna schreef:
Oh handig zo een site. Dan is de transeksueel en een transgender dus niks anders?

transgenders vallen dus ook hermafrodieten onder...

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:40

Zover ik weet is een transsexueel wat wij in het Nederlands een travestiet noemen, transgender heeft geslachtsveranderende operaties ondergaan.

Verder geloof ik eigenlijk alleen in hetero, de LGBTA( Lesbian, Gay, Bi, Trans en A.. ), en panseksueel.
Je hebt nog tig ander seksuele voorkeuren tegenwoordig, zoals demiseksueel en weet ik veel wat nog meer maar daar geloof ik niet zo in.

Zelf ben ik gewoon hetero, veel van mijn vrienden/vriendinnen vallen onder de LGBTA community.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:42

Ik geloof sowieso niet echt in seksuele geaardheid. Is denk ik gewoon een gewenning (deels dan hè!) en dat heteroseksuelen soms eerder naar panseskueel neigen. Zou je als hetero denk je nooit verliefd kunnen worden om iemand van het gelijke geslacht, mits ze een heel leuk karakter hebben?

Bedoel er niks mee, meer dat iedereen misschien wel een beetje 'panseksueel' is.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:43

lor1_1984 schreef:
KimD schreef:

Haha, was mijzelf nog niet eens opgevallen. :')

Was dus direct, zo verpest ben ik. :oo

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:43

Hoe zit dat nou met iemand die blind is? Die valt immers op karakter...heeft dat ook nog een naamplaatje?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:44

BeSen schreef:
heb ik weer geleerd wat panseksueel is whaha.

ben zelf hetero

Ik ook :')

Avelienvd

dat zal in de meeste gevallen gewoon hetero zijn of homo

xSlvna

Woogy schreef:
Hoe zit dat nou met iemand die blind is? Die valt immers op karakter...heeft dat ook nog een naamplaatje?

maar die heeft denk ik alsnog een voorkeur tussen mannelijke en vrouwelijke seks, een makkelijke of vrouwelijke stem... zachtheid, lichaam...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:45

Weet je wat ik ben!

Fifty shades of sexueel! <<)

Grapje uiteraard, sorry, ik word melig van dit topic. Ik zal alleen nog braaf meelezen. :j

Eske_B

Woogy schreef:

Maar op iemand vallen is niet alleen uiterlijk toch?
Voor mij is het een combi, blinden zouden weer op andere dingen kunnen letten.

lor1_1984

Woogy schreef:
xSlvna schreef:

transgenders vallen dus ook hermafrodieten onder...

nee die zijn tweeslachtig of interseksueel (weet niet of dat de correcte vertaling is)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:47

Maar wilt een hermafrodiet seks met zichzelf, of voelt ie zich geen mannetje/vrouwtje? Wat voelt ie zich dan... niks?

Een transgender kan zich bijvoorbeeld deels mannelijk en deels vrouwelijk voelen, maar hoe denk je dan als je 'niks' voelt?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:49

EskeGirl schreef:
Koetjesreep schreef:
Panseksueel is het vallen op karakters.
Om het heel 'grof' te zeggen, een biseksuele vrouw zal misschien niet op een andere vrouwelijke vrouw vallen, en ook niet op een vrouwelijke man omdat ze toch dat 'mannelijke' mist. Een panseksuele vrouw zal dit wel doen, mits het karakter haar bevalt.

Ah zo, dankjewel!

Om het nog wat duidelijker te maken: https://nl.wikipedia.org/wiki/Panseksualiteit

Ik raak soms ook een beetje de weg kwijt met al die termen :P Ach, als mensen maar doen waar ze zich goed bij voelen en zolang ze er niemand anders kwaad mee doen vind ik het best :))

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:49

xSlvna schreef:
Maar wilt een hermafrodiet seks met zichzelf, of voelt ie zich geen mannetje/vrouwtje? Wat voelt ie zich dan... niks?

Een transgender kan zich bijvoorbeeld deels mannelijk en deels vrouwelijk voelen, maar hoe denk je dan als je 'niks' voelt?

Ik heb eens gelezen dat ze op een jonge leeftijd een bepaalde 'genderrol' wordt opgelegd zeg maar door de ouders, maar in principe kunnen deze mensen kiezen he, ze houden hun beide geslachtstdelen, ze laten de vrouwelijke wegnemen of de mannelijke. Zo zijn er tal van keuzes (rekeninghoudend met de 4 factoren die uw genderidentiteit bepalen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:50

Teveel labels.
Doe het, of laat het (voor de aseksuelen), met wie je wil.
Dieren en kinderen blijft iedereen vanaf en verder, zoek t uit +:)+
Whatever works for you!

Ik? Val op mannen, met een girl crush her en der. Echter vind ik sex met een vrouw niets aan.