Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koetjesreep schreef:EskeGirl schreef:Panseksueel is alles... maar niet hetzelfde als biseksueel?![]()
Voor zover ik weet ben ik zelf heteroseksueel. Ik voel me aangetrokken tot mannen. Ik kan wel denken: dat is een knappe vrouw, maar zonder er seksuele gevoelens/echte aantrekking bij te hebben. Dat is aardig 'normaal' voor heteroseksuelen, toch?
Panseksueel is het vallen op karakters.
Om het heel 'grof' te zeggen, een biseksuele vrouw zal misschien niet op een andere vrouwelijke vrouw vallen, en ook niet op een vrouwelijke man omdat ze toch dat 'mannelijke' mist. Een panseksuele vrouw zal dit wel doen, mits het karakter haar bevalt.
lor1_1984 schreef:Ik ben lesbisch, maar kan ook prima op mtf transgenders en travestieten vallen.
Zal dan wellicht eerder onder het kopje panseksueel vallen, maar omdat ik wel echt op de vrouwelijke varianten val schaar ik mezelf gewoon onder lesbisch.
KimD schreef:lor1_1984 schreef:Ik ben lesbisch, maar kan ook prima op mtf transgenders en travestieten vallen.
Zal dan wellicht eerder onder het kopje panseksueel vallen, maar omdat ik wel echt op de vrouwelijke varianten val schaar ik mezelf gewoon onder lesbisch.
Begrijp me niet verkeerd! Ik heb niks tegen een andere geaardheid. Maar ik moest laChen om je woordkeuze, zeker na een Southpark aflevering.
EskeGirl schreef:Koetjesreep schreef:Panseksueel is het vallen op karakters.
Om het heel 'grof' te zeggen, een biseksuele vrouw zal misschien niet op een andere vrouwelijke vrouw vallen, en ook niet op een vrouwelijke man omdat ze toch dat 'mannelijke' mist. Een panseksuele vrouw zal dit wel doen, mits het karakter haar bevalt.
Ah zo, dankjewel!
xSlvna schreef:Maar wilt een hermafrodiet seks met zichzelf, of voelt ie zich geen mannetje/vrouwtje? Wat voelt ie zich dan... niks?
Een transgender kan zich bijvoorbeeld deels mannelijk en deels vrouwelijk voelen, maar hoe denk je dan als je 'niks' voelt?