Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Happie schreef:Een auto van 800 kan in mijn idee niet heel veel zijn.. Ik zou daar iets meer geld voor vrij maken. Tenzij je iemand kent die monteur is en hij/zij de auto voor je nakijkt. Met 800 euro is de kans groot dat je iemand anders zijn ellende koopt.
StalNollie schreef:cht
dat wil echt niks zeggen, hier zelf altijd wat duurdere auto's gehad en heb ik meer aan gehad als aan dat krakkige ding van mijn man van 850 euro.
Cayenne schreef:Een ford ka een roestbak? Ligt er maar net aan hoe je hem onderhoud.
Mijn moeder heeft al 12 jaar dezelfde ka en nog geen spoortje roest te bekennenKomt ook iedere keer met vlag en wimpel door de APK en heeft haar nog nooit laten zitten
Lara_Silver schreef:Cayenne schreef:Een ford ka een roestbak? Ligt er maar net aan hoe je hem onderhoud.
Mijn moeder heeft al 12 jaar dezelfde ka en nog geen spoortje roest te bekennenKomt ook iedere keer met vlag en wimpel door de APK en heeft haar nog nooit laten zitten
9 van de 10 Ka's die wij in de garage kregen waren doorgeroest op hun 5e jaar. En dat waren Ka's van 1998 tot 2008, allemaal stuk voor stuk roest. Dat jou moeder ééntje heeft die niet roest is eerder geluk, een uitzondering. Ka's zijn echt 90% van de tijd gewoon roestbakken.

Daar heb ik bijna 2 jaar geleden €1300,- voor betaald en betaal nu maandelijks €20,- wegenbelasting en €30,- wa verzekering. Tot nu toe (even afkloppen) weinig onderhoudskosten gehad. Erg fijn autootje!!