Bouillon/slagroom er bij doen, niet te veel anders wordt het natuurlijk soep, en het moet wel ragout worden. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bouillon/slagroom er bij doen, niet te veel anders wordt het natuurlijk soep, en het moet wel ragout worden. kiwiwitje schreef:Inderdaad kip bakken. Je kan het zeker ook met alleen bouillon maken ipv met slagroom. Doe het zelf ook niet met slagroom. Alleen daar word het romiger van.
Maar ook daar hoef je de bouillon dus niet zelf te maken?
lizy29 schreef:kiwiwitje schreef:Inderdaad kip bakken. Je kan het zeker ook met alleen bouillon maken ipv met slagroom. Doe het zelf ook niet met slagroom. Alleen daar word het romiger van.
Nee joh....je moet wel alle blikjes, pakjes en zakjes uit de supermarkt leren benutten natuurlijk
kiwiwitje schreef:Inderdaad kip bakken. Je kan het zeker ook met alleen bouillon maken ipv met slagroom. Doe het zelf ook niet met slagroom. Alleen daar word het romiger van.
kiwiwitje schreef:lizy29 schreef:
Nee joh....je moet wel alle blikjes, pakjes en zakjes uit de supermarkt leren benutten natuurlijk
Pfoe.. Dan is koken nog makkelijker.. Dat doe ik alleen als ik lui ben..
)
Voor het vak huishouden en wonen
Maar die komen niet op de kooktoets.Broccoli schreef:[naam] schreef:Verzorgende IGVoor het vak huishouden en wonen
Heb je op de middelbare school 'zorg en welzijn' gedaan? Zo ja, heb je geen kookboek meer van de huishoudkundelessen?
Ik heb nog steeds een schoolkookboek die ik soms gebruik