Carnaval 2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

glennysb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:59

Ook ik meld mij hier aan! Rara waar zal ik heen gaan haha! Ben benieuwd of ik meer bokkers zal gaan tegen komen!

Afbeelding

miep89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:27

Majken schreef:
Ik ben zo aan het zoeken naar een originele outfit. Wil geen kant en klaar pak...
iemand ideeen? :D

Vriendin van me ging een aantal jaar terug als Hells Angel/biker, dan ook zelf bij elkaar gezocht. Misschien is dat een idee?

Michelle77

Re: Carnaval 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:32

Ik ga ook dit jaar weer als indiaan. Jute zak met indiaan achtige versiering (warm genoeg voor buiten zonder jas rond te huppelen)
Veer op mn kop en klaar!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 11:18

glennysb schreef:
Ook ik meld mij hier aan! Rara waar zal ik heen gaan haha! Ben benieuwd of ik meer bokkers zal gaan tegen komen!

[ [url=m/PxafBj.jpg]Afbeelding[/url] ]

hee wat leuk! ik heb ook zo'n soort hoed en jas.

Afbeelding

glennysb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 11:31

rockey schreef:
glennysb schreef:

[ [url=m/PxafBj.jpg]Afbeelding[/url] ]

hee wat leuk! ik heb ook zo'n soort hoed en jas.

[ Afbeelding ]

Ja gaaf zijn ze he ! Heerlijk geen gewone jas erover heen ! Zit niet te warm en niet te koud

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 13:24

Jaaaaa carnaval!

Dit jaar wordt het cowboy, pebbles van de flintstones, dalmatier ( met een hele groep meiden en 1 vriendje is cruella de Vil :') ) en luipaard.
Heb ook nog een robin hood pak, eenhoorn en zeemeerminnepak, dus keuze genoeg :D

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:30

Hi! ik kom even binnen vallen.

Wil dit jaar graag een eenhoorn worden maar draag liever geen pruik want dat kriebelt zo. Nu vraag ik me of iemand van jullie, met blond haar, wel eens van die gekleurde haarspray in heeft gehad? Ik ben namelijk bang dat ik het er niet meer uit krijg en er een gloed blijft, wat is jullie ervaring hiermee?

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:07

Ik zou je meer afvragen hoe je dat haar omhoog krijgt :+ Ik heb dat ook eens geprobeerd, en dat moest echt flink ondersteund worden met ijzerdraad, alleen haarlak en echt goed vastmaken met spelden ed. hielp niet genoeg. Verderop in de avond zakte ook het ijzerdraad toch omlaag door het gewicht van mijn haar, dus toen werd ik een soort helicopter. :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:29

Change3x schreef:
Leuk!!

Ik ga dit jaar als minnie mouse!

Ik ook met een vriendin!
Haha

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:30

Wat zong je toen? Ik heb een heli heli heli helikopter :+

Ik moet nog steeds een cowboyhoed scoren

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:42

:') Ik had er een tutu onder aan, dus ik ging aan alle kanten vliegen.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:32

Ik meld me ook weer eens en gelijk met een vraag..
Wat vinden jullie van dit soort pakken of gewoon weer als prins zonder wit paard gaan? :')

AfbeeldingAfbeelding

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:39

wij hebben zoals gewoonlijk met onze groep een wagen gebouwd en doen mee met de optocht en gaan we zo verkleed;
Afbeelding

Savonds als we door gaan feesten ga ik met een vriendin in dit pakje als vlinder;
Afbeelding

glennysb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:41

Allemaal veel te koud voor mij die jurksjes geef mijn mijn mooie jaske maar lekker om ook buuten mee te lopen! In t o zo mooie oeteldonk!

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:44

Een vriendin van me en ik hadden nogal een klein budget en ik had geen tijd om iets te halen, dus heeft zij wat gehaald. Olifantenoren en staart :').... ben nog aan het twijfelen of ik niet iets anders kan improviseren, maar ach het is carnaval :=

glennysb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:45

Frankaas schreef:
Een vriendin van me en ik hadden nogal een klein budget en ik had geen tijd om iets te halen, dus heeft zij wat gehaald. Olifantenoren en staart :').... ben nog aan het twijfelen of ik niet iets anders kan improviseren, maar ach het is carnaval :=

Met elke meter bier word iedereen alleen maar mooier! Gewoon doen , niet omdat het moet maar omdat het kan!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 22:55

Pieter25 schreef:
Ik meld me ook weer eens en gelijk met een vraag..
Wat vinden jullie van dit soort pakken of gewoon weer als prins zonder wit paard gaan? :')

[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Een vriend van mij droegen samen met een aantal andere ook zo'n pak voor kerstmis en oud en nieuw. Stond leuk hoor. :j

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:55

glennysb schreef:
Frankaas schreef:

Met elke meter bier word iedereen alleen maar mooier! Gewoon doen , niet omdat het moet maar omdat het kan!

Heb je een heel goed punt! ;)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:08

Hier gaan we dit jaar als fairy's op my little pony's tijdens de carnaval van onze club.
Het is hysterisch roze, glitters, vleugeltjes en mijn paard wordt een roze/witte eenhoorn :D
Vind zelf vooral de hoorn hilarisch, dat gaat echt stoer staan op mijn merrie :D

Ps; het is een HOORN, geen dildo zoals m'n vader verschrikt dacht :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:20

honolulu schreef:

Wil dit jaar graag een eenhoorn worden maar draag liever geen pruik want dat kriebelt zo. Nu vraag ik me of iemand van jullie, met blond haar, wel eens van die gekleurde haarspray in heeft gehad? Ik ben namelijk bang dat ik het er niet meer uit krijg en er een gloed blijft, wat is jullie ervaring hiermee?

Ik heb dit pak :P
Afbeelding

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:27

anniekow schreef:
Ik wil als hippie. Maar als non vind ik ook wel komisch...

Ik ga ook als hippie :))

Iemand nog wat leuks??? Ik wil niet alle dagen hetzelfde dan lijk ik op de laatste dag meer een zwerver :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:32

Ik doe niks met carnaval, maar heb over twee weken een piraten feest ;). Na veel zoeken en vergelijken bleek http://www.partypakjes.nl de goedkoopste te zijn, en heb ik net dit besteld:
Afbeelding

Nero, kan je het niet met haarkrijt doen?

Renskexb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:42

Afbeelding

SWAT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:45

Ik ga dit jaar weer in mijn banaan onesie :D Lekker warm, kan je nog ietwat gewone kledij onderaan doen en zit sowieso heel comfortabel. Vorig jaar voor €10 in Londen in de Primark gescoord.
Helaas denken veel mensen echter dat ik als pikachu rondloop omdat het bovenste stuk banaan op een kap zit, en die glijdt regelmatig van mijn hoofd. Dan heb je enkel aan mijn kont het onderste stuk banaan nog, en dat lijkt op zijn staart.

Hilarisch vooral omdat het pak uit fleece is en ik heb erg snel last van statische elektriciteit. Kon een aantal mensen real life stroomstootjes geven vorige carnaval :))

Mijn vriend gaat zoals elk jaar als voil jannet (vuil wijf). Dus een man verkleed als ma flodder maar dan met blote tieten zeg maar. Is iets typisch van het carnaval hier (Aalst).

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 02:43

Neroo schreef:
honolulu schreef:

Ik heb dit pak :P
[ Afbeelding ]

Wauw, vet! Was het pak erg duur?

Heb namelijk vorige week al ander pakje gekocht maar wilde er toch één extra om af te wisselen. Maak de hoorn ook niet van m'n eigen haar zoals iemand hier boven dacht haha, helaas veel te zwaar haar, maar wil het wel graag een kleur spuiten. Maar ben toch echt bang dat mijn nu nog blonde highlights straks roze en paars zijn -O-