Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rockey schreef:glennysb schreef:Ook ik meld mij hier aan! Rara waar zal ik heen gaan haha! Ben benieuwd of ik meer bokkers zal gaan tegen komen!
[ [url=m/PxafBj.jpg]Afbeelding[/url] ]
hee wat leuk! ik heb ook zo'n soort hoed en jas.
[ Afbeelding ]
) en luipaard.
Ik heb dat ook eens geprobeerd, en dat moest echt flink ondersteund worden met ijzerdraad, alleen haarlak en echt goed vastmaken met spelden ed. hielp niet genoeg. Verderop in de avond zakte ook het ijzerdraad toch omlaag door het gewicht van mijn haar, dus toen werd ik een soort helicopter.
Ik had er een tutu onder aan, dus ik ging aan alle kanten vliegen.
.... ben nog aan het twijfelen of ik niet iets anders kan improviseren, maar ach het is carnaval
Frankaas schreef:Een vriendin van me en ik hadden nogal een klein budget en ik had geen tijd om iets te halen, dus heeft zij wat gehaald. Olifantenoren en staart.... ben nog aan het twijfelen of ik niet iets anders kan improviseren, maar ach het is carnaval
Pieter25 schreef:Ik meld me ook weer eens en gelijk met een vraag..
Wat vinden jullie van dit soort pakken of gewoon weer als prins zonder wit paard gaan?![]()
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
glennysb schreef:Frankaas schreef:Een vriendin van me en ik hadden nogal een klein budget en ik had geen tijd om iets te halen, dus heeft zij wat gehaald. Olifantenoren en staart.... ben nog aan het twijfelen of ik niet iets anders kan improviseren, maar ach het is carnaval
Met elke meter bier word iedereen alleen maar mooier! Gewoon doen , niet omdat het moet maar omdat het kan!

honolulu schreef:Hi! ik kom even binnen vallen.
Wil dit jaar graag een eenhoorn worden maar draag liever geen pruik want dat kriebelt zo. Nu vraag ik me of iemand van jullie, met blond haar, wel eens van die gekleurde haarspray in heeft gehad? Ik ben namelijk bang dat ik het er niet meer uit krijg en er een gloed blijft, wat is jullie ervaring hiermee?

. Na veel zoeken en vergelijken bleek http://www.partypakjes.nl de goedkoopste te zijn, en heb ik net dit besteld:

Lekker warm, kan je nog ietwat gewone kledij onderaan doen en zit sowieso heel comfortabel. Vorig jaar voor €10 in Londen in de Primark gescoord. 
Neroo schreef:honolulu schreef:Hi! ik kom even binnen vallen.
Wil dit jaar graag een eenhoorn worden maar draag liever geen pruik want dat kriebelt zo. Nu vraag ik me of iemand van jullie, met blond haar, wel eens van die gekleurde haarspray in heeft gehad? Ik ben namelijk bang dat ik het er niet meer uit krijg en er een gloed blijft, wat is jullie ervaring hiermee?
Ik heb dit pak
[ Afbeelding ]