Voor de maand januari kan ik er al 1 afstrepen, heb afgelopen 2 jaar als doel gehad om de kwart marathon mee te lopen in Egmond komend weekend, die kan ik hopelijk dus afstrepen deze maand!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kimmetjee07 schreef:Ik heb voor dit jaar eigenlijk maar 1 ding op de bucket-list staan...
Het is ook in de trans van de TS, voor iedere maand 1 ding op de lijst.
Iedere maand 2 kilo afvallen.
En waarom ik dat voor iedere maand kies? Ik kan wel zeggen ik wil een X kilo afvallen, maar ik ken mij zelf... Ik begin er heel enthousiast aan en houd dat een paar weken vol, maar daarna ....
Dus nu heb ik voor mij zelf gewoon een doel gesteld voor iedere maand. Mijn gevoel zegt dat ik het dan veel langer zou vol houden
imd schreef:Kimmetjee07 schreef:Ik heb voor dit jaar eigenlijk maar 1 ding op de bucket-list staan...
Het is ook in de trans van de TS, voor iedere maand 1 ding op de lijst.
Iedere maand 2 kilo afvallen.
En waarom ik dat voor iedere maand kies? Ik kan wel zeggen ik wil een X kilo afvallen, maar ik ken mij zelf... Ik begin er heel enthousiast aan en houd dat een paar weken vol, maar daarna ....
Dus nu heb ik voor mij zelf gewoon een doel gesteld voor iedere maand. Mijn gevoel zegt dat ik het dan veel langer zou vol houden
Wat enorm slim! Klinkt heel logisch inderdaad, ik wil zelf ook een aantal kilo kwijt en dan is een eindgetal altijd zo'n abstract ding. Per maand klinkt al veel behapbaarder, deze ga ik van je overnemen
.
. Heb wel een bon gekregen voor m'n verjaardag voor een professionele massage en dat was zoiets wat ik altijd ooit wou en op mijn lijst had staan, maar wat ik namelijk nooit voor mezelf zou kopen.

) begonnen met uitjes waarvan je zou denken "ja dag dat klinkt suf" en dat bleek dan onwijs leuk te zijn
)