Alsof die kanker niet genoeg was..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anomiepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 12:03

palousa_boy schreef:
Met zo'n titel snap ik dat je een topic niet onder je eigen account maakt.

Snap best dat je verdrietig, teleurgesteld, boos etc bent, maar op dit moment weet jij heel goed wat kanker met je doet.

Ik vind het woord kankerzooi dus wel wat ongepast.

Maargoed, sterkte verder.

Goed verwoord, JIJ vindt kankerzooi ongepast.
Kankerzooi is het enige woord wat voor mij alle ellende omschrijft. Om het een zooi is en het door kanker komt.

En heb je oordeel maar klaar over waarom ik het niet onder mijn account doe. Daar zijn mensen goed in, veroordelen :r
Laatst bijgewerkt door Anomiepje op 04-01-16 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:03

sterkte !

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:05

Jeetje ts heftig verhaal! Veel sterkte komende tijd!

Geerke je reactie is erg opbeurend moet k zeggen....
Als chemo daadwerkelijk vaak niet werkte waarom zouden ze het nog toepassen?

Ts; ik ken vanuit werkzaam zijn in het ziekenhuis ook genoeg succesverhalen! Houd hoop!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:06

TS; groot gelijk, jij heb niet alleen rol in dit verhaal, maar je vader en je moeder ook. Wel knap dat je het überhaupt durft te delen op zo'n groot forum, mensen veroordelen graag en weten het altijd beter... Veel sterkte, ik wens jou en je ouders veel kracht toe.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:11

Anomiepje schreef:
palousa_boy schreef:
Met zo'n titel snap ik dat je een topic niet onder je eigen account maakt.

Snap best dat je verdrietig, teleurgesteld, boos etc bent, maar op dit moment weet jij heel goed wat kanker met je doet.

Ik vind het woord kankerzooi dus wel wat ongepast.

Maargoed, sterkte verder.

Goed verwoord, JIJ vindt kankerzooi ongepast.
Kankerzooi is het enige woord wat voor mij alle ellende omschrijft. Om het een zooi is en het door kanker komt.

En heb je oordeel maar klaar over waarom ik het niet onder mijn account doe. Daar zijn mensen goed in, veroordelen :r

Prima, draai je lekker in de slachtoffer rol, daar is men nog veel beter in dan in oordelen.

Als je alleen maar reacties wilt met sterkte, dan zit je bij bokt verkeerd.

Azmay

Re: Alsof die kankerzooi niet genoeg was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:13

Ik begrijp je titel heel goed, bang zijn voor het woord gaat ook niemand helpen.
Sterkte te komende tijd, hopelijk krijg je nog lang om afscheid te nemen maar dan wel met enige kwaliteit van leven voor je vader.

melody7

Re: Alsof die kankerzooi niet genoeg was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:16

Wat een nare reacties -O- Het lijkt me erg genoeg zonder commentaar.

Zo gek is 'kankerzooi' toch niet, wel als iemand het gebruikt als scheldwoord zonder er iets mee te maken te hebben. (Dan vind ik het respectloos) Maar het is toch ook echt een zooi, die kloteziektes..

Heel veel sterkte ts, lijkt me vreselijk om iemand die zo dichtbij staat zo weg te zien kwijnen :(:)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:19

meisje_ schreef:
Jeetje ts heftig verhaal! Veel sterkte komende tijd!

Geerke je reactie is erg opbeurend moet k zeggen....
Als chemo daadwerkelijk vaak niet werkte waarom zouden ze het nog toepassen?

Ts; ik ken vanuit werkzaam zijn in het ziekenhuis ook genoeg succesverhalen! Houd hoop!

ik zie niet in wat er verkeerd is met mijn reactie,ik vind de andere reacties veel minder opbeurend eigelijk.

En als jij in een ziekenhuis werkt ga jij mijn manier van denken natuurlijk helemaal niet begrijpen.Maar daar gaat het hier helemaal niet om.
TS is heel verdrietig en probeert hier wat steun te vinden.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:21

Sterkte Ts. Ik snap heel goed dat je het woord 'kankerzooi' gebruikt. Je bent boos en teleurgesteld en dat uit je. Ook Geerke zal het niet rot bedoelen. Kom op mensen... je moet wel iets kunnen zeggen in je emotie.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:22

Ik schrok eerlijk gezegd ook behoorlijk van de titel.. Iets minder had ook gemoge.. Vind dit....... tsja ik laat het om dat ik weet dat je het uit een emotie en niet wetende houding gedaan hebt.

Maar ik wens je heel veel sterkte met je vader. Hoelang moet hij aan de beademing blijven ? Niet eindeloos toch ?

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:24

palousa_boy schreef:
Prima, draai je lekker in de slachtoffer rol, daar is men nog veel beter in dan in oordelen.

Gatver, wat een nare ongepaste reactie. Schaam je! -O-
Hierbij het dringende verzoek even lekker namens jezelf te spreken hier, niet namens Bokt!

Verder gaat het niemand iets aan of en waarom TS dit onder een schaduwaccount wil plaatsen.
De redenen zijn waarschijnlijk overtuigend genoeg geweest, anders had Bokt het niet toegestaan.

Anomiepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 12:26

Owee als je zo over kanker praat...
Want ja, kanker moet je eigenlijk al niet in de mond nemen, helemaal niet in de vorm van kankerzooi.
Laten we vooral zwijgen en doen alsof alles normaal is.

Daar zijn mensen pas echt goed in. Kanker verzwijgen. Kanker dood zwijgen. Iemand afstraffen als je het woord kanker(zooi) gebruikt.

En voilà, een van de redenen waarom ik een schaduwaccount heb. Want over kanker praten we niet.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:27

palousa_boy schreef:

Werkelijk waar.... Hoe haal je het in je hoofd om zo'n reactie te plaatsen.... Ik kan er niet bij. Walgelijk.

Heel erg veel sterkte in deze tijd ts, hopelijk knapt je vader gauw op en slaat de chemo goed aan. Kun je wel goed met iemand hierover praten?

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:31

Moderatoropmerking:
Hou bij het reageren alsjeblieft in je achterhoofd dat TS het op dit moment enorm zwaar heeft. Uiteraard mogen jullie op Bokt meer kwijt dan enkel sterktewensen, maar ik wil jullie wel vragen respectvol naar TS en andere bokkers te blijven en elkaar niet aan te vallen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:33

Sorry, maar ik vind de titel echt niet kunnen.... Je verdraait het woord kanker nu haast naar een scheldwoord... " kankerzooi " ookal is het zooi en heeft het met kanker te maken...
Nee, dat gaat me te ver...

Over kanker praten is niet erg, maar wel in de juiste verwoording.

Als ik mn haar doneer, zeg ik toch ook niet: voor die kankerkinderen?

T is allemaal erg heftig en je zal veel meemaken nu. Daar wens ik je echt het allerbeste mee... T is niet niets..

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:34

Heel veel sterkte TS. Wat ontzettend rot om je vader zo ziek te zien! Vooral even je hart luchten hoor, dat moet juist kunnen op bokt.

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:34

Knal het er maar uit meid. Dat lucht op .... de meeste mensen zullen begrip hebben voor je uitspattingen.

Sterkte, is het enige dat ik hier verder over kan zeggen. Dikke knuffel ...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:37

Anomiepje schreef:
Owee als je zo over kanker praat...
Want ja, kanker moet je eigenlijk al niet in de mond nemen, helemaal niet in de vorm van kankerzooi.
Laten we vooral zwijgen en doen alsof alles normaal is.

Daar zijn mensen pas echt goed in. Kanker verzwijgen. Kanker dood zwijgen. Iemand afstraffen als je het woord kanker(zooi) gebruikt.

En voilà, een van de redenen waarom ik een schaduwaccount heb. Want over kanker praten we niet.

Hoe kom je daar nou bij. Vroeger, toen werd het verzwegen, noemde men het niet eens kanker maar 'die ziekte'.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:38

Verschrikkelijk voor je!
Maar vooral voor je vader.
En je moeder.

Begrijp je angst en verdriet, maar niet je woede en afkeer van de behandelingen.
Je boosheid werkt niet bemoedigend voor je omgeving en ook niet voor jezelf :(:)

En natuurlijk mag er ook hier op een normale manier over kanker gepraat worden, zie dat toch op meer plaatsen op Bokt!

Wordt er in je naaste omgeving raar of naar gereageerd?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:38

Sorry TS, maar ik vind deze titel ronduit ongepast, en echt niet kunnen.
Ja het is niet leuk om ermee te maken te hebben. En geloof me ik heb er genoeg mee te maken gehad en mensen om me heen aan verloren.
En dit is in mijn ogen geen enkele reden voor om deze titel goed te praten.

Doodzwijgen is mijn ogen ook zeer zeker niet nodig. En ben van mening dat er over kanker en de gevolgen gewoon over gepraat moet kunnen worden.
Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen.

Anomiepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 12:40

Jolliegirl schreef:
Sorry, maar ik vind de titel echt niet kunnen.... Je verdraait het woord kanker nu haast naar een scheldwoord... " kankerzooi " ookal is het zooi en heeft het met kanker te maken...
Nee, dat gaat me te ver...

Over kanker praten is niet erg, maar wel in de juiste verwoording.

Als ik mn haar doneer, zeg ik toch ook niet: voor die kankerkinderen?

T is allemaal erg heftig en je zal veel meemaken nu. Daar wens ik je echt het allerbeste mee... T is niet niets..

Ik zeg toch ook niet 'mijn kankervader'? Omdat mensen meer zijn dan kanker, ook die kinderen dus.
Maar in combinatie met zooi, oei oei oei. Want kankerzooi is een scheldwoord.
Waarom zit daar zo'n lading op? Waarom mag ik dat woord niet gebruiken?
Wat is 'de juiste' verwoording?

Praat gewoon normaal over kanker. Men zegt toch ook gewoon tyfuszooi, paasei, kützooi?
Waarom is kankerzooi dan ineens zo'n trigger?

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:40

Bah, Wat naar..

Heel veel sterkte...

Anomiepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 12:44

Voor de mensen die verder kunnen kijken dan 'kankerzooi', oprecht bedankt voor de reacties.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:47

Wat een moeilijke periode voor jullie, heel veel sterkte.

De reactie over SA vind ik erg kort door de bocht! Je mag alleen posten onder een SA als je een verhaal hebt waar je je voor schaamt?? Wat een onzin zeg....
Laatst bijgewerkt door ukkiepuk op 04-01-16 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:49

Heel veel sterkte TS!
Ik vind de titel gepast hoor, dit is toch ook letterlijk kankerzooi.
Mijn PB staat open voor je TS. Heb zelf ook kankerzooi meegemaakt.