En dat laatste bedoel ik niet aanvallend maar sommige mensen zijn minder makkelijk om mee om te gaan dan andere. En sommige mensen kunnen daar heel goed mee om gaan en andere totaal niet.
En ik spreek uit ervaring als zijnde de persoon die minder makkelijk is in de omgang
Zelf weet ik ook nooit precies wat dat dan precies is en hoe dat dan komt maar ik denk dat er dan toch een bepaalde klik mist of dat je gewoon te gespannen bent of te hoge verwachtingen hebt die niet uitkomen en dan kan de verantwoordelijke hiervoor(in dit geval de reisjuf) gewoon niks meer goed doen. Ik zou ook uit de groep gestapt zijn en misschien al wel eerder
Over het onderkoeld zijn zou ik wel een flinke klacht over indienen, in combinatie met de lekke tent. Dat kan gewoon niet.
Misschien kan je van het reisbureau vragen of je op hun kosten een paar dagen er tussenuit mag om even te kunnen ontspannen?
?
), maar niet met in het achterhoofd hoe de vorige reis is verlopen. Gevoelsmatig ben ik nu op het punt dat ik voorbij mijn boosheid kan kijken en wil kijken of ik hier iets mee kan.